AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hei, Jeg kom i kontakt med en hyggelig mann på Happn. Jeg sendte første melding, og vi avtalte å ta kaffe + tur. Men han tok kontakt før dette og Inviterte meg hjem til seg. noe jeg reagerte litt på ettersom det var første date. Syntes det var litt slapt og usikker på om det var sex han tenkte, men jeg dro hjem til han sent en søndag likevel. Var veldig hyggelig! Etter 1,5time dro jeg hjem, fikk ett kyss på kinnet. Sa begge vi ville ses igjen og skulle se når jeg hadde tid. Jeg sendte melding dagen etter og takket for en hyggelig kveld, og at jeg tenkte vi kunne møtes torsdag den uken. Han skulle si ifra nærmere om det passet, men jeg hørte ikke noe. Helgen var han bortreist. Mandagen etter sendte jeg melding og spurte om vi skulle ta en matbit dagen etter, men da kunne han ikke. Han foreslo onsdag, og kom hjem til meg på middag da. Han som ville ha det hjemme. Vi hadde en hyggelig middag, og jeg følte praten gikk bra. Jeg er kanskje litt for åpen og ærlig, og sa at han fikk si ifra om han ville se meg igjen. Dumt sagt, men gjort er gjort. Han spurte når jeg hadde fri uken etter, og jeg ble avbrutt fra å svare fordi taxien hans ringte. Han reiste bort på jobb dagen etter og ble til i dag, søndag. Før han gikk takket han for god mat og en hyggelig kveld. Så ga han meg en klem og kyss på kinnet, som førte til to kyss. Litt kleint, for jeg ble litt overrasket. Følte kanskje han ikke tenkte det var gjensidig så jeg tok tak i han og kysset han den tredje gangen. Ble litt rart, men føler første gang man kysser ofte blir sånn. Så sa han vi snakkes og gikk, og siden har jeg ikke hørt noe. Burde jeg sende melding til han og spørre om han har hatt en fin helg og at det hadde vært hyggelig å ses til uken? Eller burde jeg vente til han eventuelt tar kontakt? Jeg tok intitiativ til middag og vartet opp, synes det er litt dårlig at jeg ikke har hørt noe enda. Fire dager siden. Anonymkode: b5009...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå