Gå til innhold

Legge igjen lapper med nr mitt til jenter i solen i sommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal tilbringe sommerferien i storbyen i sommer, fått meg sommerjobb men ingen av vennene skal jobbe der. Ser for meg at det kan bli mange ensomme kvelder, så lurer på å være ekstra vågal siden jeg likevel ikke skal bo der mer enn noen måneder i sommer.

Ettersom nettdating blir for mye tørrprat før man møtes, tenkte jeg at ettersom det blir mye ligging i solen i parken i sommer, å legge fra meg lapper ved ulike jenter i solsteiken, hvor jeg skriver noe slikt som at "Det er vanskelig å konsentrere seg om boka jeg leser når du er her, kaffe en dag? tlfnr xxxxxxxxx", altså bare gå rett forbi, si hei, legge fra meg lapp og gå videre.

Sinnsykt creepy eller gøy? Lener mer mot det første, men er en spennende fantasi da, vil jo gjerne ha noen sommerflørter, spesielt når jentene begynner bli solbrune kjenner man den lysten :essen2:

(Kjeder meg en søndag ettermiddag, spekulasjon i mye rart)

Anonymkode: ea4ce...c33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig ekkelt

Anonymkode: e082d...7fe

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Blir ekstra kleint om de faktisk har lest tråden også. Bare tanken på at du leverer ut flere slike lapper gjør meg litt kvalm. Hvor desperat går det an å bli?

Anonymkode: 5a78e...099

• Liker 22
Skrevet

Det kommer helt an på.

Hvis du er attraktiv er dette vågalt og spennende.

Hvis du er mindre attraktiv er dette creepy og desperat. 

• Liker 8
Skrevet

Nei, Vær så snill, nei.

• Liker 10
Skrevet

Det skal være veldig mye sol for at det der blir god stemning ass

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Haha, da legger jeg den tanken fra meg. Husker eksen fikk lapp lagt igjen på lesesal mens hun var og spiste lunsj, hun ble utrolig smigret, men blir kanskje mer creepy i parken.

Skrevet

Du må i hvert fall ikke dele ut flere lapper på en og samme dag. :fnise: 

Ser jentene at flere får lapper, virker du bare like desperat som John Arne Riise da han sendte samme sjekkeSMS til mange kjendiskvinner.

Men om du velger deg ut en jente, og slår av en hyggelig prat, for så å gi henne lappen i det du går, så kanskje ... Ikke bare legg den fra deg, la henne være sikker på hvor lappen kom fra, og gi henne tid til å danne seg et inntrykk av deg.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

nei fy fader haha!

Bare ikke gjør det!

Anonymkode: a9911...770

• Liker 5
Skrevet

"Vanskelig å konsentrere seg når du er her".... du slenger fra deg en lapp der du forteller at du har ligget og stirret på henne, men du tør ikke si hei..?

Nei æsj, dette blir bare rart.

Skjønner godt at du vil komme i kontakt med noen, men det må da finnes bedre måter enn dette.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare dra på byen en kveld da?

Anonymkode: a9911...770

• Liker 4
Skrevet

Eller hva med å snakke med noen I parken. Tenker det er mindre kleint enn lapper.

• Liker 9
Skrevet

Hadde jeg hatt en kompis som spurte om det var kult å gjøre noe slikt, så hadde jeg frabedt han om å gjennomføre på det sterkeste!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo heller prøve å snakke til noen. Det er da mye flauere å gi en lapp enn å snakke med en jente. Men ikke lurt å gå bort når jenter ligger i bikinien, for da føler de seg jo litt forsvarsløse og "siklet på". Sett deg heller på en benk, smil og si hei hvis du får øyekontakt med noen som sitter/går forbi.

Anonymkode: 3a44a...318

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Er ingenting som tenner kvinner mer enn å vite at en menn har siklet over dem på avstand, og så legger igjen en lapp uten å gidde å faktisk snakke med dem engang. Er så hot å føle seg som et objekt uten annen verdi enn å være eyecandy for menn!

Anonymkode: 77be1...630

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo heller prøve å snakke til noen. Det er da mye flauere å gi en lapp enn å snakke med en jente. Men ikke lurt å gå bort når jenter ligger i bikinien, for da føler de seg jo litt forsvarsløse og "siklet på". Sett deg heller på en benk, smil og si hei hvis du får øyekontakt med noen som sitter/går forbi.

Du kan jo også låne en hund å gå tur med. Et fint kontaktmiddel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal tilbringe sommerferien i storbyen i sommer, fått meg sommerjobb men ingen av vennene skal jobbe der. Ser for meg at det kan bli mange ensomme kvelder, så lurer på å være ekstra vågal siden jeg likevel ikke skal bo der mer enn noen måneder i sommer.

Ettersom nettdating blir for mye tørrprat før man møtes, tenkte jeg at ettersom det blir mye ligging i solen i parken i sommer, å legge fra meg lapper ved ulike jenter i solsteiken, hvor jeg skriver noe slikt som at "Det er vanskelig å konsentrere seg om boka jeg leser når du er her, kaffe en dag? tlfnr xxxxxxxxx", altså bare gå rett forbi, si hei, legge fra meg lapp og gå videre.

Sinnsykt creepy eller gøy? Lener mer mot det første, men er en spennende fantasi da, vil jo gjerne ha noen sommerflørter, spesielt når jentene begynner bli solbrune kjenner man den lysten :essen2:

(Kjeder meg en søndag ettermiddag, spekulasjon i mye rart)

Dette kan funke, men du bør ha oppnådd noe form for kontakt før du legger igjen lappen. Jeg har en kamerat som gjorde dette mye før i tiden. Fremgangsmåten hans var at han sjekket stemningen før han la igjen lappen ved å bruke blikk, smil og noen fraser. Pluss han hadde bra stil og sommerkroppen var på plass for å si det sånn.

Anonymkode: f5c57...81d

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bedre å innlede en samtale med jenta der og da, og heller be henne ut på en kaffe etterhvert i samtalen. Sånn som man gjorde før nettdating vet du :)

Anonymkode: b4a9c...55f

• Liker 3
Skrevet

Da er det bedre å prate til henne fremfor en lapp. Og ikke bruk den "syntes det var litt vanskelig å konsertene seg" greia... Det var vel heller den setningen som tok kaka. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på! Er ingenting som tenner kvinner mer enn å vite at en menn har siklet over dem på avstand, og så legger igjen en lapp uten å gidde å faktisk snakke med dem engang. Er så hot å føle seg som et objekt uten annen verdi enn å være eyecandy for menn!

Anonymkode: 77be1...630

Skriv også gjerne ut lappene på PC før du går, slik at de er lette å lese. Er jo synd hvis de ikke forstår skriften din om de har lyst å ringe deg.

Anonymkode: 689e7...7b6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...