Gå til innhold

Hvor trangt skal en egentlig kjøpe klærene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar mål av meg slik som de ser en skal gjøre på nettsider der det selges klær, men jeg blir ikke enig om hvor trangt/løst det skal være eller hva slags str jeg skal velge. 

Hvordan gjør du det når du kjøper klær?

Kjøper du trange?

eller kjøper du noen som er litt mer romslig? Hvor mye  legger evt. du på da i str.?

Jeg blir ikke enig med meg selv så derfor spør jeg m det er noen som har gode råde slik at en kan få klær som sitter akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeans kjøper jeg åletrange, da de går ut veldig i størrelse etter et par uker. Er veldig kjipt at de splitternye jeansene er for store, og dermed ikke sitter pent på 

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo an på hvilke klær det er. Er det en tettsittende jeans velger jeg en størrelse som jeg tror vil sitte stramt. Er det en løstsittende kjole, så velger jeg heller en størrelse som jeg er sikker på ikke blir trang/går en størrelse opp. Så er det "bare" å sende tilbake om det ikke passer. 

Ofte søker jeg etter plagget på Google, for å se om det er andre butikker som har beskrevet mer eller har andre bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Bukser bør passe noenlunne og dermed ikke være for store, selv om litt store joggebukser ser bedre ut enn litt for små på folk. Men gensere, hettegensere, skjorter, t-shirts, jakker etc synes jeg personlig alltid ser bedre ut om de er litt store, fremfor litt små. Gjelder både på gutter og jenter. 

Anonymkode: 7d65f...cfd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...