AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Hvordan starte en samtale på Instagram med en jeg ikke kjenner? Ville du sett på dette som stalker-aktig? Det må nevnes at jeg har sett personen på både Tinder og Happen (det var der jeg fant insta brukernavn...) Anonymkode: 36d84...e4b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Slik du starter en samtale andre steder. Nei syns det er helt ok å få mld der. Syns folk må roe ned stalkerfrykten sin. De aller fleste ønsker bare å hilse på og bli kjent. Så er det enkelt å blokkere om behovet er der. Anonymkode: 475ff...151
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik du starter en samtale andre steder. Nei syns det er helt ok å få mld der. Syns folk må roe ned stalkerfrykten sin. De aller fleste ønsker bare å hilse på og bli kjent. Så er det enkelt å blokkere om behovet er der. Anonymkode: 475ff...151 Lurer på det samme.. Men hva i all verden skal man skrive? Synes meldingen må ha litt humor og ikke virke stalker aktig.. Anonymkode: a292b...da7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #4 Skrevet 19. april 2016 Det er vel bare å skrive noe som er relatert til bildet? Du trenger jo ikke gå rett på sjekking. Bare start en samtale. Skjønner rett og slett ikke problemstillingen. Anonymkode: b4f65...1e5
Summers Skrevet 19. april 2016 #5 Skrevet 19. april 2016 Om du ikke får respons fra personen på tinder eller regner med å ikke få respons, hvorfor skal du på respons på instagram? Det blir litt som å fortelle vitsen på nytt om ingen ler. De hørte vitsen, de bare syntes ikke den var morsom. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #6 Skrevet 19. april 2016 16 minutter siden, Summers skrev: Om du ikke får respons fra personen på tinder eller regner med å ikke få respons, hvorfor skal du på respons på instagram? Det blir litt som å fortelle vitsen på nytt om ingen ler. De hørte vitsen, de bare syntes ikke den var morsom. De fleste jentene legger ut insta/snap i beskrivelsen, så man trenger ikke å matche for å finne ut. Anonymkode: b4559...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå