AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Noen her som er det men som ikke er det av en medisinsk årsak? Hvordan finner dere ro og glede i livet? Anonymkode: e95d0...738
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Jeg er det. Jeg fokuserer på alt jeg kan fordi jeg ikke har barn, og jeg er så heldig at jeg har barn i livet mitt, selv om de ikke er mine. På hjelpen jeg kan gi venninner som sliter. Og at jeg kan fokusere på å bli frisk. Livet er mer enn å bli mamma. Samtidig skal jeg ikke legge skjul på at det er en sorg for meg. Jeg har slått meg til ro,eller holder på å slå meg til ro med, hvordan ting har blitt. Tenker på alt jeg slipper å bekymre meg over.. Dyrker hobbyer og den type ting. Minner meg på at "dette hadde vært vanskelig om jeg hadde en liten å passe på". Anonymkode: 0ab8b...69b 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Hva regner du som ikke medisinsk årsak? Som at det er andre ting i livet som gjør at man ikke kan få barn, feks at partner ikke vil, egen sykdom, økonomi etc? Jeg er ufrivillig barneløs, ingen kjennt medisinsk årsak, alt er tipp topp i orden. Driver på med prøverør på tross av at ingenting er galt. Men det er kanskje de i katrgorien jeg beskreiv over du sikta til? Anonymkode: 20135...5a7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #4 Skrevet 20. april 2016 Den 4/18/2016 at 13.00, AnonymBruker skrev: Hva regner du som ikke medisinsk årsak? Som at det er andre ting i livet som gjør at man ikke kan få barn, feks at partner ikke vil, egen sykdom, økonomi etc? Anonymkode: 20135...5a7 Jeg er ikke TS, men jeg tipper de skiller mellom biologiske årsaker og sosiale. Der biologiske ofte kan korrigeres med hjelp av moderne medisin, men medisin kan ikke gjøre noe for sosiale. Det kan være økonomi, partner som ikke vil ha barn, eller det som veldig ofte er tilfelle: Mangel på partner. Anonymkode: c70db...34d
AmandaVI Skrevet 20. april 2016 #5 Skrevet 20. april 2016 Blir dette enda en barnløse menn vs. onde norske kvinner? Håper ikke det!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #6 Skrevet 20. april 2016 Merri i Sister Wives. Og Kourtney Kardashian tror jeg. Anonymkode: f33d2...bbf
Anglofil Skrevet 20. april 2016 #7 Skrevet 20. april 2016 Jeg prøver å tenke på andre ting enn prøvingen; trene og drive med de interessene som gir meg glede. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #8 Skrevet 20. april 2016 Eh, jeg forstår ikke helt svar nr #5 og #6 i denne tråden.. Anonymkode: c70db...34d 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #9 Skrevet 20. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh, jeg forstår ikke helt svar nr #5 og #6 i denne tråden.. Anonymkode: c70db...34d Heldiggris. Jeg skjønner ikke tråden i det hele tatt. Anonymkode: 0cacb...d8c 1
Nanami Skrevet 26. april 2016 #10 Skrevet 26. april 2016 Jeg er vel det. Jeg er så verpesjuk at jeg holder på å sprekke, hjelper ikke at typen også er det, og at vi dyrker tankene og følelsene knyttet til det å få barn hele tiden. Jeg holder på å krepere. Men bosituasjonen vår gjør at vi må vente. Det er helt greit, men samtidig helt ulidelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå