AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 http://www.tvnorge.no/programmer/quantico/quantico-1.35819 Noen som skal følge med på denne TV-serien ? Anonymkode: e3017...0d6
MiniMjau Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Jeg ser på skal prøve å følge serien! Hvor mange episoder/sesonger?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 16 minutter siden, MiniMjau skrev: Jeg ser på skal prøve å følge serien! Hvor mange episoder/sesonger? Har faktisk ikke peiling. Jeg hørte ikke om denne TV-serien, før i kveld. Spoiler Alert: https://en.wikipedia.org/wiki/Quantico_(TV_series) Det ser foreløpig ut som dette er aller første episode - av den første sesongen. Det skal være sytten episoder, i denne sesongen... Anonymkode: e3017...0d6
MiniMjau Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Det skal komme en sesong to også. Jeg duppet litt av... Så fikk ikke helt med meg plottet. Typisk trøtt småbarnsmor ja.
Morgendis Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Den er super denne serien! Så utrolig spennende! Jeg følger amerikansk sendeplan og har sett nesten alle episodene.
MiniMjau Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 5 timer siden, Morgendis skrev: Den er super denne serien! Så utrolig spennende! Jeg følger amerikansk sendeplan og har sett nesten alle episodene. Kan du kjapt forklare hvordan serien startet? Jeg sovna nemlig, jeg fikk med meg at de var på FBI-skolen, og så var det en gisselsituasjon der en skøt seg selv, så plutselig var hun indiske inne i avhør fordi noen trodde hun var terrorist?! Føler jeg gikk glipp av en del zzz
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #7 Skrevet 18. april 2016 1 time siden, MiniMjau skrev: Kan du kjapt forklare hvordan serien startet? Jeg sovna nemlig, jeg fikk med meg at de var på FBI-skolen, og så var det en gisselsituasjon der en skøt seg selv, så plutselig var hun indiske inne i avhør fordi noen trodde hun var terrorist?! Føler jeg gikk glipp av en del zzz På PM please da det ikke er alle som har sett første episode enda Anonymkode: 35238...748
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #8 Skrevet 18. april 2016 4 timer siden, MiniMjau skrev: Kan du kjapt forklare hvordan serien startet? Jeg sovna nemlig, jeg fikk med meg at de var på FBI-skolen, og så var det en gisselsituasjon der en skøt seg selv, så plutselig var hun indiske inne i avhør fordi noen trodde hun var terrorist?! Føler jeg gikk glipp av en del zzz Det er noen slags "flashbacks" eller noe. Handlingen hopper litt frem og tilbake i tid - mellom den tiden de gikk på FBI-skolen, og noen greier som skjer etter at det har skjedd en terror-aksjon... Anonymkode: e3017...0d6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #9 Skrevet 18. april 2016 Jeg så den, og skal nok se den igjen. Spennende å følge med på.. Eneste var at det var litt vanskelig å få tak på hovedpersonene og hva som har skjedd, men får sikkert vite mer senere... Anonymkode: 6ee87...8c2
Mynona Skrevet 18. april 2016 #10 Skrevet 18. april 2016 Jeg så siste halvdel bare, litt forvirret. Vet noen om den går i reprise? I følge programbladet på VG i går da jeg prøvde å finne ut hva jeg så på var det Helt Perfekt med Thomas Giersten... Så jeg fant ikke ut så mye der.
Morgendis Skrevet 18. april 2016 #11 Skrevet 18. april 2016 Gjennom hele sesongen er det flashbacks tilbake til når de går på skolen. Kommer til nye tvister og ny informasjon om karakterene gjennom hele sesongen. Gjelder å følge godt med.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #12 Skrevet 21. april 2016 Sendes det ny episode i kveld? Eller er dette reprise fra den første episoden? Anonymkode: e3017...0d6
Banan Skrevet 26. april 2016 #13 Skrevet 26. april 2016 Jeg så første episode på tv sist torsdag 21.30. Det var da reprise fra søndagens episode. Gledet meg til å se denne torsdagen også, men i følge tv-guiden går det ikke da.. Synd, for synes søndag 22.30 blir for sent. Virket som en veldig bra serie, så har veldig lyst å følge med videre!
Katten.2.0 Skrevet 26. april 2016 #14 Skrevet 26. april 2016 Er det en serie dere kan sammenligne den med?
Mynona Skrevet 26. april 2016 #15 Skrevet 26. april 2016 4 timer siden, Katten.2.0 skrev: Er det en serie dere kan sammenligne den med? Jeg kommer desverre ikke på noen for øyeblikket. Etter 2 episoder sett liker jeg den hvertfall. Det er ikke avsluttende historier sånn som det pleier å være i kriminalserier (eller hva man kaller de), men en story som går videre og den hopper mellom nåtid (en som er terrormistenkt) og 9 måneder siden (da de var på FBI-skolen å fikk trening) - samme personer i begge tider.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #16 Skrevet 20. mai 2016 Åååh så akkurat sesongens siste episode! Fy fader så bra! Gleder meg til neste sesong! Anonymkode: 5895f...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå