Gå til innhold

Hva er det Waco egentlig mener...?

waco

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja, det har nok slått han at de damene han omgås ikke er spesielt fornuftig, og derved trekker han den eminente konklusjonen at alle damer er no dritt og henger derfor her inne på KG for å kunne fortelle alle her inne at de er psyke.

Og kanskje han tror at siden en alkoholiker må innrømme at han er en alkoholiker for å bli bedre, så må han få kvinnene her inne til å innrømme at de er forferdelige og helt ute av kurs for at vi kvinner skal bli som han vil ha oss.

Og hvem vil bli det? Ikke jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis alle damene Waco kjenner er sånn som han beskriver, og kompisene hans sitter der som ofre hele gjengen, så er det noe galt med dem alle sammen. Adferden han beskriver lager ett ord i hodet på meg: DOPHUER!

Løgnaktige, manipulerende og a-sosiale dophuer!

Jeg kjenner dem igjen fra noen personer i omgangskretsen til datteren min. De er nok endel yngre enn Waco sine venner, men tendensene er der, og alle disse paranoide og merkelige tankesettene skyldes rett og slett ødelagt hjernemasse på grunn av overdreven pillebruk. tragisk - de dauer i fleng også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, har det slått deg at disse jentene du beskriver ikke høres spesielt fornuftige ut?

Høres akkurat ut som x'ene deres.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok endel yngre enn Waco sine venner' date=' men tendensene er der, og alle disse paranoide og merkelige tankesettene skyldes rett og slett ødelagt hjernemasse på grunn av overdreven pillebruk. tragisk - de dauer i fleng også.[/quote']

Vi kan f eks ta typen til moren min, en person som ikke drikker alkohol, aldri røyket sigaretter og HATER dop....

X-kona hans løy til ham og fortalte ham at han var barn til en han ikke var barn til. I tre år betalte han barnebidrag. Han fikk beløpet tilbake av staten etter blodprøve og illusjonen hans ble knust, riktignok måtte ikke løgnerskemoren betale beløpet da, - konsekvensefritt som det er for kvinner å lyve...

Waco

Mysan, - du vet....ikke alt kan årsaksforklares til dop....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke alltid sånn med x-er stort sett? De er gale alle sammen og ingen av dem skjønner en drue... for det er jo aldri oss selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke alltid sånn med x-er stort sett? De er gale alle sammen og ingen av dem skjønner en drue... for det er jo aldri oss selv??

Hei! Det er dere som har vært sammen med psykopater ikke jeg, - jeg prøver bare å forstå hvorfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært sammen med en psykopat, men jeg vet hvordan de fungerer allikevel.

Og hvorfor man er sammen med en psykopat har jeg forklart deg tidligere i denne tråden - det er fordi man ikke oppdager at han er psykopat før man sitter i klistret med begge bena og er for nedkjørt og truet til at man klarer å komme seg unna.

At folk frivillig er sammen med drittsekker er noe helt annet, men selv drittsekkene har sine positive sider som man gjerne vil holde på. Er virkelig den menneskelige psyke så vanskelig for deg å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mysan det er mange ting jeg ikke forstår....

F eks, ok la oss være enige at disse typene var psykopater før de møtte jentene.

La oss tro at psykopati er medfødt, akkurat som arvesynden var i gamle dager.

Vel, for husfredens skyld kan jeg også være enige i at psykopati ikke er en blanding, av arv, miljø, gener og ytre påvirkninger, - og hvis pyskopaten skulle være så heldig og være sammen med en jente, - så er det ihvertfall overhodet ikke henne som har påvirket ham...

Waco

Hvis du føler deg lettere til sinns ved å forklare for deg selv at alle kvinner bestandig er uskyldige, så gjør jeg det bare for at du skal få ro. Ikkesant illusjonene kan skape en gladere hverdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Mysan, jeg må si jeg beundrer utholdenheten din både her og i andre tråder.

:blomst_opp:

Blir du ikke lei av å :murvegg:

Og så til waco: :trøste: som må ha en for jæ.... omgangskrets. Du fortjener en :klø: ?, :klem: for at du er så solidarisk med dine :evil: - venner.

Men jeg håper at det snart går :idesmil: opp for deg om at vi kvinner egentlig er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mysan det er mange ting jeg ikke forstår....

F eks, ok la oss være enige at disse typene var psykopater før de møtte jentene.

La oss tro at psykopati er medfødt, akkurat som arvesynden var i gamle dager.

Vel, for husfredens skyld kan jeg også være enige i at psykopati ikke er en blanding, av arv, miljø, gener og ytre påvirkninger, - og hvis pyskopaten skulle være så heldig og være sammen med en jente, - så er det ihvertfall overhodet ikke henne som har påvirket ham...

Waco

Hvis du føler deg lettere til sinns ved å forklare for deg selv at alle kvinner bestandig er uskyldige, så gjør jeg det bare for at du skal få ro. Ikkesant illusjonene kan skape en gladere hverdag?

Det er ikke nødvendigvis medfødt, men kan sikkert være det - det har vel heller sin årsak ett eller annet sted i barndommen. Psykopatisk mor eller far for eksempel.

Jeg tror nok gjerne at enkelte kvinner kan drive mannen sin til vannvidd, men ikke gjøre ham til psykopat. Det er noe helt annet.

Mannen min drev meg til vanvidd også - jeg sliter fremdeles med nerver hver gang jeg hører en drosje på tomgang utenfor leiligheten. Og mannen har vært død i elleve år. Men psykopat er jeg ikke blitt.

Ikke sier jeg at kvinner er uskyldige engler heller - det er vel ikke noen som er så infam og jævlig som en infam dame, men derfra og til å skjære alle damer over én kam og si at det er de som har skylda uansett, det gjør jeg aldri....

Det finnes psykopatiske kvinner også. Og sikker like mange som psykopatiske menn, men de har andre metoder så man ser dem ikke like lett. Det er liksom den mannlige varianten vi har blitt oppmerksom på, og det er vel fordi han slår. Det er noe håndfast - noe som synes.

Du sier at vi kvinner alltid påberoper oss uskyldighet og at det alltid er mannfolka som er gærne.

Du gjør jo akkurat det sammemed motsatt fortegn i dine argumenter - uansett tema. I din verden er kvinnfolka forferdelige, og gutta er ofre. Konsekvent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopat

Kjenner du en psykopat?

I den siste står blant annet følgende:

Hvem bliver psykopat?

Der er mange psykologer og psykiatere, der har forsøgt at komme med forklaringer på, hvorfor nogle mennesker udvikler sig til at blive hensynsløse og farlige. En af dem er, at årsagen skal findes i den kriminelles barndom.

Den tidligere leder af FBI’s center for adfærdsforskning, Robert Ressler, har beskrevet, efter at have arbejdet med seriemordere i 40 år, at deres fædre ofte var enten voldelige og sadistiske eller totalt fraværende. Mødrene var ofte overbeskyttende og dominerende eller totalt fraværende.

Men når man taler om psykopater er man også nødt til at se på de arvelige forhold. Undersøgelser af psykopaters hjerner har vist at de på visse punkter adskiller sig fra normale hjerner. Det gælder især evnen til at kommunikere med den forreste pandelap. Det er også forklaringen på at skader på den frontale pandelap, for eksempel i forbindelse med trafikuheld kan medføre at en persons adfærd bliver mere hensynsløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge artikkelen virker det som om psykopater har en eller annen form for hjerneskade (noe med manglende kommunikasjon med forreste pannelapp).

Nå skal ikke jeg påpeke logikken i at mange kvinner føler at det er den hjerneskadete sin skyld, - at kvinner ble sammen med den hjerneskadete.

Deres forklaringer er overveiende!

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I din verden er kvinnfolka forferdelige' date=' og gutta er ofre. Konsekvent.[/quote']

Jammen kvinner er jo gærne!! Hvorfor kan vi ikke akseptere det?

Jeg har for mange mange år siden overbevist meg selv om at menn stort sett er ganske koko, - på en betingelse...

- at kvinner også er det!

Men kvinner er jo ikke det, - ikke en eneste av dere kvinner på tråden her har noen gang innrømmet at de har gjort en handling som kunne føre til uante konsekvenser dagen derpå....

Jeg synes det er rart at ca 3-4 ganger så mange kvinner som menn har hemmelig nummer, og hvordan vil dette påvirket samfunnet på sikt?

Ingen vil diskutere dette, da forteller dem heller om hvorfor det er naturlig og ha hemmelig nummer pga 11 år gamle gjenferd, angsten jeg har ligger så konkret i at jeg føler at hele kvinnebestanden kjører et slags ego-paranoialøp hvor hemmelighetsholdelse erstattes og vikes for åpenhetsamfunnet.

Noe jeg tror på sikt vil føre til flere pyskopater og ikke færre, allikevel spør dere meg hvorfor jeg har angst!

Jeg kjørte budbil i sommer. Gang på gang la jeg merke til det samme fenomen, hvis jeg var på et ukjent sted og spurte noen jenter om adressen, eller spurte damer på gata, så var det for det meste overlegne blikk og uhjelpsomhet,...... etter hvert så jeg et mønster her..... av gutter jeg spurte var det omtrent 8 av 10 gutter som viste vei og hjalp til, bare omtrent 2 av 10 kvinner gjorde det samme, det var som regel skeptiske øyne og raske bevegelser videre, ....

Er det tilfeldig at jeg oppdaget av kvinner er mindre hjelpsomme mot fremmede, eller er dette noe fantasi jeg skaper meg i mitt hode?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet her er galt, Waco...hva kan det være?

La oss si at alle er gale og psykopater , både menn og kvinner, gutter og jenter: klarer du så å finne noen normale og hyggelige blant alle idiotene?

Det hadde vært fint dersom du øynet håp om at det finnes et par, blant noen millioner og milliarder, som faktisk er ålreite og ikke psyke: som ikke er ute etter å manipulere deg eller vil være overlegne.

Må jo si at den vennekretsen din kunne fått plass i en norsk spillefilm..med Ane Dahl Torp i en av rollene som labil kjerring.

Du har det nok ganske gøy på KG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilfeldig at jeg oppdaget av kvinner er mindre hjelpsomme mot fremmede' date=' eller er dette noe fantasi jeg skaper meg i mitt hode?[/quote']

Kanskje du burde bli litt mer bevisst måten du snakker til fremmede jenter på? Dersom du i utgangspunktet mener at alle jenter er sprø, og siden du også har vist en del ustabile/psykotiske trekk, så vil dette skinne igjennom og gjøre jenter skeptiske til å snakke med deg. Når du spør om veihjelp så spør du ett vilt fremmed menneske om bruke litt av deres tid, så trikset er å være hyggelig, sjarmerende og imøtekommende.

Siter selv og administrerer ett mindre budfirma, og etter en kjapp spørrerunde blant mine mannlige kolleaer kom det fram at ingen av dem har dette problemet. Spør de om veien får de hjelp hos alle, uansett kjønn, så lenge vedkommende faktisk vet veien, selvsagt. Så jeg tror ikke dette er en fantasi i ditt hode, men det kan nok ha noe å gjøre med hvordan du oppfører deg i forhold til folk rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesten
Hei Mysan, jeg må si jeg beundrer utholdenheten din både her og i andre tråder.

:blomst_opp:

Blir du ikke lei av å :murvegg:

Og så til waco: :trøste: som må ha en for jæ.... omgangskrets. Du fortjener en :klø: ?, :klem: for at du er så solidarisk med dine :evil: - venner.

Men jeg håper at det snart går :idesmil: opp for deg om at vi kvinner egentlig er helt ok.

:klappe::hoho::hoho: KONGE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
X-kona hans løy til ham og fortalte ham at han var barn til en han ikke var barn til. I tre år betalte han barnebidrag. Han fikk beløpet tilbake av staten etter blodprøve og illusjonen hans ble knust, riktignok måtte ikke løgnerskemoren betale beløpet da, - konsekvensefritt som det er for kvinner å lyve...

Waco

Mysan, - du vet....ikke alt kan årsaksforklares til dop....

:o Så eg skulle betalt bidrag til pappa'n min??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du også har vist en del ustabile/psykotiske trekk' date='.....[/quote']

Se her har vi det igjen. Altså en for dere ukjent kar på nettet som bare snakker litt løst og fast om hvorfor dere er så vrangstilte er nå plutselig blitt psykotisk...

Jaja, ikke rart x'ene deres er det da, når fremmede folk på nettet som dere knapt kjenner kan være det mener jeg liksom... vanskelig å forklare, men dere forstår hva jeg mener.

Istad fikk jeg inntrykk av at det å være psykopat var noe man kunne holde hemmelig, man banker jo og utsetter kvinner for overgrep over lang tid, menmen jeg ser jo nå at det holder å være uenig med dem så blir man straks omtalt som dophue, psykotisk, ustabil og det som værre er....

Det som er synd er jo alle de folka som hører på dere, sosionomer, rådgivere, venninner, advokater og familie, -de vil kanskje tro på dere, - når dere omtaler x'er dere er sure på som psykotiske/psykopatiske.....

Velvel, sutre kan jeg jo ikke gjøre, men jeg forstår nok kanskje litt mer enn dere vil innrømme hvorfor dere omtaler folk som dere gjør...!

Waco

Uvitenhet kan man jo ikke laste folk for.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Så eg skulle betalt bidrag til pappa'n min??? :o

Veeel, det skulle jo vært pappaen til barnet, men det er godt vi har jenter her som kan konsentrere seg om slike detaljerte ting og nyansene så vi slipper bruke energi på de store tingene, helheten og visjonene vi prøver å legge frem....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...