AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Ja, da har vi fått oss en valp. Dattra vår har latt den sove på sovesofaen og den har jo sefølgelig tisset og bæsjet der. Nå trygler ho om ny seng, jeg synes det er helt greit men mannen min vil ikke bruke 3 tusen på en ny seng, skjønner godt at ho ikke vil sove i hunde urin og kabel.. Men nå er ikke mannen min så lett og overtale.. råd og tips? Anonymkode: 4890f...e1f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #2 Skrevet 19. april 2016 Snu madrassen? Ny overmadrass? Har du ikke vasket? Anonymkode: 46a90...062
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 1. Sovesofa? Ingen bør ligge på en sovesofa. 2. Avføring har masse bakterier, så hun skal selvsagt ikke ligge der. 3. 3000,- er en ekstremt billig (og dårlig) seng. Hvis han ikke vil spandere såpass så er han ikke akkurat årets far. Anonymkode: 50297...035 1
ajarRun Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Sovesofa? Ingen bør ligge på en sovesofa. 2. Avføring har masse bakterier, så hun skal selvsagt ikke ligge der. 3. 3000,- er en ekstremt billig (og dårlig) seng. Hvis han ikke vil spandere såpass så er han ikke akkurat årets far. Anonymkode: 50297...035 Tro det eller ei, det finnes mennesker som sover på skumgummimadrasser (uten fjæring). Jeg ble sjokkert når noen tilbydde meg å sove på en. Det var mindre behagelig enn å sove på flisene på badet mitt. Hvorfor trenger faren å bry seg om det? 3000 er jo lommerusk, bare kjøp den selv. Dropp en kveld på byen så har du spart det inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå