Gå til innhold

Det er ikke rettferdig!

Anbefalte innlegg

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hver gang det kommer en invitasjon til enten Tupperware, Enjo eller lignende selskaper, begynner det klokka åtte på kvelden! Herregud, halve kvelden har jo gått, da, jo!

Jada, jeg vet at de fleste har unger som må legges, men alle som kommer i selskapene har ektemenn eller samboere. Kan ikke de sørge for å få ungene lagt, da, og så kan selskapet begynne en time tidligere??

Med litt avstander, så blir klokka fort elleve før man kommer seg inn dørene hjemme, og så må man skynde seg til sengs for å få de tilmålte seks timene man sover før man må opp igjen.

Hele verden legges liksom opp til de som har unger, og vi stakkarene som ikke har, må lide for det.

Jaja...

:riste:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hver gang det kommer en invitasjon til enten Tupperware, Enjo eller lignende selskaper, begynner det klokka åtte på kvelden! Herregud, halve kvelden har jo gått, da, jo!

Jada, jeg vet at de fleste har unger som må legges, men alle som kommer i selskapene har ektemenn eller samboere. Kan ikke de sørge for å få ungene lagt, da, og så kan selskapet begynne en time tidligere??

Med litt avstander, så blir klokka fort elleve før man kommer seg inn dørene hjemme, og så må man skynde seg til sengs for å få de tilmålte seks timene man sover før man må opp igjen.

Hele verden legges liksom opp til de som har unger, og vi stakkarene som ikke har, må lide for det.

Jaja...

:riste:

Vel, dersom disse tidspunktene settes kun på grunn av unger, kan jeg forstå at du er irritert, da jeg er helt enig i at da får mann/samboer trå til.

På den annen side synes jeg ikke åtte er spesielt sent. Selv har jeg ikke barn, men synes likevel åtte er et svært greit tidspunkt å "starte noe sosialt" på, også i ukedagene. Man rekker å spise middag og slappe av litt først f.eks. Eller jobbe litt overtid, skrive ferdig skoleoppgaven eller hva det måtte være.

Men smaken er som baken osv...

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er så sent egentlig. Men har ingen problemer med å komme tidligere enn det på sånne party heller. Sambo tar sin del her.

Men hvis det er så vanskelig så be andre på party hos deg da vel, og la det starte litt tidligere...

Skrevet

Også kan det hende at vertinnen tar hensyn til de som jobber sent. Mange har faktisk arbeidstid til 20 i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...