Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen salonger tilbyr tannbleking med uv lys. Solarium har jo uv lys, vil det gi noe effekt å ligge smilende i solariumet istedet for å punge ut tusenvis for klinikk?  Eller vil det ikke fungere uten en spesiell krem på tennene (og deretter lys) slik jeg antar de bruker på salong?  Hva om jeg kjøper en sånn krem på ebay og legger meg i solarium med tennene framme?  Hehehe ja jeg håper jo da for har ikke råd til proff bleking! 

Anonymkode: 29666...ff6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjellig uv lys. Lysstyrken på solarium er ikke lov åmha like ster som når uv lyset brukes i munnen/på tenner. 

Et annet eksempel er uv lampe brukt ved vinterdepresjon. Den blir mannikke brun av.

Anonymkode: 964c1...79f

Gjest earlgrey
Skrevet

Man får bare ekstra rynker dessverre :)

Skrevet (endret)

Haha, jeg har ligget smilende i solarium mang en gang i min ungdomstid. Var helt sikker på at jeg kunne se forskjell også :fnise: Men, det er nok ikke mulig, du kan jo kjøpe en sånn smile lab på vita isteden😄

Endret av muffinshaker
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg syns jeg ser det så for meg, land og strand rundt ligger folk å gliser i solariumer! :ler:

Må si jeg fascinerer meg av tankegangen din da ts, på et merkelig vis gir den mening! 😁 

Anonymkode: 40898...fd6

• Liker 2
Skrevet
Den 17.4.2016 at 15.11, AnonymBruker skrev:

Det er forskjellig uv lys. Lysstyrken på solarium er ikke lov åmha like ster som når uv lyset brukes i munnen/på tenner. 

Et annet eksempel er uv lampe brukt ved vinterdepresjon. Den blir mannikke brun av.

Anonymkode: 964c1...79f

Lampene for vinterdepresjon er ikke uv-lys...

• Liker 1
Skrevet
Den 17.4.2016 at 15.08, AnonymBruker skrev:

Eller vil det ikke fungere uten en spesiell krem på tennene (og deretter lys) slik jeg antar de bruker på salong?

Helt riktig. Du må lage deg ei skinne som er slik at bleikemiddelet kun kommer i kontakt med tennene, ikke tannkjøttet, og få tak i bleikemiddel som virker. (Noen har i hovedsak placebovirkning). Noen typer middel må aktiveres av uv-lys, andre ikke.

Lykke til, men ikke  saksøk meg om det går galt.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg syns jeg ser det så for meg, land og strand rundt ligger folk å gliser i solariumer! :ler:

Må si jeg fascinerer meg av tankegangen din da ts, på et merkelig vis gir den mening! 😁 

Anonymkode: 40898...fd6

Hahah ja man kunne jo håpe da ! :D

Anonymkode: 29666...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...