Gå til innhold

Mann som går ekstremt sakte frem.. Normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

At han ikke vil ta deg med hjem, kan enten bety at han HAR noen der hjemme han ikke vil du skal vite om, eller at han bor veldig fattigslig eller trangt. Kanskje en knøttliten hybel eller noe.Eller kanskje boligen hans ikke er vasket de siste ti årene, så den er full av søppel og skitt... :P

Etter fire mnd er det lov at du spør hvorfor, og om det er noen spesiell grunn!

Dette tenker jeg også..kanskje han er gift har barn eller bor stygt? Det er ikke normalt å ha møtt hverandre 2 ganger i uka over fire mnd og planlegge ferie sammen uten å ha vært hjemme hos hverandre..det er noe han skjuler men kan også være at han er impotent for eksempel og prøver å få deg mer glad i han før han forteller det 

Anonymkode: 90c2b...6a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater også en sånn fyr, vi møtes bare i offentligheten, kysser, men ikke noe mer. Har møtt han 12 ganger over litt over 2 mnd. Jeg begynner virkelig å tenke at det må være at han har ekstremt liten penis som er årsaken. 

Anonymkode: 7eb17...ed7

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater også en sånn fyr, vi møtes bare i offentligheten, kysser, men ikke noe mer. Har møtt han 12 ganger over litt over 2 mnd. Jeg begynner virkelig å tenke at det må være at han har ekstremt liten penis som er årsaken. 

Anonymkode: 7eb17...ed7

Kanskje vi dater samme fyr 😂

Anonymkode: 35408...fb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Million skrev:

At han ikke vil ta deg med hjem, kan enten bety at han HAR noen der hjemme han ikke vil du skal vite om, eller at han bor veldig fattigslig eller trangt. Kanskje en knøttliten hybel eller noe.Eller kanskje boligen hans ikke er vasket de siste ti årene, så den er full av søppel og skitt... :P

Etter fire mnd er det lov at du spør hvorfor, og om det er noen spesiell grunn!

Er man sjenert som mann så betyr det automatisk at man er mislykket i kvinners øyne ...trist å se dette gang på gang. 

Anonymkode: 4a9bd...369

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man sjenert som mann så betyr det automatisk at man er mislykket i kvinners øyne ...trist å se dette gang på gang. 

Sjenert? Hva har det med saken å gjøre? Han har jo møtt dama gang på gang. Hvilken rolle spiller stedet de treffes for sjenertheten? Ingen, skulle jeg tro. Han blir ikke brått sjenert bare fordi det er i et hjemme-miljø og ikke en kafè.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Million skrev:

Sjenert? Hva har det med saken å gjøre? Han har jo møtt dama gang på gang. Hvilken rolle spiller stedet de treffes for sjenertheten? Ingen, skulle jeg tro. Han blir ikke brått sjenert bare fordi det er i et hjemme-miljø og ikke en kafè.

Å være sjenert har ingenting med logisk rasjonelle ting å gjøre dessverre ..men forventer ikke at du har forståelse for det. Ikke TS heller ser det ut til beklageligvis. Det er nok vondt for denne mannen også å føle at han hele tiden blir sett ned på og mistenkeliggjort pga sin sjenanse. 

Finn dere heller en #player så blir det ihvertfall ikke et "gå sakte frem" problem ut av det.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han går altfor sakte fram for eget beste. 

Anonymkode: 8b0c7...0bb

• Liker 1
Skrevet

På dette punktet burde han være ærlig. "Sorry, men sånn er jeg" er et vagt svar som egentlig ikke besvarer noen spørsmål. Hva er det han skjuler? Hvis han sier det fordi han ikke mener han skal endre seg for noen - flott for han men han kan i det minste gi grunn(ene) for dette. Dere har datet i snart et halvt år, du fortjener et ærlig svar på dette punktet.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Det kan godt være at «sånn er jeg» er helt sant. M.a.o. at han er eksepsjonelt treg. Det høres jo unektelig merkelig ut at voksne mennesker har datet et par ganger per uke i fire måneder, OG har bestemt seg for å reise på ferie sammen, men uten at noe som helst annet enn kyss har funnet sted og at man ikke har besøkt hverandre hjemme. 

Spørsmålet du bør stille deg er vel rett og slett: kan det stemme at han er så treg? Er han like treg på alle områder? Kan jeg i så fal leve med det uten tørne helt? 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han går altfor sakte fram for eget beste. 

Det  spørs hva målet er. Er målet å dyppe seg i et eller annet høl snarest mulig, er strategien feil.
Men kanskje han har andre planer – vil se om de passer sammen på lengre sikt? Og ting kan vel tyde på at det gjør de ikke. Da er det bare å avslutte bekjentskapet – uten den minste dramatikk.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke sjenert, ikke i nærheten engang! 

Skrevet

Aseksuell, enorm prestasjonsangst eller andre psykiske eller fysiske problemer når det kommer til sex. 

Å unngå hjemmebesøk er jo helt klart en måte å unngå sex på. Han er redd for at klining på sofaen skal lede til det neste naturlige steg og at han må stoppe deg. For han vil ikke ligge med deg, hva nå enn grunnen til det måtte være. 

Litt spesielt at dere har booket ferie sammen, da må han jo nesten ha bestemt seg for at han skal ligge med deg en dag (hvis han ikke tenker to hotellrom??). Men det skal han tydeligvis utsette så lenge han bare kan. 

Skjønner ikke at du gidder!

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet
14 timer siden, Cuntzilla skrev:

Aseksuell, enorm prestasjonsangst eller andre psykiske eller fysiske problemer når det kommer til sex. 

Å unngå hjemmebesøk er jo helt klart en måte å unngå sex på. Han er redd for at klining på sofaen skal lede til det neste naturlige steg og at han må stoppe deg. For han vil ikke ligge med deg, hva nå enn grunnen til det måtte være. 

Litt spesielt at dere har booket ferie sammen, da må han jo nesten ha bestemt seg for at han skal ligge med deg en dag (hvis han ikke tenker to hotellrom??). Men det skal han tydeligvis utsette så lenge han bare kan. 

Skjønner ikke at du gidder!

Tenkte det samme.

Ts, jeg er aseksuell og for min del er det alltid en utfordring å ta med kvinnen jeg dater hjem. Jeg er åpen om min tilstand og har akspetert at det er slik, men det er fremdeles en utfordring når man havner i sengen fordi man vet man ikke hvordan kvinnen vil reagere. Jeg må forklare at jeg veldig sjeldent blir kåt eller tent, men at jeg liker henne veldig godt og at jeg har hatt det slik med alle jeg har vært med. Siden jeg er så åpen så har egentlig alle damene jeg har vært med taklet det bra, men det er klart at flere av dem helst vil være med en hvor det er gjensidig tenning, og det synes jeg er helt fair. 

Hvis han er aseksuell eller har fysiske problemer av en eller annen sort så synes jeg faktisk ikke det han holder på med er greit. Strategien virker å være å tilbringe mest mulig tid med deg slik at du får følelser før han eventuelt dropper bomben. Noen vil sikkert mene at aseksualitet er noe man burde si på første date, men jeg finner ikke det naturlig i det hele tatt. Skal man liksom buse ut med at man er aseksuell ut av det blå :P For meg virker det helt fjernt. Jeg havner som regel fort i sengen med damen uansett, så det kommer opp iløpet av de 2-3 første datsene. Jeg har ikke et behov for å dele informasjonen med en jeg ikke liker og eller ikke har noe "connection" med. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er helt enig med deg i at man ikke dumper ut med at man er aseksuell på første date, men etter 4 mnd? 

Ikke tror jeg han er aseksuell heller, da vi har hatt en litt tullete tone om diverse sexleketøy vi begge likte Osv, men om det var spill for galleriet, det vet jeg jo ikke. 

Synes bare det er synd, for jeg liker han veldig godt, men jeg føler meg litt 'lurt' ved at han bare holder meg på gress så lenge, uten å gi meg en forklaring. 

AnonymBruker
Skrevet

Her er det altså tråd etter tråd etter tråd om at menn bare er ute etter sex og maser for tidlig etter sex. Mens når en mann altså ikke gjør det så er visst det gærent også... Man kan jo ikke gjøre noe rett som mann, alt er visst galt syns kvinner...

Anonymkode: 982d2...dc0

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men ser du ikke at det finnes en mellomting mellom det å hoppe rett til køys på 1. date - og det å være intime etter å ha kjent hverandre og brukt mye tid sammen i FIRE måneder? 

I min verden, så passer det seg å bli mer intime etter den 4.-8. daten, alt ettersom at kjemien er der, og hvor hyppig man møtes. Da burde man vite om dette er noe man ønsker å gå videre med, eller ei. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg er og typen som liker å ta det med ro, synes ikke 4 mnd er lenge jeg i grunn, men måten han svar deg på og ikke gir deg noen grunn er merkelig. Ville heist et rødt flagg der. Det er helt greit å gå sakte fram, men da kan han være ærlig og si hvorfor.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det altså tråd etter tråd etter tråd om at menn bare er ute etter sex og maser for tidlig etter sex. Mens når en mann altså ikke gjør det så er visst det gærent også... Man kan jo ikke gjøre noe rett som mann, alt er visst galt syns kvinner...

Anonymkode: 982d2...dc0

Det finnes faktisk en mellomting!

Anonymkode: 001d9...96d

Skrevet

Fire måneder er ikke lenge om man har problemer med å stole på noen, bare sånn at det er sagt. Det kan være mange grunner til at han går sakte frem. Med tanke på hvordan han svarer deg når du spør ("jeg bare er sånn") kan det godt hende at det ligger noe mer bak, men han er ikke klar for å snakke om det. Om det ikke er slik, så bør du i det minste gi han et ultimatum så du får fortgang på sakene. Kan hende du skremmer han vekk, men siden du allerede har begynt å miste interessen så er det kanskje ikke det dummeste som kan skje. 

Jeg hadde ikke kledd av meg etter bare fire måneder. Det er ikke fordi jeg har komplekser for hverken underliv eller pupper, men fordi sex er ganske dyrebart for meg og noe jeg deler med en jeg har veldig sterke følelser for. Menn er ikke akkurat kjent for å ha lignende tankegang, men det finnes de som har det, kanskje han tenker slik han også? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orka gått lenger enn fire dater uten hjemmetreff, det han driver med er totalt uforståelig for meg. 4 måneder er jo helt villt. Snakk om å være passiv!

M25

Anonymkode: d78ce...f2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...