Gå til innhold

Vegansk kostliste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med å bli frisk fra en spiseforstyrrelse og skal totalt opp 20 kilo. Jeg klarte å legge på meg rundt 12 kilo, men nå har det sagt totalt stopp. Jeg er for øyeblikket i utlandet og har ingen mulighet til å søke profesjonell hjelp eller finne meg en kostholdsveileder. Er det tilfeldigvis noen som har en vegansk (evt. vegetarisk) kostholdsliste liggende? 

Anonymkode: b4cc0...434

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så du skal gå fra anoreksi til ortoreksi?

Anonymkode: 51eaf...8d9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du skal gå fra anoreksi til ortoreksi?

Unnskyld meg, men hva har dette med ortoreksi å gjøre?  Veganer har jeg vært stort sett hele livet, av enkle etiske grunner. TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har vært veganer hele livet har du vel god oversikt over hva du pleier å spise?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har vært veganer hele livet har du vel god oversikt over hva du pleier å spise?

Altså, nå har det seg sånn at jeg har hatt et ganske begrenset inntak av mat over flere år på grunn av sykdommen noe som har ført til at jeg har glemt hvordan man spiser. Alt fra mengder, kalorier, antall måltider osv. Jeg har også en evig lang liste med "no-food" som jeg prøver å overkomme, der av hadde det vært greit å sett hvordan en frisk og oppegående person satt opp en normal kostliste. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...