Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Vi prøver å bli gravide og har prøvd siden Januar, nå er jo ikke det så alt for lenge, men lenge nok, hehe. Jeg har gått til innkjøp av wild yam fordi jeg har lest på nettet at dette har hjulpet mange med å bli gravide, så var det litt nysgjerrig. De er langtidsutsolgte for produsentet solary som har wild yam, så jeg kjøpte kloster dioscorea super form med wild yam dhea. Denne inneholder også dong quai, daminaekstrakt, b16 og b12, inneholder noe mer men føler dette var det viktigste å nevne. Etter det jeg har lest på nettet skal man kun ta det når man er sikker på at man har eggeløsning, fordi bruk av det hele måneden kan forhindre eggeløsning, men hun på sunkost sa at jeg kunne bruke disse tablettene hele måneden, jeg nevnte jeg hadde hørt førstenevnt så hun ringte en kollega for å forhøre seg, og hun sa også at det kunne brukes hele måneden. Er litt forvirret og litt i tvil om jeg skal begynne på det eller ikke?
Er det forresten noe her som har erfaringer med wild yam, gode og dårlige? :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brukte Wild Yam i to sykluser uten resultat. Fikk bare skumle mellomblødninger når som helst i syklusen.

Tok i 2 uker, ikke hele mnd.

Anonymkode: 44e97...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Ga meg bare ustabile sykluser og skapte masse styr!

Anonymkode: 055ff...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...