AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg bruker så godt som aldri øyenskygge. Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg har asymmetriske øyelokk. Det er ikke noe som er spesielt synlig når jeg er uten øyenskygge, men jeg ser det veldig tydelig de gangene jeg gjør det. Men siden jeg liker øyenskygge lurer jeg på om jeg kan komme unna problemet ved å bare bruke øyenskygge under øyet. Der er øynene likE. Jeg synes det blir ganske kult, faktisk, for ansiktet får jo et løft med litt ekstra farge. Da har jeg brukt eyeliner over øyet (og under). Synes dere det ser rart ut med øyenskygge bare under øyet? Anonymkode: a21ca...0df
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Ja! Ville heller øvd på teknikker som gjorde øynene mer symmetriske. Anonymkode: 03e94...8e8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Under øyet? Det spørs hva du mener, men ved første tanke høres det ikke særlig pent ut. Har du noen bilder som viser hva du mener? Anonymkode: 2b70e...f6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå