Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge gikk dere på det før effekt?  Og ble huden bare litt bedre eller helt flott og fin? Hvis man slutter, hvor raskt blir den stygg igjen?  Har nettopp bestilt :) 

Anonymkode: 193e2...bd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk helt jævlig hud over natten etter den første pillen. Skjønte ikke at det var dem så fortsatte 2-3 dager, huden har aldri sett værre ut. Sluttet på pillene og smørte meg med kortison og en uke senere var jeg fin igjen. Funket dessverre ikke for meg, så lykke til :)

Anonymkode: 9c44c...a89

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk helt jævlig hud over natten etter den første pillen. Skjønte ikke at det var dem så fortsatte 2-3 dager, huden har aldri sett værre ut. Sluttet på pillene og smørte meg med kortison og en uke senere var jeg fin igjen. Funket dessverre ikke for meg, så lykke til :)

Uff så kjipt!!!  Har kun lest positivt om det i kommentarer på facebook reklamen dems men kanskje de sletter de negative?  Har prøvd så mange kremer osv som alle har gitt forværring i starten og håpte virkelig SkinRepair ikke ga det, for siden jeg føler meg så stygg fra før gir jeg opp behandlingen fordi jeg ikke takler ukesvis med ENDA værre hud..! 

Anonymkode: 193e2...bd5

• 7 måneder senere...
Skrevet
På 17.4.2016 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Kjære deg.. Når man begynner med ett nytt kosttilskudd til huden vil huden reagere på forskjellige måter. Din hud reagerte med å få utbrudd og det betyr bare at huden må få rense seg før det skal komme virkning. Har ingenting med pillene å gjøre.

Er akkurat det samme om du skal begynne å bruke en annen ansiktskrem. Da er ikke huden vandt til denne næringen og den vil reagere med å rense ut, men det vil gå fort over. 

Anonymkode: 7511f...8ac

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen andre som har prøvd? Hva er deres erfaringer? vurderer å teste. 

Anonymkode: 0d5ac...fdd

Skrevet

Det er ikke noe vits i å ta slikt kosttilskudd med mindre du faktisk har vitamin- og/eller mineralmangler, du vil bare tisse det ut igjen dersom kroppen ikke har behov for mer tilskudd. Du kan egentlig spise normal kost og oppnå de samme effektene.

Anonymkode: e53e7...f28

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 6.12.2016 den 17.39, AnonymBruker skrev:

Kjære deg.. Når man begynner med ett nytt kosttilskudd til huden vil huden reagere på forskjellige måter. Din hud reagerte med å få utbrudd og det betyr bare at huden må få rense seg før det skal komme virkning. Har ingenting med pillene å gjøre.

Er akkurat det samme om du skal begynne å bruke en annen ansiktskrem. Da er ikke huden vandt til denne næringen og den vil reagere med å rense ut, men det vil gå fort over. 

Anonymkode: 7511f...8ac

Kjære deg, selvom du kanskje får utbrudd ved nye produkter så er jo det synd, men ikke alle sliter med det. :) Bytter jeg krem, rens, sminke, whatever, får jeg ikke utbrudd. Ga pillene bort og personen brukte den i flere mnd og utbruddene ble bare verre. Produkter funker ikke for alle, så kjære deg, ikke prat om ting du ikke vet noe om og ikke snakk for alle verdens mennesker som om din huds reaksjon stemmer for alle. 

Anonymkode: 27be0...c85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ser på ingrediensene er det ganske lave doser med for eksempel sink mot hva som faktisk er dokumentert å hjelpe på hudproblemer. Ikke at man skal dytte innpå så mye som mulig ukritisk..   Gikk selv på det en del måneder, er jo C vit og kollagen der også som skal være bra for huden. Men merket vel ikke noe spesielt så byttet over til et rent sink (+ kobber) tilskudd og så faktisk endringer den perioden jeg brukte høyere dose. Ble i midlertid kvalm veldig lett av det og måtte mye planlegging til. Har aldri reagert på de lave dosene i Skinrepair da.  Men tviler på at det ene og alene kan "fikse" problemhud slik som noen bloggere later til å ha opplevd. 

Anonymkode: 984c9...ae9

• 7 måneder senere...
Skrevet
På 17.4.2016 den 21.07, AnonymBruker skrev:

hei, jeg begynte på det samme for 1 1/2 uke siden og fikk også mye verre hud, ser ut som om jeg har fått utslett eller lignende. prøver kortison som du sa hjalp, men jeg lurer på hvordan forverring fikk du? var det kviser eller utslett?

Anonymkode: cd196...a07

Skrevet

Jeg har ikke facebook engang.. men er slike facebook kommentarer som det der faktiske personer? Er de ekte? Har dere selv forsøkt å spørre om noe eller lignende der for å se om det er ekte? Prøvd å søke opp de personene som angivelig har skrevet kommentarene?

Skeptisk..

Er det i det hele tatt noen som har positiv erfaring med produktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...