Gå til innhold

Til dere i fast forhold.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har pleid å ha en gang i uken sånn ca. Nå er vi prøvere da, og har sex annenhver dag. Hvorfor ble du overrasket over en gang  i uken?

Anonymkode: c97fe...a18

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor det overrasket meg sånn. Kanskje fordi vi har sex minst tre ganger i uken. Jeg gikk egentlig bare utifra at det var normalen ettersom det er normalen for oss.

Jeg mener at det er viktig selv om man har vært et par en stund. Kanskje ikke like viktig som i begynnelsen av et forhold, men for vår del er det med på å pleie forholdet. Jeg har et barn på 4 år og i hverdagen kan man fort glemme hverandre litt opp i alt annet. 

Anonymkode: f106d...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1-4 ganger i uka. Varierer veldig. Vært sammen i 11 år, bodd sammen i 9. Har to små barn. 

Anonymkode: aa944...a6e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen i 8 mnd. Har sex hver dag. Bor sammen.

Anonymkode: 01782...246

Åtte måneder er jo ingenting, da er dere fremdeles ganske nyforelsket. Forelskelser varer ca. ett år.

Fem år her, ca en dag i uka. 

Anonymkode: c4e4a...d8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper for guds skyld ikke dere som skriver i tråden er normalen, for da har vi seriøse problemer. Her har vi ikke hatt spesielt mye sex på flere år. Kanskje 10 ganger. Jeg tenker det er mange der ute som ikke vet hvor godt de har det. 

Anonymkode: a776a...cd6

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 15 år. Har i perioder sex hver dag, og i andre perioder har vi sex kanskje 1 gang i mnd. 

Idag har vi faktisk gjort det to ganger! 😀😋

• Liker 1
Skrevet

Vaert sammen i 2 aar snart, har sex nesten hver dag

Skrevet

Ca 1 gang i uka på hjemmebane og 3-4 på bortebane.

Skrevet (endret)
Den 4/18/2016 at 22.38, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
AnonymBruker
Skrevet

Mindre og mindre. Er vel sikkert et par-tre ganger i uka. Han mista litt lysten etterhvert, akkurat nå er jeg inni en periode fullstendig uten lyst. Sikkert pga. hans manglende interesse, gidder ikke gi konstant.

Anonymkode: 1ff55...b76

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med min dame i endel år nå. Jeg har absolutt ikke lyst til å ha sex med henne lenger, så vi har aldri sex mer. Jeg tror at forholdet ikke kommer til å vare så mye lenger. Sexen er bare en liten del av det, da det handler mer om at jeg blir sliten av å bli tatt for gitt og fordi vi er mer venner egentlig.

Anonymkode: 2874d...c52

Skrevet
Den 18. april 2016 at 23.38, AnonymBruker skrev:

Jeg håper for guds skyld ikke dere som skriver i tråden er normalen, for da har vi seriøse problemer. Her har vi ikke hatt spesielt mye sex på flere år. Kanskje 10 ganger. Jeg tenker det er mange der ute som ikke vet hvor godt de har det. 

Anonymkode: a776a...cd6

Da burde du jo gjøre noe med det. 

I løpet av de årene jeg og samboeren min har vært sammen så har vi også vært i en tørkeperiode, men vi tok tak i det før det gikk for lang tid slik at det ikke ble et problem

Ja, jeg tror dere har seriøse problemer om dere har hatt sex ca 10 ganger i løpet av flere år. Det er ikke normalt å ha sex hver eneste dag, men det er normalt med ca 1 gang i uka iallefall. Du og din partner burde sette dere ned og ta en lang prat om sexlivet deres og komme frem til en løsning :klem: 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par i slutten av 20 årene, vært sammen i snart 3 år og samboere i 2 år. Vi har sex 1-3 ganger i uken. Noen uker har vi ikke sex, i perioder er man mer sliten og har mindre lyst, mens andre perioder er det mer. 

Anonymkode: 6bdf3...745

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år og samboere i 1 1/2 år. Det varierer litt, men det er vel ca. en gang i uka ja. Ofte sjeldnere og noen få ganger oftere. Jeg syns samleie er vondt og har derfor lite sexlyst, kjæresten syns da sex er litt kjedelig og han føler seg avvist og får også mindre lyst på sex. Vi håper vel på 2-4 ganger i uka i fremtiden. 

Anonymkode: 98700...7ec

AnonymBruker
Skrevet
Den 18. april 2016 at 19.28, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i litt over 5 år og samboere i 4. Vi har sex minst 5 ganger i uken. De gangene vi ikke har sex så gjør vi noe annet som feks blowjob og/eller slikking.  

Anonymkode: a7b94...53a

Er ikke blowjob og slikking sex? Eller er det kun samleie som teller?

Anonymkode: ecd6c...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 2 ganger i halvåret til 3 ganger i uka. Vært sammen i 11 år.

Anonymkode: daecc...d38

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i fem år, og det varierer skikkelig. Periodevis (nesten) hver dag, og periodevis en gang i uka. Jeg har veldig kraftig menstruasjon samt smerter, så ca en uke i måneden har vi ikke sex, men da koser, han får blowjob, handjob osv :) Da vi hadde vært sammen i et år flyttet vi inn i en skikkelig shitty leilighet og begge jobbet nesten døgnet rundt. Da var det mye krangling og lite sex. Det gikk heldivis over da vi flyttet vekk derfra. Tidvis når vi er slitne pga jobb så blir det også ganske lite sex, men tror vi aldri har gått over to uker uten (bortsett fra da vi bodde på det shitty stedet). Han er 26 og jeg er 24.

Anonymkode: cd15a...ca9

AnonymBruker
Skrevet

Sist vi hadde sex var i mars. Vi har kanskje sex en gang i måneden eller så.

Anonymkode: 262ad...8de

AnonymBruker
Skrevet
Den 18. april 2016 at 20.41, AnonymBruker skrev:

Åtte måneder er jo ingenting, da er dere fremdeles ganske nyforelsket. Forelskelser varer ca. ett år.

Fem år her, ca en dag i uka. 

Anonymkode: c4e4a...d8c

Ok? Jeg svarte bare på trådens tema. Trodde 8 mnd var et fast forhold. Jaja. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok? Jeg svarte bare på trådens tema. Trodde 8 mnd var et fast forhold. Jaja. 

Tydeligvis ikke :P 

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 0 til 4 ganger uken..

Anonymkode: ee8af...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...