AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Del Skrevet 18. april 2016 Jeg vet det er aldersgrense på 20 år når man skal på cruise til Kiel. Jeg blir 20 år i juni og turen er i mai. De jeg drar med er 20 og kjæresten min er 25. Er det noe mulighet for at jeg får blitt med? Anonymkode: b1623...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Del Skrevet 18. april 2016 Tror ikke det dessverre. På Color Line sine sider står det at de under 20 må være i følge av en foresatt, og foresatt må være minst 18 år eldre. Anonymkode: b5950...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Del Skrevet 18. april 2016 Tror jeg leste for noen dager siden at man måtte være 20 på reisetidspunktet, men finner det desverre ikke igjen.. Du kan jo eventuelt kontakte dem og spørre? Anonymkode: 7e3cb...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Del Skrevet 19. april 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er aldersgrense på 20 år når man skal på cruise til Kiel. Jeg blir 20 år i juni og turen er i mai. De jeg drar med er 20 og kjæresten min er 25. Er det noe mulighet for at jeg får blitt med? Anonymkode: b1623...bab Dere får finne dere noen på kaia som kan gå som foresatte. Men andre ord late som om de er tanter,onkler,besteforeldre el. Vi gjorde det nå jeg var yngre og det var aldri noe problem å finne noen Anonymkode: b2d30...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 19. april 2016 #5 Del Skrevet 19. april 2016 Nå er jeg over 20, men aldri opplevd at de sjekker ID på vei inn. Ja, de sjekker pass på vei ut, men da er du jo allerede ombord. Jeg tror det går helt fint, men det går jo an å ta en tlf til Colorline å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #6 Del Skrevet 19. april 2016 16 minutter siden, Fireball skrev: Nå er jeg over 20, men aldri opplevd at de sjekker ID på vei inn. Ja, de sjekker pass på vei ut, men da er du jo allerede ombord. Jeg tror det går helt fint, men det går jo an å ta en tlf til Colorline å høre? Det står vakter innafor og tar stikkprøver hvis de ser noen som de tror er for unge Anonymkode: b2d30...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 19. april 2016 #7 Del Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det står vakter innafor og tar stikkprøver hvis de ser noen som de tror er for unge Anonymkode: b2d30...a37 Ååh okei Både kjæresten min og jeg ser ganske unge ut, men vi har vel vært heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. april 2016 #8 Del Skrevet 19. april 2016 Jo, du kan være med. "Som foresatt regnes voksen person som reiser i foreldres sted, og som påtar seg ansvaret for person(er) under aldersgrensen. Foresatt må være minimum 18 år eldre og registrert på samme bestilling." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #9 Del Skrevet 19. april 2016 6 minutter siden, Brimi skrev: Jo, du kan være med. "Som foresatt regnes voksen person som reiser i foreldres sted, og som påtar seg ansvaret for person(er) under aldersgrensen. Foresatt må være minimum 18 år eldre og registrert på samme bestilling." Nå er det langt unna 18 år mellom ts og kjærsten. Hun blir 20 og har er 25 Anonymkode: b2d30...a37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #10 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg reiste med en av danskebåtene alene som 17 åring, den med 23 år aldersgrense. Foreldrene min tok på forhånd kontakt, forklarte situasjonen, og sa at jeg kom i følge med min tante. Altså hun fulgte meg til båten, ble med meg til registrering, etter det dro hun og jeg reiste med båten alene. Sikkert litt kjipt å gjøre det slik når dere skal på kjærestetur, men ta kontakt med selskapet, si at du bare er 19 men bli 20 i juni og at dere skal reise i mai, si at reisefølget er 25 år. Også kan du legge til at du eventuelt kan komme med foresatte, men at de ikke blir med på selve reisen. Mest sannsynlig sier de at dette går helt fint, og eventuelt sier de at de trenger godkjennelse fra foresatte. Anonymkode: b47cd...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. april 2016 #11 Del Skrevet 19. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det langt unna 18 år mellom ts og kjærsten. Hun blir 20 og har er 25 Anonymkode: b2d30...a37 Leste visst litt for fort der, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #12 Del Skrevet 19. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere får finne dere noen på kaia som kan gå som foresatte. Men andre ord late som om de er tanter,onkler,besteforeldre el. Vi gjorde det nå jeg var yngre og det var aldri noe problem å finne noen Anonymkode: b2d30...a37 Det går nok ikke. Foresatte må være registrert på samme bestilling står det på siden deres. Anonymkode: 7e3cb...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 19. april 2016 #13 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Du kan jo ringe til kundeservice og forklare situasjonen og høre om det er går fint. Det kan jo være 20 år er en endelig grense som de ikke skyver på, og i så fall har du jo i det minste prøvd. Men jeg tenker at de kanskje kan utvise litt skjønn og se på de individuelle sakene. Med tanke på at du er så nære 20 og resten av reisefølget er eldre. Jeg antar den 20års regelen kun er satt i håp om å slippe den verste 18-19 års fylla og at det ikke er noe annet mer lovsbestemt som er årsaken. Endret 19. april 2016 av Faith- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #14 Del Skrevet 21. april 2016 Den 19. april 2016 at 17.35, AnonymBruker skrev: Det går nok ikke. Foresatte må være registrert på samme bestilling står det på siden deres. Anonymkode: 7e3cb...e56 Ok. Da har de begynt med noe nytt Anonymkode: b2d30...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #15 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg reiste med søsteren min da jeg var 18. Hun er 10 år eldre enn meg, det var aldri noe problem.. Anonymkode: cf433...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå