waco Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 25. oktober 2004 For jeg har faktisk venner og familie som ringer til meg' date=' det er derfor jeg har telefon...[/quote'] Var det en av disse vennene dine som hadde gitt ut nummeret...? Hvorfor kan du ikke spørre folk hvorfor de ringer ukjente og spør om sex? Leke litt terapaut i stedet for å bare gå gjemme seg hver gang det dukker opp noe....? Waco og jenter klager på at livene deres er uten innhold...sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er heller ikke alle som er så intelligente at de klarer å ta imot hint Ja jeg vet, det er mye mer intelligens å få seg hemmelig nummere i stedet for å fortelle folk at man er i best form på hverdager? Hvorfor vil dere ikke mye heller fortelle folk at det ikke passer at dem ringer, dere som er så opptatt av HINTING????? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det finnes faktisk menn som slår uten grunn' date=' tro det eller ei. .[/quote'] Det er usant. Ingen slår uten provikasjon. Det er sant. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. oktober 2004 #24 Del Skrevet 26. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. oktober 2004 #25 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dersom x'en virkelig ville drepe henne hadde han ikke ringt å sagt fra først, hadde han det? Waco Nei, men da kunne han ha funnet ut gjennom telefonkatalogen hvor hun bodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #26 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dersom x'en virkelig ville drepe henne hadde han ikke ringt å sagt fra først, hadde han det? Waco Tenk før du skriver, W. Når kvinner etter et farlig samboerforhold har fått hemmelig nummer, har de også sannsynligvis hemmelig adresse. De får også i de mest ekstreme tilfellene helt nye identiteter. Nok om det - hvor har du det fra at det er flest kvinner som har hemmelig nummer og at det kun dreier seg om utroskap eller .... hva det nå var. Jeg skjønner at du hater kvinner og at du virkelig sliter med vår eksistens, men grunnen tror jeg du skal grave i din egen fortid etter i stedet for å hele tiden spy ut generaliseringer her - og kanskje andre steder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #27 Del Skrevet 26. oktober 2004 Philosof... Blir det mindre slåing om man gjemmer seg? Dersom man gjemmer seg fra en psykopatisk eks så gjør det faktisk det. Her bør du skaffe deg litt kunnskap i stedet for å klekke ut lure løsninger i ditt eget hode. Hæææ? hva har dere gjort galt da??? uff...det virker som dere jenter litt onde eller har en del skjeletter i skapet deres, mener du at du skal overbevise meg at MENN slår HELT uten grunn BARE fordi de er menn? Psykopater slår uten grunn. De mener SELV at de har en grunn, men at potetene ikke er helt ferdig kokt klokken kvart over fire, ser i hvert fall ikke jeg som god nok grunn til å bli slått halvt ihjel.. Mitt spørsmål blir da, hvorfor skal dere bli slått, hva har dere gjort siden dere finner det hensiktmessig og få hemmelig nummer i stedet for å løse opp i floken??? Tror du helt ærlig at man kan "løse opp i floken" når det gjelder psykopater? Igjen - skaff deg kunnskap om dette emnet.. Ellers er det vel forskjellige grunner til at man kan ønske å ha hemmelig nummer, og jeg ser ikke hvorfor det skal være et problem for deg? Sine egne venner gir man jo gjerne nummeret sitt til uansett, gjør man ikke? Jeg har en svigerinne som først valgte å stå oppført med kun forbakstav i fornavnet og så hele etternavnet, etter at hun opplevde å bli oppringt av fremmede menn som tydeligvis lette i katalogen etter single kvinner. Senere var hun gift med en skikkelig møkkafyr som ringte henne sent og tidlig etter at de ble skilt, kun for å plage henne. Selvfølgelig kunne hun bare legge på eller nappe ut kontakten, men hvor irriterende er det ikke å bli vekket av telefonen x antall ganger pr natt? Og dersom noe skulle skje med en av hennes gamle foreldre, ville hun jo ikke fått beskjed dersom kontakten var tatt ut. Man kan også ønske å slippe oppringinger fra diverse selgere, og det hjelper faktisk ikke bare å registrere seg i Brønnøysund - selgerne bruker gamle og ikke nødvendigvis oppdaterte lister, selv om de har plikt til å gjøre det. Så i stedet for å få uønskede telefoner, kan man sørge for at nummeret ikke finnes noe sted. Sine egne venner har man jo allikevel kontakt med. Hva er problemet ditt? >Du må lære deg og slappe av og la folk være som de er. Gjør de ting du ikke liker, så ok - det har ikke du noe med. Du gjør sikkert mye som folk ikke liker du også.. Du skrev forresten at dersom noen hadde oppgitt ditt telefonnummer på en eller annen chat, så ville du bare ha viderekoblet telefonen til vedkommende som hadde gjort det. Så bra da - da ville jo han fått samtlige av dine telefoner, og du ville ikke fått noen.... selv de du gjerne ville snakke med hadde jo havnet hos ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 26. oktober 2004 #28 Del Skrevet 26. oktober 2004 Mener du at noen har på tv på et program mannen ikke liker er en provokasjon? Eller at biffen ikke var stekt riktig? Eller at sønnen bare fikk 3 på norskprøven? Eller at kona ikke var enig i en samtale de hadde med mannen de møtte på butikken for 3 timer siden? Get a life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #29 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja, ja han har iallfall et brukernavn som passer perfekt! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. oktober 2004 #30 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje du er født i feil tid, Waco. Mulig du heller hører til på 60 - 70 tallet, hvor folk røyka gress hele dagen, var kjærlige og elskelige mot hverandre, hadde seg hele tiden, og likestillingen var ikke kommet så langt som i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. oktober 2004 #31 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja, ja han har iallfall et brukernavn som passer perfekt! :-? Unnskyld, men jeg bare må Så bra sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #32 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes det er utrolig at dere lar dere provosere gang på gang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 26. oktober 2004 #33 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hehe må si meg enig med Gamle Alex Utrolig at folk fyrer og ikke ser at han kun skriver det han gjør for å provosere.. Igrunn ganske imponerende hvor mange argumenter man kan lire av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. oktober 2004 #34 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes det er utrolig at dere lar dere provosere gang på gang jeg .. vel provosere og provosere.. noen ganger skjer det så lite her inne at "fingerkløen" må brukes ett eller annet sted.. - uansett hvor idiotisk innleggene hans er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. oktober 2004 #35 Del Skrevet 26. oktober 2004 Overskrift: "Hva er det Waco egentlig mener....?" Åh Waco... Who the fuck cares?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. oktober 2004 #36 Del Skrevet 26. oktober 2004 Overskrift: "Hva er det Waco egentlig mener....?" Åh Waco... Who the fuck cares?! tydeligvis mange nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 26. oktober 2004 #37 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg syns det er ganske utrolig at noen i det hele tatt har så lite å gjøre at de må henge seg opp i noe som er et personlig valg for andre, uansett om det gjelder skjulte telefonnr, røyking, sex eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. oktober 2004 #38 Del Skrevet 26. oktober 2004 tydeligvis mange nok... Der har du et godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. oktober 2004 #39 Del Skrevet 26. oktober 2004 .. den mentale ignoreringsknappen fungerer ikke alltid .. desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #40 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei, skjer det lite fornuftig å holde på med, og man tråler igjennom trådene om og om igjen, så skal det ikke så mye til før man henger seg opp i Waco sine provokasjoner... Jeg kjeder meg ihjel på jobben og har nada å gjøre!! Og Waco sine utsagn kan få en stein til å hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå