AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg er over exen min, men uansett hvor kjekk en fyr er så er tanken på å ha samleie med en annen mann ufyselig. Bare tanken gjør at jeg grøsser. Kommer aldri til å møte en mann som gjør at jeg føler det samme som jeg gjorde for min ex. Og nei jeg vil ikke ha exen tilbake, det utro rasshølet er jeg ferdig med. Er det vanlig å ha det sånn? Da er jeg jo dømt til å være singel resten av livet da.. evt bare bli sammen med en kar og grine hver gang vi har sex. Håpløst! Anonymkode: e983e...303 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Du er ikke kommet over exen uansett hva du selv mener. Anonymkode: 1226a...69a 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke kommet over exen uansett hva du selv mener. Anonymkode: 1226a...69a Joda. Har gått i terapi i 3 år pga han jeg, men tror greia er at han har ødelagt meg. Jeg er SÅ skeptisk til menn etter han dumpa meg. Og jeg åpnet meg jo helt for han, fortalte ting som var veldig personlig, og nå tør jeg ikke si sånne ting til noen igjen. Fordi jeg kan jo bli dumpa, og hva skal de da med den infoen? Er kanskje det at jeg beskytter meg litt fra å bli såret her. Har vært 2 menn jeg nesten forelsket meg i etter exen, men de ditcha meg. Så der ser du, når jeg gir av meg selv og er åpen blir jeg dumpa. Anonymkode: e983e...303
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Når exen din hadde en uvanlig stor penis, vil det nødvendigvis bli en nedtur når du møter nye menn. Kroppen din er fininnstilt på exen din, men du må nesten prøve å gi andre menn en sjanse. For alt du vet kan de ha masse triks med hender og tunge som kan veie opp. Anonymkode: 31833...c5d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Når exen din hadde en uvanlig stor penis, vil det nødvendigvis bli en nedtur når du møter nye menn. Kroppen din er fininnstilt på exen din, men du må nesten prøve å gi andre menn en sjanse. For alt du vet kan de ha masse triks med hender og tunge som kan veie opp. Anonymkode: 31833...c5d Hva vet du om penis-størrelsen til min ex? Er overhodet ikke det som er problemstillingen her. Har hatt sex med menn som hadde større penis enn han etter han dumpa meg, og likevel føltes det helt jævlig etterpå. Jeg gråt fordi det føltes så feil. Føles som jeg er dømt til å være evig singel resten av livet, fordi ingen menn får meg til å føle meg som det exen gjorde. Er det jeg savner. Som sagt er jeg så emosjonelt ødelagt etter han dumpa meg. Og sliter med å stole på menn igjen. Anonymkode: e983e...303
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Ok, da misforstod jeg. Kanskje du skal formulere problemstillingen klarere. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føles som jeg er dømt til å være evig singel resten av livet, fordi ingen menn får meg til å føle meg som det exen gjorde. Du trenger ikke å være evig singel. Ikke la din lykke bestemmes av hva menn kan gi eller ikke gi deg. Du må bare løfte blikket og se at verden består av mer enn menn, hva med å finne en kvinne du kan dele livet med? Da slipper du også problemet med å sammenligne hele tiden. For det er noe helt nytt og eget. En ny start rett og slett. Anonymkode: 31833...c5d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, da misforstod jeg. Kanskje du skal formulere problemstillingen klarere. Du trenger ikke å være evig singel. Ikke la din lykke bestemmes av hva menn kan gi eller ikke gi deg. Du må bare løfte blikket og se at verden består av mer enn menn, hva med å finne en kvinne du kan dele livet med? Da slipper du også problemet med å sammenligne hele tiden. For det er noe helt nytt og eget. En ny start rett og slett. Anonymkode: 31833...c5d Du, jeg er jo ikke lesbisk da. Men takk for tips Jeg vil heller ikke si hvis jg dater noen at jeg e ødelagt pga menn.. da tror de vel jeg er gæren. Har noen etter meg nå men jeg vet liksom ikke hva jeg synes med de. Vet ikke om det frister å ha sex med de. Og tanken på å ha sex med exen frister HVERTFALL ikke. Vanskelig altså! Skulle ønske jeg var mann av og til, må være så deilig å ikke ha følelser. Bare være helt følelseskald. Anonymkode: e983e...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå