Gjest hmc Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg har lyst på noen frimåneder men får ikke permisjon. Har grei økonomi og kan klare meg lenge uten jobb. Er veldig lei jobben, den bryter meg ned, men har ikke møtt 'veggen', sliter med både sjef og kolleger for jeg er så lei så lei.. må bare bort. Privat har jeg enn så lenge humøret i behold. Hva tror dere? Noen som har prøvd? Føler jeg må gjøre noe før jeg mister meg selv helt.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Jeg prøvde og det gikk skikkelig dårlig. Sykmeld deg i stedet. Pass på referansene på jobben du har. Kom deg til hektene og søk nye jobber. Anonymkode: e260a...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykmeld deg. Anonymkode: 69a17...c2e Anonymkode: a9ca8...a84 2
Sulosi Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Prøv å sett ord på hva der er som sliter deg ut. Innenfor gitte kriterier kan du sykemelde deg men dette vet legen mer om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå