Gå til innhold

Seriøs nettdate-tjeneste for snille piker

Anbefalte innlegg

Gjest Kjæresteklar
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne en mann.

Jeg går ikke på by'n og finner ikke noen der jeg ferdes om dagene.

Hvordan kan jeg treffe skikkelige, seriøse og trygge menn på nettet? Hvordan luker mann ut de "slemme og useriøse"? Kan jo prøve.

Jeg vil ha en kjæreste og ikke tilfeldig sex, for å si det sånn...

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg møtte min mann på Sol-nettvenn. Tror at det kan finnes dårlige epler, for å si det sånn, uansett hvor du går, så du må nok ha tungen rett i munnen.

Jeg har mer tro på de stedene hvor man må betale litt for å være medlem. Større sjangse for at folk er seriøse da. De gidder vel ikke å kaste ut penger for å leke rundt når de kan gjøre det gratis andre steder..? Jeg tenker da på f.eks. Lovematch som et sted hvor du må betale. Tror det koster rundt 120 kr mnd.

Skrevet

Min samboer og jeg traff hverandre gjennom persontreff.no - tror det er sånn gratis de to første ukene, og så må man betale etterpå...

Nå "traff" vi hverandre med en gang, vi - den første dagen jeg var inne der, så vi var vel maks heldig...

Anbefales å prøve ut ihvertfall...

Gjest Kjæresteklar
Skrevet

Takk for tipsene.

Noen har noe erfaring med Blink? Er det et sted for de pakker inn ting (liker å spise ute, seile, se på film.... sex ;-) ja, og gå tur med hunden...)

- Fikk faktisk nesten en sånn melding som en av de første. Begynner jo litt å lure på hva de da fisher etter.

brent barn...

Skrevet

at folk er ute etter sex går nok igjen på de fleste stedene. Men man må tenke som så at hvis DU er en seriøs person så MÅ det jo finnes en annen som er liker seriøs som deg ikke sant? For en dame er det nesten som å gå på byn, de fleste vil ha sex men noen kan også ønske seg noe mer seriøst.

Skrevet

Har ikke prøvd selv, men en venninne traff sin nåværende på "Spraydate". De har holdt sammen over et år nå. Både han og hun er av den "skikkelige" arten, så helt galt kan vel neppe det nettstedet være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Møteplassen, www.vg.no/moteplassen oppfatter jeg som ganske seriøs.

Skrevet

Ang Blink. Der tror jeg de fleste bare er ute etter venner og chatting...det inntrykket har ihvertfall jeg fått etter egen og to venninners erfaring.

Men, det var gøy å dra på Blink-treff... Og selv om vi er tre stk som ikke fant noen kjæreste der, så kan det hende at du gjør det allikevel... :) Men har som sagt inntrykk av at det mest er en sånn venne-greie der...

Har også hørt om flere som har møttes via Spraydate og giftet seg og fått barn og hele pakka. Men, jeg møtte ingen av de seriøse der heller da jeg var på leting etter den rette...

Skrevet

Jeg traff min :hjerte: samboer på sol- nettvenn.

Lykke til.

Skrevet

Jeg holder meg unna å treffe menn fra nettet, fordi de to jeg har møtt skrøt av at de var kjekke og over 1,80, men hva ser jeg? En pinglete lav mann med usikkert fårete smil og en paraply! Det er noe kunstig over slik nett-greier.

Jeg holder fortsatt en knapp på gode gamle byen: Oslos utesteder. Når man ikke er på jakt men bare er ute for å ha det moro, så skjer stadig det uventede: kjekke menn man kan fiske opp! :P Det er ikke vanskelig i det hele tatt...bare mer gøy enn å treffes krampaktig på et nettmøte.

Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg holder meg unna å treffe menn fra nettet' date=' fordi de to jeg har møtt skrøt av at de var kjekke og over 1,80, men hva ser jeg? En pinglete lav mann med usikkert fårete smil og en paraply! Det er noe kunstig over slik nett-greier.[/quote']

Ble litt nysgjerrig: hvordan ser enn en mann ut som ser ut som en paraply? Tynn med parasollaktig frisyre? Ingen armer?

Gjest Melissa Gioberti utl.
Skrevet

:hoho::hoho: Nei, han sto der med en paraply over seg og så helt dust ut. Ennå det nesten ikke regnet en gang. Unnskyld meg altså, (men han ser jo ikke dette likevel, så han blir jo ikke såret.)

Jeg bare stakk!

Skrevet

finnenvenn.no skal visst være et seriøst "sjekkested"!

De skal begynne å ta betaling etterhvert for enkelte tjenester så vidt jeg vet! Men foreløpig tror jeg det er gratis!

Lykke til!:)

Skrevet
han blir jo ikke såret.[...]

Jeg bare stakk!

Tror du ikke han ble såret da du bare stakk?

Skrevet

Tror du ikke han ble såret da du bare stakk?

Nei, for man må regne med litt svinn når man møter noen fra nett. Jeg kunne vært en terrorist for alt han vet. Derfor var det ikke det verste som kunne hendt. Han spurte om jeg var xxxxxxx og jeg sa nei, og bare gikk.

Hvis han ble såret før han ble kjent med meg så er det jo ikke så mye å gå på uansett da.

Gjest Kjæresteklar
Skrevet

Nei, for man må regne med litt svinn når man møter noen fra nett. Jeg kunne vært en terrorist for alt han vet. Derfor var det ikke det verste som kunne hendt. Han spurte om jeg var xxxxxxx og jeg sa nei, og bare gikk.

Hvis han ble såret før han ble kjent med meg så er det jo ikke så mye å gå på uansett da.

Jeg hadde nok blitt litt såret - eller ytterligere skuffet - i en sånn situasjon (jeg er nok litt nedbrutt.) i hvert fall hvis jeg følte jeg hadde såpass tone med mannen at jeg ville treffe han. Og så bare stikker han når han SER meg. "Jøss, hu var jo fæl!" Ja, det er faktisk et godt argument for å treffe noen på en annen måte... byen er ikke noe for meg, men andre steder likevel.

Skrevet

Kjæresteklar, ikke la meg ødelegge for drømmedaten.

Alle er ikke som meg og bare stikker! De fleste er nok ganske greie så fremt dere har funnet "tonen" først.

Lykke til med å finne deg en mann,( med eller uten paraply.)

Skrevet

Jeg foreslår aldri et møte uten at jeg faktisk mener det, og oppriktig ønsker å bli kjent med jenta. Er det så merkelig at man blir litt lei seg når den andre ikke vil? Har jeg først sagt ja til et møte ville jeg aldri unnlatt å møte opp. Såpass real er jeg at jeg ville slått av en liten prat for så å komme meg et annet sted. Empati er noe du mangler Melissa ...

Gjest Kjæresteklar?
Skrevet
Jeg foreslår aldri et møte uten at jeg faktisk mener det' date=' og oppriktig ønsker å bli kjent med jenta. Er det så merkelig at man blir litt lei seg når den andre ikke vil? Har jeg først sagt ja til et møte ville jeg aldri unnlatt å møte opp. Såpass real er jeg at jeg ville slått av en liten prat for så å komme meg et annet sted. Empati er noe du mangler Melissa ...[/quote']

Jeg tror rett og slett ikke jeg er klar for å treffe noen, jeg.

Tenk om han bare prater med meg for å være høflig før han skal et annet sted, da? Verden er full av løgn og empati.

:grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...