Gå til innhold

Føler meg skitten..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Møtte spontan en fyr ute i går. Fra en datingapp

Han virket ålreit, men var ikke like kjekk i virkeligheten som på bildet, så ble litt skuffet

Uansett, jeg var full og vi endte av en eller annen grunn i senga. Etterpå slettet han meg (egt likegreit, for jeg følte ikke noe spess for han men), og nå føler jeg meg så utrolig skitten, ekkel og "løs"… jeg får lyst til å gråte. Jeg er så sykt skitten.. angrer som en hund. Måtte bare få det ut et sted..

Anonymkode: 4eb44...e75

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sender deg en klem. 💜 Jeg synes ikke du er ekkel. Det kan skje med den beste.

Anonymkode: b4542...7c7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke du trenger å føle deg skitten. Håper sexen var god i hvert fall. 

Det var uansett litt hensynsløst av denne mannen å slette deg rett etterpå, han kunne i hvert fall latet som en liten stund i hvert fall.

Men. Nå har du prøvd det. Spist er spist og pult er pult. Da gjør du ikke det mer siden du føler deg så fæl etterpå. 

Som sagt; jeg syns ikke du har noen grunn til å føle deg skitten eller løs eller noe slikt. Rist det av deg og gå videre. Arkiver det under "been there, done that" og trekk på skuldrene. 

:klem:

Anonymkode: 5f210...5a2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Han virket ålreit, men var ikke like kjekk i virkeligheten som på bildet, så ble litt skuffet

Uansett, jeg var full og vi endte av en eller annen grunn i senga. Etterpå slettet han meg 

he he. Snakk om å grave sin egen følsesmessig grav. Dette kommer til å følge deg i lang tid.

Anonymkode: d0120...e90

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

he he. Snakk om å grave sin egen følsesmessig grav. Dette kommer til å følge deg i lang tid.

Anonymkode: d0120...e90

Så ondskapsfullt. Fy. 

Shit happens TS. Han var uten tvil et rasshøl så greit å være kvitt han. 

Anonymkode: 2fa7c...93a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS har ingen grunn til å føle seg skitten, så lenge han ikke dumpet sæden i deg..

Anonymkode: 2bd1b...b7a

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Uansett, jeg var full og vi endte av en eller annen grunn i senga. Etterpå slettet han meg (egt likegreit, for jeg følte ikke noe spess for han men), og nå føler jeg meg så utrolig skitten, ekkel og "løs"… jeg får lyst til å gråte. Jeg er så sykt skitten.. angrer som en hund. Måtte bare få det ut et sted..

Glem det og gå videre i livet ditt en lærdom rikere. Gjort er gjort, og spist er spist, du kan ikke endre på noe som har vært, bare på det som skal komme. 

Anonymkode: 63fe3...e6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er skittent med dette??? :klo: lever heldigvis i 2016 og ikke i 1950.....Nå må jenter slutte å føle seg skitne fordi de har uforpliktende sex! 

Anonymkode: 98696...0bf

• Liker 12
Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Det kan skje den beste! Du er verken skitten, ekkel eller løs. Hva hadde du sagt til en venninne om hun hadde gjort det samme som deg? Trøst deg selv som om du hadde trøstet din beste venninne. Vet du, hvis du har lyst til å gråte,så bare gråt. Få det ut,og gå videre. Godt at du ikke fikk følelser for denne fyren. Alle gjør feil. Klem til deg :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er skittent med dette??? :klo: lever heldigvis i 2016 og ikke i 1950.....Nå må jenter slutte å føle seg skitne fordi de har uforpliktende sex! 

Anonymkode: 98696...0bf

Det er ikke like lett når fyren ser ned på deg i ettertid. Når menn endrer sin holdning til damer så kanskje. Men fortsatt er det slik at damer klassifiseres i to grupper. Den du puler og den du gifter deg med. 

Skrevet

Hvorfor føler du deg skitten? Brukte dere kondom? Du kan f.eks gå til legen og ta en Clamydiatest. Hvis du får informasjon om at du ikke har fått noen infeksjoner fra denne fyren, føler du deg kanskje bedre. Det er ikke skittent å ha sex, men noen ganger kan det være lurt å vente med å drikke alkohol sammen med andre, til man vet at man kan stole på dem. Hvis man f.eks dater folk, kan det være lurt å begrense inntaket av drikke, slik at man hele tiden vet hva man gjør, i denne situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk at du burde ivareta dine interesser bedre og lytte til deg selv og hva du egentlig vil eller ikke. Og ikke høre på hylekoret either way, hverken de som synes det er toppers at du er intim med en fremmed person du egentlig ikke er tiltrukket av eller de som synes det er forferdelig.

Å lære seg å sette grenser og verdsette seg selv ut i fra hva man virkelig ønsker er noe av det viktigste man lærer i livet, og på slutten av dagen spiller det ingen rolle hva heia-gjengen eller lynsje-mobben mente, ut fra sine egne motiver og ikke dine, men hva slags liv du sitter igjen med. Å få oppfylt sine drømmer i livet er ikke noe å gamble med, det er ikke de fleste forunt, det får du se når du blir eldre. Det handler både om hva vi gir oss til og hva vi ikke gir oss til. 

Du møter fremmede menn fra Internet når du er full, høres ikke særlig trygt ut. Håper du tar bedre vare på deg selv.

Anonymkode: 02a93...830

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke like lett når fyren ser ned på deg i ettertid. Når menn endrer sin holdning til damer så kanskje. Men fortsatt er det slik at damer klassifiseres i to grupper. Den du puler og den du gifter deg med. 

Dette gjelder vel mange av dine medsøstre også? T.o.m i denne tråden ser du slike tanker komme til uttrykk.

Anonymkode: c91f8...31b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Så han var ikke kjekk og nå føler du deg skitten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder vel mange av dine medsøstre også? T.o.m i denne tråden ser du slike tanker komme til uttrykk.

Dessverre ja. Fordommene råder fortsatt. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du og vi om at fyren ser ned på henne? Fyren kan være like ille ute i følelsesregisteret sitt som ts. At han vender henne ryggen kan ha like mye med hans flauhet som med opplevelsene hennes. Vi og hun vet ikke noe som helst om hvorfor han har gjort det han har gjort. Tenk og på at gutten kan føle seg temmelig flau over situasjoner de havner i. 

Anonymkode: 63fe3...e6a

• Liker 4
Skrevet

ta deg en dusj, 

jeg gjorde det samme engang og har aldri følt meg så skitten før jeg heller, men det er bare å ta med seg at det var en dårlig erfaring og riste det av seg. Guskjelov at jeg var full. 

AnonymBruker
Skrevet

Er jo han som er skitten som tydeligvis har dette som en greie. Pule jenter fra nett og slette de for så å pule neste og gjøre det samme. Ikke skam deg kjære deg, gjort er gjort og spist er spist. Kjipt at han var så respektløs men er jo likegreit at det var han som meldte seg ut så du slapp en masete mann du måtte dumpe! 

Anonymkode: a9094...17c

Skrevet

Anonym har rett. Dette kan ha vært pinlig for begge. Uansett er det liten vits for TS å fokusere på denne saken, men bedre kanskje å sørge for at ikke noe lignende skjer igjen. Dessuten har det ikke mye for seg å sitte å fordømme seg selv eller den andre parten, men heller reise seg og komme seg videre på neste (forhåpentlig mer) vellykkede date. Nå skriver jeg ikke noe her om behovet for å bli elsket og sett og slike ting, for om TS har slike behov, kan hun best tenke dem fram selv ved introspeksjon, og ikke bli dem pådyttet i et forum som dette. Men til TS: Du bør granske hensiktene dine, og stole på det du finner, inni deg selv. Gå videre og ha tro på dine egne erfaringer og det som du gjør. Husk at erfaringer, er noe som gjør oss bedre, ikke "skitnere". Du bør tilgi deg selv, og denne gutten/ karen som du var sammen med.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så full på en søndag at du ikke klarer å kontrollere hva du gjør så tror jeg du har større problemer enn å føle deg skitten.  

Anonymkode: 5a8aa...928

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...