AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Del Skrevet 18. april 2016 Hvor mange km kjører dere i året? ca.. Har dere barn? Bor dere sentralt? Jeg har nå kjørt 22000km på 11måneder.. Syns det var litt i overkant mye.. Kjører til alt, for jeg bor utenfor en liten by. Må kjøre for å komme på butikk, bhg, jobb. Jobber i tillegg i en annen kommune, så kjører jo dit 4-5dager i uka.. Så skjønner jo at km stiger, men ikke så mye.. Anonymkode: e383e...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg kjører elbil. Det er så billig at den ruller mange km uten at jeg tenker på det. Ditt forbruk virker mer normalt. Anonymkode: d33fb...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange km kjører dere i året? ca.. Har dere barn? Bor dere sentralt? Jeg har nå kjørt 22000km på 11måneder.. Syns det var litt i overkant mye.. Kjører til alt, for jeg bor utenfor en liten by. Må kjøre for å komme på butikk, bhg, jobb. Jobber i tillegg i en annen kommune, så kjører jo dit 4-5dager i uka.. Så skjønner jo at km stiger, men ikke så mye.. Anonymkode: e383e...fa9 Bare husk å sjekke at du ikke overstiger det du har avtalt med forsikringselskapet. 22000 går fort når du bor som du gjør, og må bruke bilen til alle gjøremål. Selv kjører jeg borti 25000km pr.år, men bruker da bilen til mange turer på fritida også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Del Skrevet 18. april 2016 16000km/år * 2 biler i husstanden. 2 barnehagebarn, usentral beliggenhet. Anonymkode: 8d5fc...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handymanhedmark Skrevet 24. april 2016 #5 Del Skrevet 24. april 2016 Ca 100000 km i året... Bor ikke akkurat urbant til. Og utstrakt reisevirksomhet ifbm jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå