Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt ei flott jente gjennom studie, liker henne kjempe godt og tror hun har sans for meg også. Hun sier ihvertfall at jeg er morsom! 

Vi snapper en del og har det moro der. 

Jeg har litt lyst å be henne ut, men vet ikke om jeg orker alt styret, samtidig mangler jeg litt selvtillit. Og jeg har lite erfaring.

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du ikke har gjort. Vi lever bare en gang. Hopp i det. ;)

Anonymkode: 2d98d...c85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du tenker er styr med det?

Anonymkode: 9105f...6ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har lyst til å be ut en du er interessert i men orker ikke alt styret, mangler selvtillit og erfaring... Hva legger du i at du ikke orker alt styret? Om du ikke har mye erfaring så vet du vel ikke helt hva slags "styr" det å date går ut på? Jeg syns selv ikke det er et styr med dating, men morsomt og spennende. 

Om du vil spørre henne ut så gjør du det. ;)

Anonymkode: 0b1bf...61b

• Liker 1
Skrevet

Kan kanskje invitere henne med på vors eller noe med vennegjengen din?

Skrevet
6 minutter siden, Summers skrev:

Kan kanskje invitere henne med på vors eller noe med vennegjengen din?

Drikker ikke så mye, også er det eksamenstid fremover.

Skrevet

IKKE "be henne ut". Hvis dere går på samme studie har du mange sjanser til å snakke med henne og bli kjent med henne uten å gjøre en greie utav det: Diskutér fag, spør om tips til oppgaver, invitér på vors med vennegjengen (uten forpliktelser), ta en casual kaffe i kantina. 

Hvis du ber henne på date og hun sier nei blir det bare kleint for dere begge for hele resten av studietiden...

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du ikke har gjort. Vi lever bare en gang. Hopp i det. ;)

Anonymkode: 2d98d...c85

Ja det er akkurat det! Jeg bør hoppe i det! Har som sagt nada erfaring 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre om hun vil komme over for en liten kollokvie? Så kan du sitte litt nærme henne og vips simsalabim så kysser dere

Skrevet
8 minutter siden, Sagen12 skrev:

Drikker ikke så mye, også er det eksamenstid fremover.

Kan jo invitere henne med på noe annet da. Er jo ikke lenge til 1.mai så dere kan jo gå i tog sammen.  Så får du poeng for å være samfunnsengasjert også. 

17.maifrokost, møtes i sentrum/på universitetet, ute på byen 17.mai? 

Skrevet
28 minutter siden, Summers skrev:

Kan jo invitere henne med på noe annet da. Er jo ikke lenge til 1.mai så dere kan jo gå i tog sammen.  Så får du poeng for å være samfunnsengasjert også. 

17.maifrokost, møtes i sentrum/på universitetet, ute på byen 17.mai? 

Har eksamen sånn asap etter 17 mai, så det blir lesedag:/

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke spørre om hun vil komme over for en liten kollokvie? Så kan du sitte litt nærme henne og vips simsalabim så kysser dere

Forskjellig studieprogram

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal være temmelig sikker på at du vil noe med denne jenta før du tar steget videre. Det kan fort bli komplisert eller for mye styr dersom du vakler eller er usikker mtp. at dere ble kjent gjennom studiet. 

Anonymkode: 8447c...658

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal være temmelig sikker på at du vil noe med denne jenta før du tar steget videre. Det kan fort bli komplisert eller for mye styr dersom du vakler eller er usikker mtp. at dere ble kjent gjennom studiet. 

Anonymkode: 8447c...658

Ja det jeg og tenker, er enig med deg. Er det ikke slik det er datingfasen da?

Skrevet

Jeg synes du har mange unnskyldninger til hvorfor det ikke går. Om dere har forskjellige studie vil det ikke bli alt for kleint med et nei heller. Jeg jobber med menn jeg har flørtet med, ligget med og bedt på date, er ikke kleint her. Kanskje litt rart rett etterpå, men relasjonene er de samme nå (nå hørtes det ut som jeg hadde ligget med mange på jobb, men dette er snakk om 2 menn med langt mellomrom der jeg har ligget med en av de). 

Hopp i det, bare spør. Om det er litt skummelt, ta det på snap. Feks legg opp til det med å spørre hva hun gjør og om hun ikke gjør noe foreslå en kaffe/gåtur/øl/o.l. Evt spør om planene for i morgen/uka om hun er opptatt den kvelden 😊

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Inwe skrev:

Jeg synes du har mange unnskyldninger til hvorfor det ikke går. Om dere har forskjellige studie vil det ikke bli alt for kleint med et nei heller. Jeg jobber med menn jeg har flørtet med, ligget med og bedt på date, er ikke kleint her. Kanskje litt rart rett etterpå, men relasjonene er de samme nå (nå hørtes det ut som jeg hadde ligget med mange på jobb, men dette er snakk om 2 menn med langt mellomrom der jeg har ligget med en av de). 

Hopp i det, bare spør. Om det er litt skummelt, ta det på snap. Feks legg opp til det med å spørre hva hun gjør og om hun ikke gjør noe foreslå en kaffe/gåtur/øl/o.l. Evt spør om planene for i morgen/uka om hun er opptatt den kvelden 😊

Du har rett! Kan spørre om en gåtur til butikken?

AnonymBruker
Skrevet

Best å holde seg unna kvinner. De lager bare drama og prøver å forandre deg til noe du ikke er.

Anonymkode: a3118...7bb

Skrevet
2 timer siden, Sagen12 skrev:

Du har rett! Kan spørre om en gåtur til butikken?

I skoletiden? Selvfølgelig kan du det om det er lettere. Tror jeg hadde blitt mer sjarmert om du tok steget på fritiden. Legg det frem som vennskapelig, foreløpig vet du jo ikke om dette blir vennskap eller noe mer 😉

Skrevet
2 timer siden, Inwe skrev:

I skoletiden? Selvfølgelig kan du det om det er lettere. Tror jeg hadde blitt mer sjarmert om du tok steget på fritiden. Legg det frem som vennskapelig, foreløpig vet du jo ikke om dette blir vennskap eller noe mer 😉

Fritiden :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Best å holde seg unna kvinner. De lager bare drama og prøver å forandre deg til noe du ikke er.

Anonymkode: a3118...7bb

Får du ikke napp?

Anonymkode: 9105f...6ee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...