Gå til innhold

tilbud om sex = jeg er fin ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår meg ikke helt med medsøstre som prøver å bevise at de er attraktive fordi de kan ha sex. Har hørt dette både av bekjente og på nettet. Som "Vel, mannfolka liker litt å ta i. Er ikke vanskelig å få seg noe på byen, for å si det sånn." Dette kan komme fra både attraktive og mindre attraktive kvinner. Men som kvinne i 20-årene er vel ikke det egentlig en bragd. Eller er det ikke egentlig tilgangen på sex de er stolte av, men at de er frigjorte eller noe slikt? 

Selv synes jeg det er stas når noen er oppriktig interessert i meg. Det er jo hyggelig å bli likt. Men at noen vil ha sex med meg har jeg egentlig aldri tatt som noe kompliment. 

Anonymkode: fbf19...848

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er et kompliment når menn finner meg så attraktiv at de vil ha sex med meg. For meg er det et kompliment ihvertfall.

Skrevet

Vil ikke si det er et kompliment å bare få seg noe på byen akkurat, representanter fra begge kjønn takker ja til det meste der. Ikke at det er feil, folk må nå nesten få holde på akkurat som de vil, men kompliment vil jeg ikke alltid kalle det, 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begrepet "pulbar" har vel oppstått for en grunn... 

Anonymkode: 71b4a...979

AnonymBruker
Skrevet

"Hot" er en ting, vakker er en annen. Forholdet til den ene, varer en dag, den andre varer resten av livet.

Anonymkode: 912c3...8bb

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begrepet "pulbar" har vel oppstått for en grunn... 

Det er jo et kompliment :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, FruKG skrev:

Det er jo et kompliment :) 

Er det? Jeg har alltid syntes ordet er negativt ladet..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er supervanskelig men jeg er jo mann virker av å til som det er 80% mannfolk på byn

Alle jenter har en stygg å feit slask hengendet over seg.

Anonymkode: 288ab...c24

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Jeg har alltid syntes ordet er negativt ladet..

For meg er det ikke negativt, jeg liker at noen sier at jeg er pulbar :)

AnonymBruker
Skrevet

Pulbar sier de jo om damer de bare vil pule for trofésamlingen sin. Så det er jo ikke annet enn et kompliment for utseendet. 

Anonymkode: 8e84f...e08

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg noe språkekspert, men "pulbar" synes jeg stiller i samme kategori som "spiselig", og det er jo ikke akkurat et ord man bruker for å beskrive et bedre måltid, mener nå jeg da... Når det er sagt, så er det jo ikke feil å ta det som et kompliment heller.

Enig med TS. Synes ikke akkurat det er noen bragd å tilegne seg litt snabel som ung dame, men igjen, hvis noen velger å definere sin egen attraktivitet på bakgrunn av det, så ser jeg ikke noe galt i det heller...

• Liker 6
Skrevet

Utrolig mange menn som tar hva som helst når de er drita... Så jeg tror ikke jeg ville tatt det som et kompliment...

AnonymBruker
Skrevet

Hahahahaha jeg er altspisende på en dårlig dag. Og vet godt at jeg ikke er alene om det. 

Om en mann vil pule deg er vel mer et kompliment på at akkurat han vil ha deg der og da, du vet ingen ting om hans standarder og menn flest puler nedover. 

Et kompliment er at han vil bli mer kjent med deg en et knull.. ;-)

Anonymkode: 0634d...8ba

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tar det først som et kompliment når han ligger med meg edru, og gjerne gjentar det, i tillegg til at ikke hele kvelden vi til tilbringer handler om sex (eller det at vi antagelig skal ha det i løpet av kvelden). Når han stryker på meg og koser fordi han vil kose ikke fordi han nødvendigvis må pule. Da er det et kompliment. 

Å bli med/få med seg noe ræl fra byen er ikke et kompliment, ikke heller når man får seg noe med en tinderdate første kvelden. Ja ok, jeg ser nok ikke jævlig ut om jeg får meg noe, evt har sjans til å få meg noe, men det betyr ikke at jeg er sykt hot heller.

Endret av Inwe
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ser bort fra sjekking mellom klokken 02.30 og 03.30:

Jeg har venninner som ofte ble sjekket opp i tyveårene og venninner som aldri ble det. Det betyr ikke nødvendigvis at de første var deiligere enn de andre, men best resultat ga et pent utseende kombinert med en interessant og/ eller positiv utstråling.

Å bli sjekket opp er et slags kompliment

Anonymkode: e70f9...f22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det ikke som et særlig kompliment. Jeg har litt det inntrykket at ALLE mannfolk gjerne ligger med meg om de har sjansen.   (Altså ikke at jeg ligger med alle.) Det betyr ikke at det er veldig lett for meg å få meg kjæreste. Jeg er ei jente på 20 år, normalt slank og ganske pen. (Normalt pen.)

Anonymkode: db18d...2a9

Skrevet
17 timer siden, FruKG skrev:

For meg er det ikke negativt, jeg liker at noen sier at jeg er pulbar :)

At noen er pulbar oppfattes, i min vennekrets, som at noen er så vidt dugende til sex, og da helst med litt innabords. Ikke noen man vil bli sett i lag med, men noen man kan tømme seg i.

Langt fra et kompliment, altså.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Vel, jeg tar det som et stort kompliment når kvinner vil ha sex med meg :fnise: Kjipt for dem at jeg er noe aseksuell :P 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

At noen er pulbar oppfattes, i min vennekrets, som at noen er så vidt dugende til sex, og da helst med litt innabords. Ikke noen man vil bli sett i lag med, men noen man kan tømme seg i.

Langt fra et kompliment, altså.

Synes dere mange jenter er "pulbare"? Hvis en fyr presenterer meg/viser meg fram til kompisene sine, betyr dette at jeg mer mer enn pulbar? Liker ikke at jeg potensielt kan bli sett på som det...

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere mange jenter er "pulbare"? Hvis en fyr presenterer meg/viser meg fram til kompisene sine, betyr dette at jeg mer mer enn pulbar? Liker ikke at jeg potensielt kan bli sett på som det...

Alle kvinner er pulbare, så lenge promillen er høy nok.

Du er definitivt mer enn bare pulbar om du blir introdusert for vennene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...