AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Har søkt om ung uføre tillegget for fjorten dager siden, men ser på mitt nav at de ikke har åpnet søknaden. Hvor lang tid bruker det å ta? Har de ikke en frist for når de skal bekrefte at søknaden er mottatt? Og vær så snill og hold dere til spørsmålet. Vet at det er vanskelig og at alt må være godt dokumentert og at alt av opplysninger og journaler fra før man ble 26 skal være med. Anonymkode: f387c...19a
Chinchilly Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har søkt om ung uføre tillegget for fjorten dager siden, men ser på mitt nav at de ikke har åpnet søknaden. Hvor lang tid bruker det å ta? Har de ikke en frist for når de skal bekrefte at søknaden er mottatt? Og vær så snill og hold dere til spørsmålet. Vet at det er vanskelig og at alt må være godt dokumentert og at alt av opplysninger og journaler fra før man ble 26 skal være med. Anonymkode: f387c...19a Pussig, jeg synes du skal ta å ringe dem for å få en bekreftelse om at søknaden i det minste er mottatt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 37 minutter siden, Chinchilly skrev: Pussig, jeg synes du skal ta å ringe dem for å få en bekreftelse om at søknaden i det minste er mottatt. Takk for svar. De åpnet søknaden og bekreftet at den var mottatt når jeg ringte, men beregnet åtte måneders behandlingstid. Ts Anonymkode: f387c...19a
applestories Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 8 timer siden, Chinchilly skrev: Pussig, jeg synes du skal ta å ringe dem for å få en bekreftelse om at søknaden i det minste er mottatt. Dette er et godt tips for andre også - det har vært en del krøll med elektroniske søknader i det siste. Søknader som sendes inn ser helt fine ut for bruker, men når NAV åpner dem er de tomme, mangler vedlegg, har bare noen av sidene. Man kan gjerne bruke "Skriv til oss"-funksjonen når man har sendt søknaden for å få en bekreftelse på at den er mottatt, det tar rundt en uke å få svar, så greit å gjøre det før man begynner å lure. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå