AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Etter plutselig vondt i brystene i går tok jeg en test som var klar positiv. Men i følge min beregning skal unnfangelsen vært 12 eller 28 mars ( 3 eller 5+2 uker siden i dag.) Burde ikke streken vært tydeligere eller samsvarer den med 5 uker? Anonymkode: f04a8...72c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Dette er en vanlig test. Den er ikke magisk, du kan ikke telle uker ved å se hvor sterk streken er! Om du vil ha ett ordentlig bilde av hvor langt på vei du er, så må du sjekke hcg hos lege, eller ta tidlig ul. Anonymkode: 14ebe...fc2 4
Harlekin Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Slett ikke. Er det en billigtest eller RFSU? Jeg har bare fått veldig svake streker på disse, aldri så sterk som din. Men siden styrken på forskjellige tester varierer veldig, kan man ikke bruke styrken på dem til å regne ut hvor langt man er på vei. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er en vanlig test. Den er ikke magisk, du kan ikke telle uker ved å se hvor sterk streken er! Om du vil ha ett ordentlig bilde av hvor langt på vei du er, så må du sjekke hcg hos lege, eller ta tidlig ul. Anonymkode: 14ebe...fc2 Det vet jeg også. Men jeg er eten 3 eller 5 uker på vei. Kunne Et øyeblikk siden, Harlekin skrev: Slett ikke. Er det en billigtest eller RFSU? Jeg har bare fått veldig svake streker på disse, aldri så sterk som din. Men siden styrken på forskjellige tester varierer veldig, kan man ikke bruke styrken på dem til å regne ut hvor langt man er på vei. Rfsu. Jeg er enten 3 eller 5. Det vet jeg allerede. Men tenkte den ble sterkere jo lengre man var på vei. Men da får man dra til legen da. Anonymkode: f04a8...72c
Harlekin Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg også. Men jeg er eten 3 eller 5 uker på vei. Kunne Rfsu. Jeg er enten 3 eller 5. Det vet jeg allerede. Men tenkte den ble sterkere jo lengre man var på vei. Men da får man dra til legen da. Anonymkode: f04a8...72c Jeg vil tro den er for sterk til å bare være 3 uker gravid. Mest sannsynlig er du 5 uker. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Liker det jeg hører. Men skal dra innom lege nå etterpå :)) Anonymkode: f04a8...72c 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 Må nevnes at det ikke var morgenurin og testresultat etter 2 min, ikke 5. Så den kunne sikkert vært sterkere med morgenurin og 5 min som det står. Anonymkode: f04a8...72c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 Kjøp deg CB digital med ukesindikator Anonymkode: ad450...ecf 4
supernaturalfan Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 først og fremst: Gratulerer!! :D uker regnes fra første dag i siste mens uansett. legen vil spørre om denne dato og regne ut ifra den. Hvis det er veldig nøye for deg å vite må du på privat ul. det koster endel. 2 uker til eller fra er ikke så nøye akkurat nå. når du er på OUL ser de hvor langt på vei du faktisk er da ønsker deg lykke til!! 1
Gjest Sisti Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 (endret) Hvis du ble befruktet 12 mars er du 7 uker på vei, ca 5 uker hvis 28. mars. Man legger på to uker fra befruktning hvis man av ulike årsaker ikke vil regne fra siste mens. Streken er sterk og fin, tror ikke du skal forsøke å tolke den. CB digital vil nok kanskje bare vise 3+ (dvs 5+ uker på vei) så det er det ikke så mye hjelp i. Her er det bare UL som kan gi noenlunde svar. Endret 18. april 2016 av Sisti
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 Håper ikke du prøver å finne ut hvem som er faren gjenneom testen. For det vet du ikke. Selv med UL kan man bomme. Anonymkode: ce581...f59
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #12 Skrevet 18. april 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke du prøver å finne ut hvem som er faren gjenneom testen. For det vet du ikke. Selv med UL kan man bomme. Anonymkode: ce581...f59 Jeg er sammen med far. Og for 6 mnd siden fikk vi en sønn. Spar deg for slikt. Jeg vil bare vite hvor lang tid vi har på oss... Anonymkode: f04a8...72c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #13 Skrevet 18. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sammen med far. Og for 6 mnd siden fikk vi en sønn. Spar deg for slikt. Jeg vil bare vite hvor lang tid vi har på oss... Anonymkode: f04a8...72c Du er AB, hvordan skal man vite hvem du er? Har du ikke sett hvor mange tråder det er her med "hevm er far".Ikke noe sklemt i det som ble sagt, mange som trenger den infoen. Anonymkode: ce581...f59
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #14 Skrevet 18. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er AB, hvordan skal man vite hvem du er? Har du ikke sett hvor mange tråder det er her med "hevm er far".Ikke noe sklemt i det som ble sagt, mange som trenger den infoen. Anonymkode: ce581...f59 Ja mulig det. Men pga for å unngå gravititet igjen ble det skrevet opp når vi hadde sex. Vi bomma skikkelig ser jeg jo. Men barnefar vet jeg. Var 5/7 som var uklart har kjøpt cb med ukesindikator så får vi se Anonymkode: f04a8...72c
Gjest Sisti Skrevet 18. april 2016 #15 Skrevet 18. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja mulig det. Men pga for å unngå gravititet igjen ble det skrevet opp når vi hadde sex. Vi bomma skikkelig ser jeg jo. Men barnefar vet jeg. Var 5/7 som var uklart har kjøpt cb med ukesindikator så får vi se Anonymkode: f04a8...72c Men hvis du får 3+ på den vet du jo akkurat like lite som før?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #16 Skrevet 18. april 2016 56 minutter siden, Sisti skrev: Men hvis du får 3+ på den vet du jo akkurat like lite som før? det er helt sant. men jeg syntes testen er svak, selv om den snakker klar tale. Jeg har ikke noe å tape på å prøve. Vi hadde også sex for 1 uke siden, men jeg kan ikke tenke meg at det var det..? Da hadde vel neppe streken vært så klar, og jeg hadde neppe allerede vært dårlig i magen og hatt såre bryster? Forrige gang jeg tok en test var den litt svakere, og jeg var bare 2-3 uker på vei da. Men da hadde vi ikke tellingen på sex'en og hadde selv ingen anelse. Hadde da hatt vonde bryster i noen dager. Og en uke senere fra positiv test viste det seg at jeg var 2-3 for ingenting vistes på skjermen på tidlig ul. Så derfor jeg syntes at det er så rart at streken var svak, og tenkte jeg var 2-3 uker på vei, men får det ike til å stemme.. Anonymkode: f04a8...72c
Gjest Sisti Skrevet 18. april 2016 #17 Skrevet 18. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er helt sant. men jeg syntes testen er svak, selv om den snakker klar tale. Jeg har ikke noe å tape på å prøve. Vi hadde også sex for 1 uke siden, men jeg kan ikke tenke meg at det var det..? Da hadde vel neppe streken vært så klar, og jeg hadde neppe allerede vært dårlig i magen og hatt såre bryster? Forrige gang jeg tok en test var den litt svakere, og jeg var bare 2-3 uker på vei da. Men da hadde vi ikke tellingen på sex'en og hadde selv ingen anelse. Hadde da hatt vonde bryster i noen dager. Og en uke senere fra positiv test viste det seg at jeg var 2-3 for ingenting vistes på skjermen på tidlig ul. Så derfor jeg syntes at det er så rart at streken var svak, og tenkte jeg var 2-3 uker på vei, men får det ike til å stemme.. Anonymkode: f04a8...72c Jeg syns som sagt ikke streken er svak. Det er jo veldig individuelt, også fra svangerskap til svangerskap. Men uansett, lykke til, du finner nå ut av det på den ene eller den andre måten!
supernaturalfan Skrevet 18. april 2016 #18 Skrevet 18. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sammen med far. Og for 6 mnd siden fikk vi en sønn. Spar deg for slikt. Jeg vil bare vite hvor lang tid vi har på oss... Anonymkode: f04a8...72c skal du beholde? isåfall vil ikke 3 eller 5 uker si noe om hvor lang tid dere har på dere. ungen kan komme 2 uker både før og etter termin ingen som vet nøyaktig hvor lang tid man har på seg her. men i forhold til om du skal ta abort skjønner jeg problemstillingen.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #19 Skrevet 18. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en vanlig test. Den er ikke magisk, du kan ikke telle uker ved å se hvor sterk streken er! Om du vil ha ett ordentlig bilde av hvor langt på vei du er, så må du sjekke hcg hos lege, eller ta tidlig ul. Anonymkode: 14ebe...fc2 Sjekke HCG for å finne ut hvor langt på vei man er? Det stemmer overhodet ikke, da disse nivåene kan variere veldig fra person til person. Anonymkode: 230fd...575 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #20 Skrevet 18. april 2016 Hehe trodde mens bare var å utelukke men når vi begynte å snakke 5-7 uker bak i tid ble jeg brått usikker å måtte sjekke kalenderen. 8+1 i dag ift første dag i siste mens. 7+2 ift ift beregnet samleie Testen viste bare 3+ som dere sa. Da kunne jeg utelukke de 2 siste gangene vi har hatt sex. Så daa er jeg 7 eller 8 uker. Noe annet enn 3/5 Anonymkode: f04a8...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå