AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, men prøver likevel. Ja, jeg bor da i et kollektiv, men den største veggen på rommet mitt "deler jeg" med naboleiligheten i blokka, som ikke er en del av kollektivet mitt. Det vil si at det er kun jeg som hører all den dritten som foregår på soverommet hennes, og hun er tydeligvis eier av den selv... Så jeg har ingen å klage til når hun er så frekk som hun er. Hva skal jeg si? Jeg hører ekle lyder hver dag!! Og ja, jeg vet det er sex jeg hører fordi hun hyler "ÅHH JA, PUL MEG!" og jeg hører mannen stønne, og jeg hører pisking og "NEI!" og "RØD!". Jeg har flere ganger banket dritthardt i veggen for å få de til å stoppe, men de banker faktisk TILBAKE enda hardere, og fortsetter. Altså, null respekt! De har faktisk sex i skrivende stund, men på dagen går det bra fordi jeg er sjeldent hjemme da. Hvis jeg er hjemme på dagen, så er det null problem å ha på høy musikk for å overdøve dem... Setter gjerne på den mest harry musikken jeg vet om og synger med kjempestygt, men det er tydeligvis ikke turn off for dem, de fortsetter som kaniner. Jeg har hatt venner på besøk som har hørt dem, og de i kollektivet mitt synes synd på meg. De kan faktisk høre hylinga utenfor inngangsdøra hennes i oppgangen... Hun dama er i tillegg utrolig frekk, hun sier aldri hei og hun sender meg tidenes morderblikk i oppgangen. En gang ville jeg snakke med henne, og hun sa "har ikke tid!" og bare gikk ut av blokka... Fyren har jeg forøvrig aldri sett, bare hørt... Hva kan jeg gjøre? Jeg er lei, for jeg blir seriøst skikkelig uvel. Det går an å ta hintet etter 1000 bank i veggen liksom... Og jeg føler det blir høyere og høyere for hver gang. I tillegg er jeg konfliktsky, så jeg føler jeg ikke kan fly på henne når jeg først ser henne, selv om det frister. Anonymkode: b6a0c...3f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Så lenge de avslutter kl 23 og ikke holder deg oppe om natta er det lite du kan gjøre. Anonymkode: f593f...288 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Glemte å tilføye at det er verst på natten, og jeg legger meg sjeldent før 23. Da kan jeg ikke overdøve med musikk heller, for jeg må jo ta hensyn til de andre jeg bor med. Har liksom våknet av vill stønning klokka 03 liksom... Anonymkode: b6a0c...3f0
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
candykiss Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Du får finne deg en å knulle på og skrike og stønne så mye du bare orker mens de ikke har seg, så kanskje dem tar hintet om hvor irriterende det er å høre på dette bråket 6
himmeloghav Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Kan du ikke ta kontakt med de som eier bygningen evt. Styret? Politiet kan du også kontakte. 3
Cambria Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 2 minutter siden, himmeloghav skrev: Kan du ikke ta kontakt med de som eier bygningen evt. Styret? Politiet kan du også kontakte. Ettersom jeg forstod HI er det denne dama som er eier? Hvis jeg misforstod det er jeg enig! Ta det opp med eieren. Ellers hadde jeg ringt politiet. I studentboligen jeg bor i har vi fått beskjed av politiet at vi kan ringe dem om noen bråker eller spiller høy musikk midt på natta. 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 20 minutter siden, Cambria skrev: Ettersom jeg forstod HI er det denne dama som er eier? Hvis jeg misforstod det er jeg enig! Ta det opp med eieren. Ellers hadde jeg ringt politiet. I studentboligen jeg bor i har vi fått beskjed av politiet at vi kan ringe dem om noen bråker eller spiller høy musikk midt på natta. Hun eier ikke blokka nei, men hun eier leiligheten sin selv. Altså ingen utleier, og jeg kan jo si det til min utleier, men tviler på at han kan gjøre noe heller, for dette er ikke et borettslag... Blir det ikke misbruk av politiets ressurser om jeg ringer dem pga. noe slikt? Anonymkode: b6a0c...3f0
Gjest Dwight Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Årh sånt kan være så utrolig irriterende. Jeg hadde banket på døren neste gang jeg hørte dem, og sagt ifra at de er utrolig høylytte, og at du setter pris på at de demper seg på nattestid i hvert fall. Hadde de holdt på hele natten hadde jeg ikke nølt med å ringe politiet, det skal være rolig etter kl 23.
himmeloghav Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun eier ikke blokka nei, men hun eier leiligheten sin selv. Altså ingen utleier, og jeg kan jo si det til min utleier, men tviler på at han kan gjøre noe heller, for dette er ikke et borettslag... Blir det ikke misbruk av politiets ressurser om jeg ringer dem pga. noe slikt? Anonymkode: b6a0c...3f0 Jeg ville ringt på og snakket med damen eller skrevet en lapp og hengt den på døra eller i postkassen. Skriv at du vil kontakte politiet hvis det ikke blir bedre. Du kan også ringe politiet. Kan hende de kan ta en telefon til henne. Endret 17. april 2016 av himmeloghav 5
MissPierce Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 Selv om det er mellom kl.07 og kl.23 så kan man ikke bråke så mye man vil. Snakk med din utleier, eller så kan du ringe politiet. Ikke ring nødnummeret, men 02800. Ringer du i uken er det lettere å få de til å komme, de har som regel bedre tid da. Forklar at du har prøvd å snakke med henne, men at hun bare et ufin tilbake. Å at når du dunker i veggen, så dunker de tilbake å bråket enda mer. 5
Taklampe Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun eier ikke blokka nei, men hun eier leiligheten sin selv. Altså ingen utleier, og jeg kan jo si det til min utleier, men tviler på at han kan gjøre noe heller, for dette er ikke et borettslag... Blir det ikke misbruk av politiets ressurser om jeg ringer dem pga. noe slikt? Anonymkode: b6a0c...3f0 Nei, det er ikke misbruk av politiets ressurser. Jeg hadde også ringt dem! 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 Mulig dette er litt på kanten, men du kunne vel gitt dem et par "ballgags" anonymt på døra Anonymkode: f33c0...f68 8
Cambria Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun eier ikke blokka nei, men hun eier leiligheten sin selv. Altså ingen utleier, og jeg kan jo si det til min utleier, men tviler på at han kan gjøre noe heller, for dette er ikke et borettslag... Blir det ikke misbruk av politiets ressurser om jeg ringer dem pga. noe slikt? Anonymkode: b6a0c...3f0 Takk for oppklaring Jeg synes ikke det er misbruk av ressursene deres. Har de viktigere ting å ta seg av, prioriteres likevel ikke du. Men har de tid så kommer de, og som en annen sa over her; ringer du midt i uka er det lettere å få dem til å komme Synes forøvrig at det var et godt tips å ta en telefon til dem nå. Kanskje de kan rådføre deg med hvordan du skal gå frem, og mulig de kan ta en telefon til din nabo? 2
Sulosi Skrevet 17. april 2016 #15 Skrevet 17. april 2016 Det at de vet du hører dem og ikke tar hensyn (jmf banking i veggen) forteller meg at de faktisk blir opphisset av å bli hørt. Sånn sett tror jeg det har lite for seg å klage direkte til dem. Ring politiet neste gang og er politiet opptatt med noe viktigere så ringer du neste natt og neste natt frem til de får politiet på døra. 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 Ring politiet og si at det er masse skriking og piskelyder fra naborommet og tror det er vold på gang, så kommer de sikkert og ordner opp Anonymkode: 101e4...51a 7
melatonin Skrevet 17. april 2016 #17 Skrevet 17. april 2016 Still deg inntil veggen og jatt med i sexakten deres. Å ja pul henne, slå henne hardere hardere! Inn i ræva! Og andre nasty ting, hvis du gjør dette hver gang de har sex så kanskje de tar den fifty-shades-of-gray-sexen sin til et annet rom. 6
Taklampe Skrevet 17. april 2016 #18 Skrevet 17. april 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring politiet og si at det er masse skriking og piskelyder fra naborommet og tror det er vold på gang, så kommer de sikkert og ordner opp Anonymkode: 101e4...51a Bedre å si det som det er. Få frem at dette faktisk har foregått over en lang periode, og ikke et engangstilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #19 Skrevet 17. april 2016 Skriv en lapp, og ta det i postkassen deres. Anonymkode: 9a7f8...8d3
Gjest Dwight Skrevet 17. april 2016 #20 Skrevet 17. april 2016 38 minutter siden, melatonin skrev: Still deg inntil veggen og jatt med i sexakten deres. Å ja pul henne, slå henne hardere hardere! Inn i ræva! Og andre nasty ting, hvis du gjør dette hver gang de har sex så kanskje de tar den fifty-shades-of-gray-sexen sin til et annet rom. Virker jo som de liker det Hadde heller snakket høyt om den inngrodde tånegl som var grønn og stinka egg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå