AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #21 Del Skrevet 18. april 2016 1.gang: ingen 2.gang: syke drømmer (Jetzin tok meg på puppen og sa nostarovje (?)), luktet morsmelk og bek overalt Anonymkode: 3301f...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #22 Del Skrevet 18. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvor tidlig kom de? Anonymkode: 831fa...82c Veldig tidlig. To dager etter forsøket. Det satt jo på første forsøk, viste det seg. Vi hadde bare det ene. Dag 1 - Forsøk. Dag 2 - Ikke noe. Dag 3 - Veldig merkelige menssmerte-aktige murringer. Ekstremt vonde brystvorter, men kun helt ytterst på "tuppen". Dette varte i to dager. Så gikk det helt over, og jeg merket ingen ting før uke 7. Fra uke 7 til ca. uke 11 var jeg sengeliggende med kvalme og svimmelhet. Fikk også kjempestore nakkeproblemer i denne perioden, som er unormalt for meg. Det er gått over nå (uke 21). Anonymkode: 38d0e...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 18. april 2016 #23 Del Skrevet 18. april 2016 Kraftige mensemurringer og ømme bryst. Kom 2 uker før jeg ventet mensen hvilket for meg er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #24 Del Skrevet 18. april 2016 Murringer fra 6dpo og "fyllesyk" om morgenen fra ca 9dpo. Da var jeg ganske sikker på at testen ville bli positiv, og den var sterk og fin 10 dpo Anonymkode: 14cfe...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå