AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 og det var gjensidig. Vi har utrolig god kontakt og jeg syns han er kjekk og får mange komplimenter det er akkurat som jeg har svevd de to siste månedene, inntil han ringer meg og sier at han sykmeldt noen dager fordi han har vært å sterilisert seg. Jeg har ikke barn og han vet jeg har veldig lyst på, han har to barn fra tidligere forhold. Han sa ingenting om at han ikke ville ha flere. faen da, jeg har ikke lyst å gå barnløs resten av livet, hadde dere dumpa? Anonymkode: 23109...831
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Jeg hadde jubla. Men du må selv finne ut om du vil gjøre alt for å få barn eller ikke. Hva kan du leve med? Anonymkode: d31a7...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Han har jo indirekte dumpa deg allerede med den handlingen. Syns du ikke? Anonymkode: 3bca6...74e 11
peppermyntete Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jo indirekte dumpa deg allerede med den handlingen. Syns du ikke? Anonymkode: 3bca6...74e Enig!
Vilali Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Rimelig spesielt.... Ihvertfall hvis dere har snakket om barn og du har sagt at du vil ha? 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har jo indirekte dumpa deg allerede med den handlingen. Syns du ikke? Anonymkode: 3bca6...74e jeg mener han har gjort det, men han sier han er helt på knærne etter meg og vil ikke miste meg, men da skal jeg altså innrette meg... Anonymkode: 23109...831
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Jeg skjønner at han ikke vil ha flere barn enn han har allerede, og det er kanskje litt tidlig i et forhold å forhøre seg om det er greit for deg. Samtidig skjønner jeg at dette er vanskelig for deg, siden du vil ha barn. Men, han har tatt et valg for livet og fremtiden sin, og det er det du må gjøre også. Dere har vært sammen i to mnd. Det er vanskeligere å gå etter ett, to eller tre år, bedre å gå nå før det gjør for vondt. Finn en annen som også ønsker seg barn. Anonymkode: 52c18...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Han er frekk. Akkurat sterilisering kan reverseres, så det er en mulighet for barn om han ombestemmer deg, men måten han gjorde dette på var litt skummel.. Er han en "bedre med tilgivelse enn tillatelse"-fyr så kan det bli ganske slitsomt. Anonymkode: 03388...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Er det så vanskelig å finne en du liker da? hvis du ikke vil gå barnløs må du pule noen andre Anonymkode: 95dba...cf9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg mener han har gjort det, men han sier han er helt på knærne etter meg og vil ikke miste meg, men da skal jeg altså innrette meg... Anonymkode: 23109...831 Hadde han virkelig ment at du var viktig, så hadde han hvertfall sagt ifra tidligere og latt muligheyen for ett barn være der. Istedenfor å kutte strengen og " ja, hei nå et jeg steril! Men jeg elsker deg for det liksom! " Niks. Du vet svaret. Du vil ha barn, han visste det, og han har igrunn sveket deg allerede. Dump han! Anonymkode: 3bca6...74e 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 Han vil ikke ha flere barn, han har sterilisert seg, og han har fortalt dette til TS. Jeg kan ikke se noe galt i dette og det må da være en mye bedre og ryddigere fremgangsmåte enn om han later som at han vil ha barn for å lure TS til å fortsette forholdet på falske premisser. Anonymkode: 79175...4c3 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke ha flere barn, han har sterilisert seg, og han har fortalt dette til TS. Jeg kan ikke se noe galt i dette og det må da være en mye bedre og ryddigere fremgangsmåte enn om han later som at han vil ha barn for å lure TS til å fortsette forholdet på falske premisser. Anonymkode: 79175...4c3 Ja,ved å si at jeg er sykemeld nå pga sterlingsering. da være en mye bedre og ryddigere fremgangsmåte-da hadde han fortalt det på forkant og med en gang. Dette er ikke avgjlørelse man tar på dagen. Anonymkode: f636e...e47 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 Jeg hadde nok dumpa ja, eller hvertfall spurt hvorfor han tok dem avgjørelsen uten meg om han så på oss som seriøse og ville ha en fremtid med meg, så ville jeg spurt han om hvorfor han ønsket å sterilisere seg, om det har fordi han ikke vil ha barn eller av andre grunner og hvordan han stiller seg til en kone med donorbarn eller adoptert barn. Anonymkode: e601d...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det så vanskelig å finne en du liker da? hvis du ikke vil gå barnløs må du pule noen andre Anonymkode: 95dba...cf9 Hallo, ja det er faktisk vanskelig for mange. Jeg er godt voksen og har kun møtt to personer gjennom livet jeg kunne sett for meg å leve med. Resten har vært tiltrekkende men ikke noe mer. Anonymkode: e601d...b6f 1
Ziljenh Skrevet 18. april 2016 #16 Skrevet 18. april 2016 At han har valgt å sterilisere seg er hans valg, og for han var det rett. Verken du eller noen andre kan si at det var et feil valg å ta. Det du må finne ut er om du kan leve uten barn. Er svaret nei så må du faktisk bare avslutte. Jeg sier ikke at det er er et enkelt valg å ta, men det er kun et spørsmål du må ta stilling til som har en enten/eller løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #17 Skrevet 18. april 2016 3 minutter siden, Ziljenh skrev: At han har valgt å sterilisere seg er hans valg, og for han var det rett. Verken du eller noen andre kan si at det var et feil valg å ta. Det du må finne ut er om du kan leve uten barn. Er svaret nei så må du faktisk bare avslutte. Jeg sier ikke at det er er et enkelt valg å ta, men det er kun et spørsmål du må ta stilling til som har en enten/eller løsning. Men en avgjørelse han tok for lenge siden. Han burde ha sagt ifra tidlig til sin date før de begge ble for involvert i hverandre. Hadde han sagt fra tidligere så hadde ikke TS hatt et så tungt valg. Anonymkode: d31a7...cc8 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #18 Skrevet 18. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en avgjørelse han tok for lenge siden. Han burde ha sagt ifra tidlig til sin date før de begge ble for involvert i hverandre. Hadde han sagt fra tidligere så hadde ikke TS hatt et så tungt valg. Anonymkode: d31a7...cc8 De har jo bare vært sammen i to mnd. Så det er jo ganske tidlig i forholdet nå. Anonymkode: 52c18...6c7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #20 Skrevet 19. april 2016 Hans kropp, hans valg. Anonymkode: bff97...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå