Gå til innhold

Han er jomfru

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nylig sammen med en fantastisk mann, og fikk høre han var jomfru, noe jeg ikke er.
Vi endte opp med å prøve å ha samleie, og han hadde problemer med å få den inn. Følte han syntes det var kleint, selv om jeg forsikret han om at det gikk fint, og at en kanskje trenger litt øving.
Men jeg lurte derfor på om noen vet om en fremgangsmåte som kan fungere? Han prøvde så hardt, å er kjipt å ikke få det helt til. 
Så om noen kunne forklare hvilken stilling som hadde funket best å hvordan han skulle få det til. :) Også, er det vanlig at menn sliter med dette i starten? Ikke at det er noe problem for meg, for sex er ikke det viktigste, og det kommer seg etter hvert, vil bare ikke han skal miste motet.

Anonymkode: 23838...055

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Misjonær.

Hvorfor hjelper du ham ikke bare, tar tak i pikken osv?

Anonymkode: fd073...80f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor "styrte" du han ikke? Jeg hjelper nesten alltid til.... Er ikke godt når man ikke treffer riktig. 

Hva med at du er på topp?

Anonymkode: 83bc2...87d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nylig sammen med en fantastisk mann, og fikk høre han var jomfru, noe jeg ikke er.
Vi endte opp med å prøve å ha samleie, og han hadde problemer med å få den inn. Følte han syntes det var kleint, selv om jeg forsikret han om at det gikk fint, og at en kanskje trenger litt øving.
Men jeg lurte derfor på om noen vet om en fremgangsmåte som kan fungere? Han prøvde så hardt, å er kjipt å ikke få det helt til. 
Så om noen kunne forklare hvilken stilling som hadde funket best å hvordan han skulle få det til. :) Også, er det vanlig at menn sliter med dette i starten? Ikke at det er noe problem for meg, for sex er ikke det viktigste, og det kommer seg etter hvert, vil bare ikke han skal miste motet.

Anonymkode: 23838...055

Hvor gammel er dere?

Anonymkode: f6c73...94d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært seksuelt aktiv i 10 år nå, og må nesten alltid "styre" penisen inn med mine egne hender den dag i dag. Hvorfor gjorde ikke du dette?? Det er ikke lett for han å gjette seg frem til hvor han skal sikte. 

Anonymkode: e7ed4...94f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 053be...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fikk han den ikke inn da? Ble han ikke stiv? Hvis han var stiv kunne du jo bare satt deg oppå han og ordna det.

Anonymkode: 96f6f...b37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo vanskelig i nesten alle stillinger. Den enkleste for han er kanskje doggy, men den er jo ikke så intim så litt dumt å starte med den? Du må styre den inn, livet er ikke en film. 

Anonymkode: 8463d...b97

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du må hjelpe den inn selv. Som ofte må jeg det nå også, selv etter flere år som seksuelt aktiv. Det er normalt at menn trenger litt hjelp til å få den inn, selv om de har hatt masse sex.  Spytt eller glidemiddel hjelper også på om du er litt trang

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan han ikke få den inn? Jeg fikk den inn første gangen min på første forsøk. Det er liksom bare å putte den der den passer?

Anonymkode: 364b4...af5

• Liker 1
Skrevet

Det går bedre med erfaring. Men i noen stillinger er det ikke så lett å se hvor man skal. Det er alltid lov å gi en hjelpende hånd. 

Skrevet

Helt vanlig. Lær han at det er enklere hvis man kjenner med fingrene rett før, da vet han liksom hvor den skal. Får han det ikke til, hjelper du han bare, er ikke verre enn det. Du kan jo også begynne med å sitte oppå han og føre den inn selv, så slipper han å føle alt presset i starten. 

Skrevet
Den 18. april 2016 at 2.36, AnonymBruker skrev:

Misjonær.

Hvorfor hjelper du ham ikke bare, tar tak i pikken osv?

Anonymkode: fd073...80f

Jeg må fortsatt styre mannen inn hver gang. Ellers går det ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Skrevet

Spytt på den og før den inn selv da. Er ikke rakettforskning dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...