AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Min kjære mann har skikkelig har hud under bena, men vi finner ikke noe fil som gjør jobben skikkelig. Har dere noen tips til hva som funker? 😃 Anonymkode: c9de9...8fe
Whoops Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Du kan faktisk bruke vanlig sandpapir. Om det er mye hard hud kan du/han begynne med et litt grovt et og til slutt file over med en normal fotfil av hvilket som helst merke. Bare ikke fil for langt,bedre å ta det i flere omganger. Det finnes også slike høvler som man bruker når huden er myk og fuktig. De skreller av litt mer om gangen, men pass på så du/han ikke tar for mye. Filt godt når huden er tørr og smør med en god fotkrem. For meg hjelper det også å smøre beina godt med en eller annen matolje (f.eks oliven), ta to poser på beina og så et par sokker. La det sitte på i en time eller 3 før det vaskes av.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 http://www.ebay.com/itm/Foot-File-callus-Rasp-Hard-Skin-Remover-Dual-Sided-Pedicure-Nail-Art-tool-New-/331700263898?hash=item4d3ae05bda jeg tror det er disse jeg har bestilt. De rasper godt og er holdbare uten å koste en formue. Ellers er Scholl sine gode. Koster opp under 100 kr. På Vita eller Apotek. Anonymkode: 97c30...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå