Ariana807 Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Hei Jeg har et kjøpt klorestativ som gikk delvis i stykker her om dagen. Det vil være lett å bruke litt skruer og plank til å feste topp platen. Som student kan jeg ikke bare kjøpe et nytt stativ (som koster litt mer enn hva jeg egentlig har penger til). Slik at det beste alternative for meg er å fikse det, eller, få far til å fikse det :D Men, rundt plank bitene kunne det vert en ide å feste noe slikt tau som stativene kommer med, sislatau. Denne kan en kjøpe relativt billig, og virker for meg som eg god ide. Men, hvordan feste dette? Skal jo surre det rundt, men det må jo nesten festes på en måte. En side som hadde en oppskrift på å lage slike stativ foreslo å bruke superlim... Er det spesielt kattevelnig? Mine katter spiser stort sett alt dekommer over, og tanken på at de skal klare å rive av noen limbiter og spise det er ikke akkurat bra. Tenker kanskje på spiker, formet som stifter, som slås inn. Men... Er ikke helt sikker på hva som er den beste ideen, og tenkte jeg kunne spørre om noen har erfaring med å lage klorestativ, og da vet hvordan en best kan feste tauet til planken?
Brimi Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 7 minutter siden, Ariana807 skrev: Hei Jeg har et kjøpt klorestativ som gikk delvis i stykker her om dagen. Det vil være lett å bruke litt skruer og plank til å feste topp platen. Som student kan jeg ikke bare kjøpe et nytt stativ (som koster litt mer enn hva jeg egentlig har penger til). Slik at det beste alternative for meg er å fikse det, eller, få far til å fikse det :D Men, rundt plank bitene kunne det vert en ide å feste noe slikt tau som stativene kommer med, sislatau. Denne kan en kjøpe relativt billig, og virker for meg som eg god ide. Men, hvordan feste dette? Skal jo surre det rundt, men det må jo nesten festes på en måte. En side som hadde en oppskrift på å lage slike stativ foreslo å bruke superlim... Er det spesielt kattevelnig? Mine katter spiser stort sett alt dekommer over, og tanken på at de skal klare å rive av noen limbiter og spise det er ikke akkurat bra. Tenker kanskje på spiker, formet som stifter, som slås inn. Men... Er ikke helt sikker på hva som er den beste ideen, og tenkte jeg kunne spørre om noen har erfaring med å lage klorestativ, og da vet hvordan en best kan feste tauet til planken? Du kan bruke stiftepistol til å feste tauet med :-) Lurer selv på å anskaffe meg en sånn. Tror det faktisk blir billigere i det lange løp. Nå har ikke jeg sjekket hvor mye en sånn koster og jeg vet ikke hvor mye tau koster, men du kan jo sjekke om det lønner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå