Fredsmegleren Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg har en kald hudtone med fregner på toppen (undertonen framstår derfor som litt "skitten"), og jeg har sett på denne paletten i lang tid. Vil den virke helt feil til min hudtone? https://www.blivakker.no/product/sminke/ansikt/3056075/beauty-uk-ultimate-contour-palette
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 vil heller anbefale bahama mama som countour og mery-lou manizer som highlight, passer de fleste. De kremete palettene er veldig kremete og skinyog varer ikke lenge, invister heller i ordentlige produkter istedet for billig-versoner. Skal du jobbe med kremer husk finishing/setting pudder ivartfall. Anonymkode: 11116...460
Fredsmegleren Skrevet 17. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: vil heller anbefale bahama mama som countour og mery-lou manizer som highlight, passer de fleste. De kremete palettene er veldig kremete og skinyog varer ikke lenge, invister heller i ordentlige produkter istedet for billig-versoner. Skal du jobbe med kremer husk finishing/setting pudder ivartfall. Anonymkode: 11116...460 Var et tilbud som kun varer de neste 8 timene og bahama mama merket hadde de ikke inne. Kjøpte istedenfor tannbleking for første gang, men huff blir så uvel når jeg har brukt noen hundrelapper mer enn planlagt.
Gjest Dwight Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 6 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Var et tilbud som kun varer de neste 8 timene og bahama mama merket hadde de ikke inne. Kjøpte istedenfor tannbleking for første gang, men huff blir så uvel når jeg har brukt noen hundrelapper mer enn planlagt. Det er lov å unne seg litt innimellom
Fredsmegleren Skrevet 17. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, Dwight skrev: Det er lov å unne seg litt innimellom Joda, men shopping på nettet kan være farlig. Vil ikke ende opp i noen ond sirkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå