AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Fredags morgen våknet med ett smell, fire oppkast på kort tid..verre og mer ille luktende enn noen gang.. Jeg tenkte ikke mer over det, og fredagen gikk ellers bra. Var noe løs i magen.. Lørdag og søndag har han vært hos familie. I natt vekket han meg 4-5 ganger, diaré. Og slik har denne dagen gått, ut hver 1-3 time før diaré. Prater tilfeldigvis med familien og de sier han hadde diaré hele helgen der også. De har også foret han med vaffel, menneskemat.. Jeg visste ikke om dette elles ville jeg kontakta dyrlege. Men nå er det gått noen dager, og han er helt løs i magen, ingen oppkast. Leste på nett, og kommer nå til å faste 24t, deretter ris og fiskeboller.. allmenn tilstand er ok.. litt pjusk.. Burde jeg ha ringt dyrlege ? Anonymkode: aa172...793
MalloryK Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Ja, kontakt dyrlege og be de ta en blodprøve. Hvis han har fått mye feit mat kan det være bukspyttkjertelbetennelse, som kan være ganske alvorlig. Ikke gi hunden noe mat, kun vann fram til dere vet hva som feiler han
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Han har ikke spist noe som jeg har sett. Mangler ikke noe. Spiste på en bæsj på torsdag mistenker jeg. Men det vet jeg ikke sikkert.. Har ikke bytta fôr.. TS Anonymkode: aa172...793
Gjest ulvepopcorn Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Jeg ville ha ringt vet og rådført meg jeg da, ikke bra at voffen hangler for lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå