AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Møtte han på nett. Truffet hverandre seks ganger.. de siste tre ukene.. ikke vært sex. Vi er i tredve årene.. Jeg har ikke brukt min konto på nett, og trodde han ikke gjorde heller. Har vært litt usikker, så spurt ei venninne innimellom om han har vært pålogga når hun har vært inne og chattet med andre. Første 1-2 uker var han enda aktiv, så var han ikke pålogging en ukes tid (samtidig med henne , når hun så ihvertfall), men siste 3-4 dagene er han Pålogget hele tiden. Som en trassig unge logga jeg meg også på når han gjorde det, litt som protest at han ikke Eide meg, og ikke engang vet jeg om han sjekker.. og har fortsatt det.. Så nå er han og meg begge Pålogget hele tiden. Og ila den uken han ikke sjekka var min venninne å så på profilen hans og i går hadde han besøkt henne igjen.. Så, jeg synes det er vanskelig. Har lite lyst å være så direkte å spørre fordi han er ikke typen til å spørre om særlig, eller prate seriøst, og jeg orker ikke å mase.. Men jeg er så usikker om jeg bare skal avslutte dette, han leter jo tydeligvis etter noe nytt selv...? Eller om han nå har begynt å være aktiv igjen fordi han så jeg logga inn ? Samtidig så logga han inn først ? Men kanskje for å sjekke om jeg var aktiv? Likevel så besøkte han min venninnes profil ? Tyder på at han har mista interessen, og merker det godt på meldinger. Samtidig så hvis han har lagt merke til at jeg er på sukker så blir han usikker og derfor mister interesse? Lurer på på om jeg skal drite i dette, eller bare flyte med å se hva som skjer... Til info så snappa vi og meldte mye, men har vært lite de siste dagene. Han ga meg komplimenter sa han savna meg og tenkte på meg før, men ingenting den siste uken.. Så mista han interessen og derfor fikk på nett og sjekka etter andre damer..? Eller sjekka han at jeg var aktiv og derfor mista interesse ? Og hva skjer med at en i 30 årene ikke tar initiativ til sex eller nærhet. Vil jeg kysse han så må jeg gjøre det. Han tar ikke kontakt slik.. ! Vet jeg burde spørre direkte, men kjenner at det ikke helt skjer.. så... noen råd til en små patetisk dame som innser hvor teit dette er ? Anonymkode: 84723...c6f
Gjest Linaria Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Altså.. i min verden er man ekslusive når man har blitt enige om at man er det. Det blir så mye lettere da. Selv kan jeg gå inn på datingsider bare for å.se om jeg har fått melding, selv om jeg ikke er interessert i å treffe noen derfra, eller svare på meldingene
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Eneste jeg får ut av dette er at du er ekstremt konfliktsky og antakelig må jobbe med det. Du sier du "orker ikke mase", men det betyr vel heller at du synes det er en ukomfortabel samtale. Det er et helt naturlig spørsmål å stille, og det er jo tydelig at det er behov for det utifra innlegget ditt. Det er tullete å skulle velge mellom å "drite i det hele" eller "flyte med" når det naturlige svaret er at du prater med ham. Gjør det så konkret som mulig, for å få et konkret svar. Anonymkode: 22a0e...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Man er ikke eksklusive før man snakker om det. Føler du at tiden er inne for det nå så må du ta det opp. En person som dater mye vil nok syntes seks treff er for kort tid til å bli godt nok kjent til å vite om man vil tilbringe resten av fremtiden sammen eller ikke. Anonymkode: bf470...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå