Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Vet ikke om dette er rett sted å spørre men forsøker likevel..

I natt hadde jeg en irriterende drøm/marerritt, skjedde ikke noe spesielt annet enn at det var irriterende. Da jeg skulle gå ut av bygget i drømmen, satt det en sort kråke å så på meg. Etter dette så våknet jeg. Hva kan det bety? Om det i det hele tatt betyr noe 😁

Anonymkode: 461bc...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 17.4.2016 at 16.40, AnonymBruker skrev:

I natt hadde jeg en irriterende drøm/marerritt, skjedde ikke noe spesielt annet enn at det var irriterende. Da jeg skulle gå ut av bygget i drømmen, satt det en sort kråke å så på meg. Etter dette så våknet jeg. Hva kan det bety? Om det i det hele tatt betyr noe 😁

Kanskje ikke kråker er ålreite dyr......

AnonymBruker
Skrevet
Den 17. april 2016 at 7.40, AnonymBruker skrev:

Har hørt at om man drømmer om sorte fugler, så symboliserer det ulykke,tragedie, bortfall. Ikke direkte en selv. Men om noen nære av en, el berører noen av ens nære, eller i geografisk nærhet, eller en veldig offentlig hendelse. Hørt at det kan være et varsel om at det kommer til å skje noe, men også at ting allerede har skjedd da drømmen pågår. 

Anonymkode: cf985...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...