AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #1 Skrevet 18. april 2016 Ja, han gjør nok det. Jeg gikk inn på brønnøysundregistrene, og ser at han har heftelser i løsøreregisteret så det holder. Han har kun på bil og båt, heftelser for over en halv million, og da er det kun løsøre, ikke huset hans som er med. Vi har to felles sønner på 10 og 12 år, han betaler ingenting i bidrag. I tillegg har han et barn på 17 år fra tidligere. Jeg synes forferdelig synd på han, men vet jo at det ikke er mitt problem lengre. Nå har han fått ny kjæreste, som er en jente fire år eldre enn hans egen datter. Jeg synes alt dette ble litt mye, og lurer på om jeg burde blande meg eller ikke. Utifra det jeg leste av de tallene i bbreg, står han sannsynligvis i fare for å miste hus på tvangssalg, og dette er jo også barnas hjem, han har dem annenhver helg. Hva hadde dere andre gjort, bare tenkt at det ikke er noe av min buisness, eller spurt om hva som foregår? Jeg bryr meg jo om han, veldig mye. Selv om vi har samarbeid og kommunikasjon lik null. ts Anonymkode: 092cf...efc
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #2 Skrevet 18. april 2016 Hva mener du han får igjen for at du, eksen, kommer innom å spør hva som foregår angånde lån og tvangssalg? Med mindre du nettopp har vunnet i LOTTO eller noe, og kan bidra med å løse problemene hans, foreslår jeg at du holder den nysgjerrige nesen din hjemme og lar eksen din ha de private problemene sine for seg selv.. Anonymkode: 2e6ab...46d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Jeg tror ikke det vil føre noe godt med seg dersom du blander deg inn i forholdet mellom ham og kjæresten hans. Er redd det i ytterste konsekvens bare kan forverre samarbeidet dere i mellom selv om du skriver det er dårlig nå. Hvis han mister huset må jo du bare søke om å ha barna 100%. Det vil være det beste for dem da. Du kan kanskje spørre av økonomisk hensyn til hans nåværende økonomi om det ville være best at de har fast base hos deg nå slik at han kan få hodet over vann økonomisk. Men jeg tror virkelig ikke du bør si at du har søkt så mye etter hans økonomiske situasjon på nett. Hadde bare spurt hvordan det går med han på et generelt plan, og om han føler han har hodet over vann mtp regninger. Anonymkode: cfd1b...0cb
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Jeg skulle gjerne hjulpet jeg, men har ikke mulighet. Grunnen til dette er faktisk ikke nysgjerrighet, men bekymring. Han står i fare for å miste hus og hjem, og det er tross alt et sted der barna våre bor annenhver helg. Anonymkode: 092cf...efc
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Hvem søker opp eksen sin i løsøreregisteret? Det høres ut som om du ikke er helt over forholdet. At mannen har 500'000 kroner i pant (ikke nødvendigvis lån ettersom at panten blir liggende til hele lånet er innbetalt) kombinert på bil og båt er vel ikke så uvanlig? Anonymkode: 2e6ab...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå