Gå til innhold

Starte samtale på Instagram??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan starte en samtale på Instagram med en jeg ikke kjenner? Ville du sett på dette som stalker-aktig?

Det må nevnes at jeg har sett personen på både Tinder og Happen (det var der jeg fant insta brukernavn...)

Anonymkode: 36d84...e4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik du starter en samtale andre steder. Nei syns det er helt ok å få mld der. Syns folk må roe ned stalkerfrykten sin. De aller fleste ønsker bare å hilse på og bli kjent. Så er det enkelt å blokkere om behovet er der.

Anonymkode: 475ff...151

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik du starter en samtale andre steder. Nei syns det er helt ok å få mld der. Syns folk må roe ned stalkerfrykten sin. De aller fleste ønsker bare å hilse på og bli kjent. Så er det enkelt å blokkere om behovet er der.

Anonymkode: 475ff...151

Lurer på det samme..

Men hva i all verden skal man skrive? Synes meldingen må ha litt humor og ikke virke stalker aktig.. 

Anonymkode: a292b...da7

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare å skrive noe som er relatert til bildet? Du trenger jo ikke gå rett på sjekking. Bare start en samtale. Skjønner rett og slett ikke problemstillingen.

Anonymkode: b4f65...1e5

Skrevet

Om du ikke får respons fra personen på tinder eller regner med å ikke få respons, hvorfor skal du på respons på instagram?  Det blir litt som å fortelle vitsen på nytt om ingen ler. De hørte vitsen, de bare syntes ikke den var morsom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Summers skrev:

Om du ikke får respons fra personen på tinder eller regner med å ikke få respons, hvorfor skal du på respons på instagram?  Det blir litt som å fortelle vitsen på nytt om ingen ler. De hørte vitsen, de bare syntes ikke den var morsom.

De fleste jentene legger ut insta/snap i beskrivelsen, så man trenger ikke å matche for å finne ut.

Anonymkode: b4559...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...