AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Hadde besøk av ei venninne og barna hennes. Barna lagde en slik "summelyd" konstant når de spiste og når de koste seg og lekte. Jeg har aldri hørt noe slikt før, men så er jeg heller ikke veldig barnevant heller. Er dette egentlig normalt?? Jeg hadde blitt GAL om det var mine barn haha Anonymkode: e82c6...7e9
Teddi Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Haha! Har hørt det før, jeg også. Det er nok noen som bare har vendt seg til å lage slike lyder for å markere at de koser seg. Blir på samme måte når noen lager "mmmuah!"-lyd når du kysser, eller sier "åååå" når de klemmer. Tviler på at de som gjør det tenker over det selv, og regner med at de som lever med "en sånn en" til vanlig, venner seg til det eller prøver å få det til å slutte. Så ja, jeg tror det er ganske vanlig for alle mennesker i alle aldere, i større eller mindre grad. Jeg selv har en "mmmm"-lyd mens jeg lager en mild trutmunn når jeg prøver å tenke ut hvordan jeg skal formulere meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå