AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Har inntrykk av at veldig mange gjorde dette.. Anonymkode: 36b53...5e1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Jepp Vi skulle lage baby, men han skulle kysse meg hele tiden og det va så ekkelt. Tror det er der min aversjon for tungekyss kommer fra... Blææ... Anonymkode: 5b392...a27
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Ja, men misforsto dette med at tissen min ikke skulle i rumpa men i tissen hennes. Må være derfra min senere fetisj for rumpehull kommer fra.. Anonymkode: 4e251...e9a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men misforsto dette med at tissen min ikke skulle i rumpa men i tissen hennes. Må være derfra min senere fetisj for rumpehull kommer fra.. Anonymkode: 4e251...e9a Hehe 😜 Anonymkode: 36b53...5e1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Jepp. jeg og to venninner hadde laaange leker rundt det med ganske bisart innhold igrunn. Men vi rørte aldri kjønnsorgan fysisk. Var vel 8 ? Før det hadde jeg en kompis der vi skulle putte alt mulig i rumpa. Rundt 4 år. Fy som vi fikk kjeft når vi ble tatt på fersken. Og det er vel derfor jeg ikke liker putte legoklosser opp i rumpa i dag. Anonymkode: e1ba1...5c0 2
QuestionEverything Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Puleleker som i hva da, humping med klær på? Det blir isåfall et nei. Det jeg og en annen gjorde var å bygge slike slott i puterommet i barnehagen, og så fikk jentene komme inn hvis de dro ned trusen først. Det var nok min alpha peak da jeg ikke har sett noe lignende siden.
applestories Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Puleleker? Aner ikke hva det er. Dersom det er det de andre kommenterer her så nei, har aldri vært borti det.
Gjest Aye Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Ja. Ei jente som var på besøk hadde sett foreldrene hennes hatt sex og hun ville at vi skulle gjøre sånn voksenting også. Vi kledde av oss for hun hadde sett de måtte være nakne og gnikket oss inntil hverandre. Var sånn jeg trodde puling var den gangen. Jeg ante ikke hvorfor med det var digg. Mamma fersket oss en gang vi sto nakne på rommet mitt og hun spurte hvorfor i all verden vi ikke hadde klær på. Venninnen min sa at voksne går jo sånn når de er sammen.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 I barnehagen og tidlig barneskolen så hadde vi en lek. Guttene skulle stave ord med tungen (oralsex) også skulle vi jentene gjette. Svarte vi feil så fikk vi en tiss i rumpa Anonymkode: cbec6...e84
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I barnehagen og tidlig barneskolen så hadde vi en lek. Guttene skulle stave ord med tungen (oralsex) også skulle vi jentene gjette. Svarte vi feil så fikk vi en tiss i rumpa Anonymkode: cbec6...e84 Hva. Anonymkode: 8dc87...e4c 17
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 Jeg vet ikke hva du legger i pulelek, men når jeg var rundt 8 år (tror jeg) så hadde jeg og ei veninne en lek der vi hadde hver vår kjæreste. Vi sov jo, og da ble det klining og sånn. Vi lekte nok at bi hadde sex med kjærestene våre også (med klær på). Det var noe min veninne hadde lært av å se på TV med sin mor. Sex og singelliv og hotel Cæsar lærte henne mye rart Når jeg gikk i barnehagen hadde jeg og min kompis der veldig mye spenning i å se på hverandres kjønnsorganer. Vi hadde jo forskjellige tisser, så vi lurte fælt på om vi hadde forskjellige rompehull også. En dag spurte han meg om jeg ville slikke på tiden hans etter han hadde tissa, for å kjenne hvordan det smakte (aner ikke hvor ideen kom fra, men han hadde sikkert sett på TV), men det ville jeg ikke. Jeg trodde jeg kunne dø av å få en dråpe tiss i munnen Anonymkode: 091a3...eae
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 Slike leker er helt vanlig og 100% normalt. Det er en del av å det å utvikle seksualitet. Anonymkode: b9138...a4c 3
Gakkepus Skrevet 17. april 2016 #15 Skrevet 17. april 2016 Slike leker er helt vanlige. Men, ja, er noe jeg gjorde, og noe jeg helst ikke vil huske
Nuith Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 jeg gjorde iallefall aldri det. også mistenker jeg at det sitter noen pedofile og runker til denne tråden nå.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #17 Skrevet 17. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har inntrykk av at veldig mange gjorde dette.. Anonymkode: 36b53...5e1 Nei, jeg gjorde iallefall aldri det. Anonymkode: 0783d...f63
Gjest smilejenta Skrevet 17. april 2016 #18 Skrevet 17. april 2016 2 timer siden, Nuith skrev: jeg gjorde iallefall aldri det. også mistenker jeg at det sitter noen pedofile og runker til denne tråden nå. I hvert fall de tre som følger emnet..
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #19 Skrevet 17. april 2016 Jeg og venninnene mine brukte å leke at vi hadde sex med gutter, og da brukte vi dyner i mangel på ekte gutter. Anonymkode: fd5ef...2b3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #20 Skrevet 17. april 2016 Jepp, skulle lage barn og hele pakka, men kledde oss aldri naken og tok på hverandre liksom. Men var mye snakk om "paring" som vi kalte det. Anonymkode: f8a64...117
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå