AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Har hvite panelvegger i stua, og hvitt paneltak. Mannen vil på død og liv ha litt sånn fancy skjenk fra Bolia og case eller cell-hyller på veggen over. Jeg er skeptisk, både fordi jeg liker en litt mer romantisk stil enn Bolias typiske ting har, og fordi jeg tenker det kan bli stilkræsj med hvit panel og slike bokshyller på veggen? Noen som har dette og vet om det kan funke? evt farge? Eller kan linke til bilder? Funker ikke å google, fant kun ensfargede vegger med slike cell hyller.. Anonymkode: 9aa6d...296
Zienna Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Etter min mening er det ingen ting i veien for å ha hvilken som helst stil i en stue med hvitmalte panelvegger. Men det bør jo være annet i stuen som også da tar opp stilen. Ikke nødvendigvis alt, men noe. Personlig liker jeg godt blanding av nytt og gammelt, som jeg mener gir mer personlighet enn et hjem styrt av moter (som er utdatert innen 6 mnd). Vanskelig å si noe om farge, når man ikke vet mer enn at veggfargen er hvit. Har dere blå sofa kan den være blå, er sofaen hvit eller beige, kan det gjøre seg med en knall farge på hyllene. Eller sort, om dere safer
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #3 Skrevet 19. april 2016 Den 18.4.2016 at 21.47, Zienna skrev: Etter min mening er det ingen ting i veien for å ha hvilken som helst stil i en stue med hvitmalte panelvegger. Men det bør jo være annet i stuen som også da tar opp stilen. Ikke nødvendigvis alt, men noe. Personlig liker jeg godt blanding av nytt og gammelt, som jeg mener gir mer personlighet enn et hjem styrt av moter (som er utdatert innen 6 mnd). Vanskelig å si noe om farge, når man ikke vet mer enn at veggfargen er hvit. Har dere blå sofa kan den være blå, er sofaen hvit eller beige, kan det gjøre seg med en knall farge på hyllene. Eller sort, om dere safer Tusen takk for svar! Tak og vegger er i hvitt panel, gulvet i eikeparkett og sofaen er lysegrå.. Har også en ny, svart peisovn med glassdør og kaffe latte-farget lys brunmalt mur. veldig fint. Men knallfarger utgår nok. Tenker litt sånn grålig pusset eik kunne funket, evt mørkebrunt. tar fortsatt mot bildetips, om noen har.. Anonymkode: 9aa6d...296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå