AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Hei, Jeg er i uke 35 nå, og merker stadig ubehag i mage regionen, spesielt hvis jeg har gått mye eller gjort mye husarbeid. Babyen presser også endel langt der nede noe som gjør det ubehagelig å gå, og jeg føler jeg må vagge bortover enkelte ganger. Kjenner også noe slags stikkninger på siden av magen (mulig dette er baby som ligger rart og magen blir strukket?). Jeg vil helst at babyen skal holde seg inne frem til termin, men begynnr å tenke at kanskje det kommer til å skje før. Hvordan var de siste ukene av din gravidiet? Hadde du tegn på at fødsel nærmet seg? Når fødte du? Anonymkode: 3a074...b05
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Må forresten legge til at det kom så plutselig, har følt meg i toppform inntil et par dager siden. Nå føler jeg at alt jeg gjør er med et visst ubehag, bortsett fra det å ligge på sofaen vel og merke. Anonymkode: 3a074...b05
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Dette høres helt normalt ut. Er i uke 37 nå, og det meste er ubehagelig. Inni magen med spark og trykk, huden utenpå er strekt og veldig sår, jeg har løsninger i bekkenet og bekkenløsning samtidig. Halsbrann og energiløshet gjør det heller ikke bedre. Men nå går det mot slutten! Har hatt det sånn med alle mine, men går til termin. Anonymkode: 974ea...0bc
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Nå begynner de slitsomme ukene.. Jeg er nesten like langt på vei som deg nå, er andregangs. De plagene du beskriver er helt normalt, begynner å kjenne dem godt her også nå. Jeg er allerede drita lei og vil bare at baby skal komme (men vil jo så klart ha baby inn til termin, har heller ikke tid til at baby skal komme nå). Vagger meg bortover nå, føler magen er i veien og bekkensmerter fra pokker i voll. Ah, gi meg styrke siste 5-7 ukene.. Hadde samme type plager sist gang også, men fødte ikke før to uker over termin. Anonymkode: 54e04...78c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Hadde det sånn de siste ukene jeg også, fødte dagen før termin. De siste tre ukene hadde jeg i tillegg maserier som ble sterkere for hver dag. Så når fødselen faktisk var i gang tok det laang tid før jeg skjønte det Anonymkode: 4d82b...a06
FantasDick Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 Fra midten av uke 37 ble det ganske tungt, husker jeg. Hadde ikke problemer med bekkenet eller noe sånt, men alt var så tungt! Var sliten nesten hele tiden, ble enda mer sliten av å gjøre noe, hadde halsbrann osv. Hadde også mye stikksmerter "oppi der" et sted og mye nedpress. Fødte 39+4.
elentari Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Er 39+1 idag og hater livet for tiden. Får nesten kynnere bare av å se på folk i aktivitet. Vondt i bekken, har ikke sovet på natten på 4 uker, vondt å snu seg i senga osv. Gleder meg til baby er ute!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 Første svangerskapet var lett, hadde noen kynnere mot slutten og litt bekkenløsning, men det var plankekjøring Andre svangerskapet var et mareritt, særlig mot slutten. Uke 33 fikk jeg premature rier og trodde jeg skulle føde. Vel, ble satt igang uke 40+6. (Anbefaler ikke å bli satt igang forresten, det var grusomt vondt) Jeg merket ingenting som gjorde at jeg fødte tidligere. Hadde mye vondt og maserier i uke etter uke, men ingenting skjedde. Anonymkode: 81093...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå