AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Et par joggesko ble satt vekk i fjor høst/vinter, når de nå ble tatt frem igjen ser jeg at de ikke ble vasket etter en markatur i fjor, de er skitne. Det er masse strå/ugress/frø, samt at de ble gjennomvåte av myrvann... Er det noe håp? Hvordan bør de vaskes..? Anonymkode: 7ac7f...fff
mon_nom Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Det jeg pleier å gjøre er å hive joggeskonå i vaskemaskinen på lettstelt og 40 grader. Jeg har ikke hatt problemmer med at de har blitt ødelagte, enkelte gangene har de vært sorpete, og de har praktisktalt blitt som nye igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et par joggesko ble satt vekk i fjor høst/vinter, når de nå ble tatt frem igjen ser jeg at de ikke ble vasket etter en markatur i fjor, de er skitne. Det er masse strå/ugress/frø, samt at de ble gjennomvåte av myrvann... Er det noe håp? Hvordan bør de vaskes..? Anonymkode: 7ac7f...fff Skyll av det verste av strå/ugress/ frø m.m., før du legger de i vaskemaskina, slik at du slipper å tette filteret i vaskemaskina + avløpsrørene med dette. F.eks legg de i vann i en bøtte og skrubb de lett med en myk børste for å fjerne rusk og rask Anonymkode: 939bb...780 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå