Gå til innhold

Spørsmål til dere som er ung uføre som fikk startlån uten egenkapital .

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til dere som er ung ufør og har fått startlån av husbanken uten egenkapital .

Hvor mye får du utbetalt i året ? Og hvor mye fikk du i startlån ? 

Anonymkode: 6a439...fdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter 😊

Anonymkode: 6a439...fdf

AnonymBruker
Skrevet

De bruker regne maskinen som DNB bruker. Så en vanlig ung ufør vil nok ikke få så veldig mye. Men kommer veldig ann på barn, bil osv. Har du ikke barn eller bil så kan du nok få 1million kanskje. Ca 3-4 ganger inntekten din. 

Anonymkode: 796e0...92f

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bruker regne maskinen som DNB bruker. Så en vanlig ung ufør vil nok ikke få så veldig mye. Men kommer veldig ann på barn, bil osv. Har du ikke barn eller bil så kan du nok få 1million kanskje. Ca 3-4 ganger inntekten din. 

Pluss at man kan søke boligtilskudd som nedskrives med fem prosent i året. Når lån og fellesutgifter er betalt skal du sitte igjen med cirka 9700 som enslig. http://www.sifo.no/page/Lenker/10242/10278

http://www.smartepenger.no/okonomisk-styring/129-okonomisk-styring/304-forbruksutgifter

Anonymkode: 19ed3...54a

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får sikkert mer enn det! 

Anonymkode: c2fb8...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk utbetalt 900k. Har ikke barn eller bil, så klarer meg ok på det. Har det såppas romslig at jeg tåler et eventuelt rentehopp og har prioritert nedbetaling. Bor heldigvis ikke på et dyrt sted, men har som mål å sitte igjen med en gevinst som kan brukes til å kjøpe meg opp i størrelse senere. 

Anonymkode: 58ec0...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 2 mill i lån og 500k i boligtilskudd. Har fastrente på 20 år til 2,5% rente. Ca 8000 i lån pr mnd.

Er ikke ung ufør, kun ufør. Har 22500 utbet i mnd i trygd. Ingen egenkapital da jeg fikk lånet.

Anonymkode: c1b7d...cd6

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk 2 mill i lån og 500k i boligtilskudd. Har fastrente på 20 år til 2,5% rente. Ca 8000 i lån pr mnd.

Er ikke ung ufør, kun ufør. Har 22500 utbet i mnd i trygd. Ingen egenkapital da jeg fikk lånet.

Men det er nesten 6000 mer i mnd en ung ufør.

Anonymkode: 64ab2...86e

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er nesten 6000 mer i mnd en ung ufør.

Anonymkode: 64ab2...86e

Skrev det likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...