AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Noen salonger tilbyr tannbleking med uv lys. Solarium har jo uv lys, vil det gi noe effekt å ligge smilende i solariumet istedet for å punge ut tusenvis for klinikk? Eller vil det ikke fungere uten en spesiell krem på tennene (og deretter lys) slik jeg antar de bruker på salong? Hva om jeg kjøper en sånn krem på ebay og legger meg i solarium med tennene framme? Hehehe ja jeg håper jo da for har ikke råd til proff bleking! Anonymkode: 29666...ff6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Det er forskjellig uv lys. Lysstyrken på solarium er ikke lov åmha like ster som når uv lyset brukes i munnen/på tenner. Et annet eksempel er uv lampe brukt ved vinterdepresjon. Den blir mannikke brun av. Anonymkode: 964c1...79f
muffinshaker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 (endret) Haha, jeg har ligget smilende i solarium mang en gang i min ungdomstid. Var helt sikker på at jeg kunne se forskjell også Men, det er nok ikke mulig, du kan jo kjøpe en sånn smile lab på vita isteden😄 Endret 17. april 2016 av muffinshaker 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Haha, jeg syns jeg ser det så for meg, land og strand rundt ligger folk å gliser i solariumer! Må si jeg fascinerer meg av tankegangen din da ts, på et merkelig vis gir den mening! 😁 Anonymkode: 40898...fd6 2
ajarRun Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 Den 17.4.2016 at 15.11, AnonymBruker skrev: Det er forskjellig uv lys. Lysstyrken på solarium er ikke lov åmha like ster som når uv lyset brukes i munnen/på tenner. Et annet eksempel er uv lampe brukt ved vinterdepresjon. Den blir mannikke brun av. Anonymkode: 964c1...79f Lampene for vinterdepresjon er ikke uv-lys... 1
Vox_populi Skrevet 19. april 2016 #7 Skrevet 19. april 2016 Den 17.4.2016 at 15.08, AnonymBruker skrev: Eller vil det ikke fungere uten en spesiell krem på tennene (og deretter lys) slik jeg antar de bruker på salong? Helt riktig. Du må lage deg ei skinne som er slik at bleikemiddelet kun kommer i kontakt med tennene, ikke tannkjøttet, og få tak i bleikemiddel som virker. (Noen har i hovedsak placebovirkning). Noen typer middel må aktiveres av uv-lys, andre ikke. Lykke til, men ikke saksøk meg om det går galt.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #8 Skrevet 19. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg syns jeg ser det så for meg, land og strand rundt ligger folk å gliser i solariumer! Må si jeg fascinerer meg av tankegangen din da ts, på et merkelig vis gir den mening! 😁 Anonymkode: 40898...fd6 Hahah ja man kunne jo håpe da ! :D Anonymkode: 29666...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå