Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får man typisk 'Hollywood-smil'? Hvite, rette tenner. 

Typisk at de fikser på tennene i typiske makeover-programmer osv. Men hva heter egentlig behandlingen? 

Jeg har relativt rette tenner, men de er gulere enn jeg skulle ønske grunnet røyking i mange år tidligere. Jeg har forsøkt tannbleking hos spesialist, men det gjorde så vont at jeg måtte avbryte behandlingen. Tennene mine tålte det rett og slett ikke. 

Tips? 

Anonymkode: a6473...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter skallfasetter og koster vel sikkert rundt om en 100 000 tusen kroner.  Filmstjerner bleker ikke tennene sine. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, DreamOn skrev:

Det heter skallfasetter og koster vel sikkert rundt om en 100 000 tusen kroner.  Filmstjerner bleker ikke tennene sine. 

Haha aldri hørt om. Kan du forklare hva det er? Skallfasetter altså ;)

Anonymkode: 82c57...935

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, DreamOn skrev:

Det er tynne skall i porselen som lir lagt oppå tanna. 4000-8500 pr tann leste jeg på nett.  Så 96 000 for 16 tenner hvis det koster f.eks 6000 pr tann. Er jo gjerne bar de synlige tennene som blir tatt. 

https://www.google.no/search?q=skallfasetter+f%C3%B8r+og+etter&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiMm4uM2ZvMAhWjJJoKHSc6DUcQsAQINA&biw=1366&bih=667

Hm, spennende. Man får altså veldig fine tenner? Tenker å muligens investere i det.

Anonymkode: 82c57...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...