Gå til innhold

Til dere i fast forhold.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 18.4.2016 at 19.07, AnonymBruker skrev:

Gjerne til dere som har vært sammen en stund og ikke er i det "nyforelsket" stadiet. Hvor ofte har dere sex? Kom inn på dette på jobben og jeg ble ganske overrasket over at de fleste kun hadde sex en gang i uken.

Anonymkode: f106d...3e8

vært sammen i snart 2 år og har sex ca annenhver dag av og til hver dag

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i ti år, i gjennomsnitt har vi kanskje sex 2-3 ganger i uken, går jo litt opp og ned i perioder. 

Anonymkode: c825d...0c0

Skrevet

Tenker det er like vesentlig selv om det faste forholdet ikke har vart så lenge, viktig å belyse hvor forskjellig forhold er. Og det beste er at det ikke finnes noen fasit på hvordan det burde være.:-)

Vi har vært kjærester og samboere i 7 mnd. og har sex tre eller fire ganger i uka. 

• Liker 1
Skrevet

Det går veldig opp og ned. I perioder kan vi ha sex hver dag eller annenhver dag, og så kan det plutselig gå to-tre uker helt uten. Vi er ofte opptatte på hver vår kant så da blir det lite når vi har lite tid sammen :)

Skrevet

Vært sammen i 13 år, bodd sammen i 12,5. Vi har sex 1- 4 ggr i uka. 

Skrevet
Den Monday, April 18, 2016 at 23.38, AnonymBruker skrev:

Jeg håper for guds skyld ikke dere som skriver i tråden er normalen, for da har vi seriøse problemer. Her har vi ikke hatt spesielt mye sex på flere år. Kanskje 10 ganger. Jeg tenker det er mange der ute som ikke vet hvor godt de har det. 

Anonymkode: a776a...cd6

Samme her. Jeg er tydeligvis frigid i følge denne tråden her. Jeg og mannen har sjeldent sex, men så er vi slitne pga mye jobbing og da. Men vi elsker hverandre for det og har mange fine kvelder uten sex i bildet.  Ja, ja, vi er forskjellige vi mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok? Jeg svarte bare på trådens tema. Trodde 8 mnd var et fast forhold. Jaja. 

Anonymkode: 01782...246

TS skriver: 

Gjerne til dere som har vært sammen en stund og ikke er i det "nyforelsket" stadiet. Hvor ofte har dere sex? Kom inn på dette på jobben og jeg ble ganske overrasket over at de fleste kun hadde sex en gang i uken.

Dere har ikke vært sammen en atund og er i det nyforelskede stadiet.

Anonymkode: c4e4a...d8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex mellom 4-7 dager i uka. Akkurat nå har vi en liten tørke, mest fordi jeg er på tampen av eksamensperioden og stressa som fy. Har ikke så lyst på sex akkurat nå. Men vanligvis er sexlivet bra :)

Anonymkode: f3405...b96

AnonymBruker
Skrevet

Ca. 1 gang i uken...Har vært samboere i ca. 1 år.

Anonymkode: 0dce7...7be

AnonymBruker
Skrevet

vært sammen i 3 år, ca 1-2 ganger i uken har vi sex. 

Anonymkode: a2f67...718

Skrevet

sammen i snart 10 år, derav gift i 6 måneder. Et barn. Begge 28 år.

Det er veldig varierende. I perioder er det sex hver dag andre perioder 3 til 4 ganger i uken og noen perioder med veldig lite sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...