AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Driver å dater en jente som jeg liker veldig godt, Vi har allerede vært intime, men problemet er at jeg føler at jeg er mer interessert en hva hun er. Føler litt att hun er i tenke boksen og gir den sjans, slik at vi kan bli enda bedre kjent. For min del, så er dette en jente jeg virkelig vill ha, bare føles rett! Mulig hun bare spiller litt "hard to get", ikke vet jeg, eller bare er generelt skeptisk til menn. Uansett årsak, hvilken "strategi" burde jeg bruke her? Prøver å ikke vise for mye interesse og sende for mye meldinger, men ikke alltid like lett å finne en god balanse. Eller burde jeg bare virkelig vise at jeg liker henne veldig godt og at hun er spesiell for meg? Syntes helle dette dating greiene er ett stort spill, så man må vell bare følge reglene, for å ikke fremstå som desperat eller noe!? Anonymkode: 398c1...493
SRC Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Tja, kan du si noe om hvor mye du skriver til henne og omvendt? Det blir litt vanskelig å svare på siden det kan være mange mulige forklaringer, men det er mye enklere å gjette seg til om du er litt mer spesifikk Hyppighet, hva dere skriver og så videre.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, SRC skrev: Tja, kan du si noe om hvor mye du skriver til henne og omvendt? Det blir litt vanskelig å svare på siden det kan være mange mulige forklaringer, men det er mye enklere å gjette seg til om du er litt mer spesifikk Hyppighet, hva dere skriver og så videre. skriver helt normale meldinger, som feks "god morgen,ønsker deg en fin dag på jobb", eller "hvordan har dagen vært" Og noen på kvelden innimellom, med litt mer tullete karakter....varier litt. Jeg maser ikke i hvert fall Anonymkode: 398c1...493
SRC Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: skriver helt normale meldinger, som feks "god morgen,ønsker deg en fin dag på jobb", eller "hvordan har dagen vært" Og noen på kvelden innimellom, med litt mer tullete karakter....varier litt. Jeg maser ikke i hvert fall Anonymkode: 398c1...493 Skjønner! Hvordan responderer hun til meldingene? Kom gjerne med eksempler, og hvor mange hun svarer på og sånt
momo Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 Lurer og på om hun svarer på alle meldinger, og hvor raskt. Så er det så forskjell på damer, noen ønsker at det skal være mye kontakt, og andre lite kontakt. Er jeg usikker når jeg dater, så ønsker jeg middels kontakt, føler jeg at mannen maser, så trekker jeg meg unna. Men sånn som du forklarer høres greit ut. Synes det er greit å få noen få meldinger om dagen. Er jeg forelsket, så kan du sende masse meldinger.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, SRC skrev: Skjønner! Hvordan responderer hun til meldingene? Kom gjerne med eksempler, og hvor mange hun svarer på og sånt hun svarer ofte ganske kjapt, men det har hun alltid gjort, før vi møtes også.Noen ganger med smile tegn, noen ganger uten. Men det samme gjør jeg også derimot! Hender også hun skriver melding først, men stort sett jeg som sender først. Når vi var sammen sist helg, så oppførte vi som om vi var sammen omtrent, men jeg vet hvor fort følelser kan "snu" hos visse jenter, så tar ingenting for gitt. Vanskelig å vite om man skal vise ikke for mye interesse eller bare kjøre på, skal ikke være lett! Vi begge er i slutten av 20 årene. Anonymkode: 398c1...493
SRC Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: hun svarer ofte ganske kjapt, men det har hun alltid gjort, før vi møtes også.Noen ganger med smile tegn, noen ganger uten. Men det samme gjør jeg også derimot! Hender også hun skriver melding først, men stort sett jeg som sender først. Når vi var sammen sist helg, så oppførte vi som om vi var sammen omtrent, men jeg vet hvor fort følelser kan "snu" hos visse jenter, så tar ingenting for gitt. Vanskelig å vite om man skal vise ikke for mye interesse eller bare kjøre på, skal ikke være lett! Vi begge er i slutten av 20 årene. Anonymkode: 398c1...493 Du høres ikke masete ut, men det kan være lurt å la henne komme til deg litt også. Vent med å si noe til hun tar kontakt av og til, det tror jeg er viktig helt starten av datingfasen, både for jenter og gutter 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Hva spesifikt er det som får deg til å føle at du er mer interessert enn hun er? Anonymkode: 23dca...61b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva spesifikt er det som får deg til å føle at du er mer interessert enn hun er? Anonymkode: 23dca...61b stort sett jeg som sender melding først og noen av svarene hennes er litt "nøytrale", uten smile tegn og slikt. Men godt mulig det bare er slik hun pleier å svare. Men fra tidligere erfaring, så har jeg inntrykk av at hvis en jente liker deg, så risikerer man å få masse meldinger hver dag. Hun her er ikke slik. Derfor blir jeg litt usikker. Redd for at jeg plutselig får en melding hvor hun avlyser neste date eller finner på en eller an unnskyldning. Føler meg nesten litt som en "kjerring" for tiden, med alle disse analysene og tankene. Men er bare fordi at jeg liker denne jenta veldig godt. Anonymkode: 398c1...493
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 Hvis jeg liker en fyr veldig godt, men er litt i tenkeboksen fordi jeg ikke føler meg helt klar for forhold for eksempel, så er det jo fint at han viser at han "fortsatt er der". Men da er jeg ærlig om følelsene mine, det er ikke sånn at han går rundt og lurer på om han kanskje føler mer enn meg osv. Mens hvis jeg ikke liker fyren så godt, er det bare slitsomt om han tar kontakt ganske mye. Men da og ville jeg vært ærlig med han. Jeg gidder ikke å "kjempe" for en fyrs oppmerksomhet, og ville ikke latt noen føle de måtte "kjempe" for å få meg heller. Anonymkode: cb7a9...9e7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 Jeg liker å bli kjempet for. Faktisk er det et must om jeg skal stole på at mannen er genuint interessert og synes han er verdig, liksom bevise at han virkelig liker meg og bare meg. Men det er en hårfin grense mellom å vise innsats og det å være for pågående. Mye meldinger og mas blir bare stress, men om han i de meldingene og treffene vi har tør og klarer å være helt åpen med følelsene sine, fortelle meg på en avslappet og troverdig måte at han virkelig kunne se for seg meg som dama hans, at han liker måten jeg oppfører meg på og savner personligheten min når vi ikke har møttes på en stund, trekker ut stolen for meg og ikke er redd for å vise meg frem både til fremmede på gata og til venner, ved å f eks ta hånden min, kjøpe meg kaffe og sitte på torget ved siden av hverandre som et par å prate, introdusere meg på en respektfull og stolt måte om vi skulle møte på noen han kjenner, tøye litt grenser å gjøre noe han ikke pleier som å kjøpe en blomst til meg eller ta fri fra jobben dagen derpå for å få ligge noen ekstra timer i senga med meg osv, det er ting jeg setter pris på og som får stjerne i boka. Det er viktig at han ikke går til andre jenter bare fordi jeg ikke kan møte han på to uker, da viser han ganske tydelig at han ikke likte meg godt nok, så jeg pleier alltid la menn kjempe for meg i flere måneder før de vinner premien Jeg spiller ikke hard to get, er like åpen og rett frem med å snakke om følelsene mine om han er det, men syns det ofte blir slitsomt å møtes 5 ganger i uka eller tekste hele dagen. Anonymkode: dc94d...96d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er en hårfin grense mellom å vise innsats og det å være for pågående. Med en grense som dette, har du nok opplevd at mange har tråkket feil. Men om dette er viktig for deg, ender du nok opp med en som er god på å finne denne grensen og ikke nødvendigvis en som er den rette partneren. Anonymkode: acf2b...ed3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: stort sett jeg som sender melding først og noen av svarene hennes er litt "nøytrale", uten smile tegn og slikt. Men godt mulig det bare er slik hun pleier å svare. Men fra tidligere erfaring, så har jeg inntrykk av at hvis en jente liker deg, så risikerer man å få masse meldinger hver dag. Hun her er ikke slik. Derfor blir jeg litt usikker. Redd for at jeg plutselig får en melding hvor hun avlyser neste date eller finner på en eller an unnskyldning. Føler meg nesten litt som en "kjerring" for tiden, med alle disse analysene og tankene. Men er bare fordi at jeg liker denne jenta veldig godt. Anonymkode: 398c1...493 Jeg har aldri sendt "masse meldinger hver dag" til noen gutter jeg har datet, selv når jeg har vært forelsket. Jeg er rett og slett ikke så pushy i datingsituasjoner, og opptatt av å lese av hans interesse. Og som person har jeg litt stolthet. Til den grad at det nesten er problematisk i datingssituasjoner, og at mange gutter antakelig har sittet og lurt slik som du gjør nå. Men jeg er rett og slett ikke en person som er veldig åpen med følelser, i så fall tar det tid før jeg er trygg nok på en fyrs interesse til at jeg kan vise at jeg føler likedan. Om denne jenta er som meg eller rett og slett er litt mer 'lunken' ift. deg, er umulig for oss å si. Har hun sex med deg, så er det en viss grad av interesse og tiltrekning, i hvert fall. Det kan du jo stole på. Det viktigste er at man ikke blir så selvutslettende at man legger opp livet sitt etter jenta. Jenter vil ha jo ha en fyr som har mange ting gående - studier/jobb, sosialt, hobbyer, men som setter av tid til en date, ikke en hvis liv kretser rundt deg. Hvis du er bekymret for å virke for ivrig, så ville jeg startet med å la mesteparten av kontakten være ansikt til ansikt, fremfor sms. Send sms for å gjøre spesifikke avtaler, og færre vage "god morgen" meldinger. Det kan man bli litt lei av. Anonymkode: 23dca...61b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sendt "masse meldinger hver dag" til noen gutter jeg har datet, selv når jeg har vært forelsket. Jeg er rett og slett ikke så pushy i datingsituasjoner, og opptatt av å lese av hans interesse. Og som person har jeg litt stolthet. Til den grad at det nesten er problematisk i datingssituasjoner, og at mange gutter antakelig har sittet og lurt slik som du gjør nå. Men jeg er rett og slett ikke en person som er veldig åpen med følelser, i så fall tar det tid før jeg er trygg nok på en fyrs interesse til at jeg kan vise at jeg føler likedan. Om denne jenta er som meg eller rett og slett er litt mer 'lunken' ift. deg, er umulig for oss å si. Har hun sex med deg, så er det en viss grad av interesse og tiltrekning, i hvert fall. Det kan du jo stole på. Det viktigste er at man ikke blir så selvutslettende at man legger opp livet sitt etter jenta. Jenter vil ha jo ha en fyr som har mange ting gående - studier/jobb, sosialt, hobbyer, men som setter av tid til en date, ikke en hvis liv kretser rundt deg. Hvis du er bekymret for å virke for ivrig, så ville jeg startet med å la mesteparten av kontakten være ansikt til ansikt, fremfor sms. Send sms for å gjøre spesifikke avtaler, og færre vage "god morgen" meldinger. Det kan man bli litt lei av. Anonymkode: 23dca...61b ok, men hvis jeg roern på sms fronten og hun faktisk er veldig interesser også, da kan jo man risikere at det dabber av....siden hun kanskje da tror at jeg har mistet litt interesse(fra å sende noen meldinger om dagen, til å slutte) Men sender som sagt ikke mye meldinger, 2-4 om dagen. Anonymkode: 398c1...493
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #15 Skrevet 17. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å bli kjempet for. Faktisk er det et must om jeg skal stole på at mannen er genuint interessert og synes han er verdig, liksom bevise at han virkelig liker meg og bare meg. Men det er en hårfin grense mellom å vise innsats og det å være for pågående. Mye meldinger og mas blir bare stress, men om han i de meldingene og treffene vi har tør og klarer å være helt åpen med følelsene sine, fortelle meg på en avslappet og troverdig måte at han virkelig kunne se for seg meg som dama hans, at han liker måten jeg oppfører meg på og savner personligheten min når vi ikke har møttes på en stund, trekker ut stolen for meg og ikke er redd for å vise meg frem både til fremmede på gata og til venner, ved å f eks ta hånden min, kjøpe meg kaffe og sitte på torget ved siden av hverandre som et par å prate, introdusere meg på en respektfull og stolt måte om vi skulle møte på noen han kjenner, tøye litt grenser å gjøre noe han ikke pleier som å kjøpe en blomst til meg eller ta fri fra jobben dagen derpå for å få ligge noen ekstra timer i senga med meg osv, det er ting jeg setter pris på og som får stjerne i boka. Det er viktig at han ikke går til andre jenter bare fordi jeg ikke kan møte han på to uker, da viser han ganske tydelig at han ikke likte meg godt nok, så jeg pleier alltid la menn kjempe for meg i flere måneder før de vinner premien Jeg spiller ikke hard to get, er like åpen og rett frem med å snakke om følelsene mine om han er det, men syns det ofte blir slitsomt å møtes 5 ganger i uka eller tekste hele dagen. Anonymkode: dc94d...96d ok, får håpe på at hun jeg dater er litt slik hun også da, tiden får vise. Men når det gjelder hun her, så skal jeg virkelig ikke "gi" meg før jeg eventuelt får en direkte avising. Anonymkode: 398c1...493
isbjørnungen Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 For min del er det hyggelig med god morgen- og ha en fin dag-meldinger en gang i mellom, men hvis det blir mange ganger i uken mister meldingen meningen litt. Hvis det er sånn at dere treffes sjeldent ville jeg heller plukket opp telefonen en gang du er ute og spaserer eller noe. Jeg synes alltid at det er litt stas å være den noen ringer til bare fordi de er ute og går og gjerne vil prate litt bare fordi det er hyggelig - uten plan om å avtale noe eller spørre om noe spesielt. (#personligrekordidårligesetninger)
Sulosi Skrevet 17. april 2016 #17 Skrevet 17. april 2016 4 minutter siden, isbjørnungen skrev: For min del er det hyggelig med god morgen- og ha en fin dag-meldinger en gang i mellom, men hvis det blir mange ganger i uken mister meldingen meningen litt. Hvis det er sånn at dere treffes sjeldent ville jeg heller plukket opp telefonen en gang du er ute og spaserer eller noe. Jeg synes alltid at det er litt stas å være den noen ringer til bare fordi de er ute og går og gjerne vil prate litt bare fordi det er hyggelig - uten plan om å avtale noe eller spørre om noe spesielt. (#personligrekordidårligesetninger) Dette 😊 Det er veldig koselig å få enkle meldinger som ikke krever svar (men som man svarer på allikevel fordi man er intressert). Type "håper du har hatt en fin dag, sov godt I natt" hvis man ikke har snakket sammen eller sendt mld i løpet av dagen. At han ringer bare fordi han har tid og vil dele ett øyeblikk er og bra, det viser at han tenker på meg i dagligdagse situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #18 Skrevet 17. april 2016 5 minutter siden, isbjørnungen skrev: For min del er det hyggelig med god morgen- og ha en fin dag-meldinger en gang i mellom, men hvis det blir mange ganger i uken mister meldingen meningen litt. Hvis det er sånn at dere treffes sjeldent ville jeg heller plukket opp telefonen en gang du er ute og spaserer eller noe. Jeg synes alltid at det er litt stas å være den noen ringer til bare fordi de er ute og går og gjerne vil prate litt bare fordi det er hyggelig - uten plan om å avtale noe eller spørre om noe spesielt. (#personligrekordidårligesetninger) Men hvis man liker en person, så blir man vell glad for melding uansett, slik tenker og føler jeg det i hvert fall. Sender uansett ikke bare slik type meldinger, litt morsomme også i ny og ne. Men men, får se hva det blir til, kan holde dere oppdatert i løpet av kommende uke Alltid vært litt tafatt selv i dating fasen og ikke gjort så mye ut av d,som regel tenkt at hvis jenta liker meg, så tar hun kontakt osv. Men når det gjelder hun her, så skal jeg virkelig gjøre min aller beste "innsats". Anonymkode: 398c1...493
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #19 Skrevet 17. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Driver å dater en jente som jeg liker veldig godt, Vi har allerede vært intime, men problemet er at jeg føler at jeg er mer interessert en hva hun er. Føler litt att hun er i tenke boksen og gir den sjans, slik at vi kan bli enda bedre kjent. For min del, så er dette en jente jeg virkelig vill ha, bare føles rett! Mulig hun bare spiller litt "hard to get", ikke vet jeg, eller bare er generelt skeptisk til menn. Uansett årsak, hvilken "strategi" burde jeg bruke her? Prøver å ikke vise for mye interesse og sende for mye meldinger, men ikke alltid like lett å finne en god balanse. Eller burde jeg bare virkelig vise at jeg liker henne veldig godt og at hun er spesiell for meg? Syntes helle dette dating greiene er ett stort spill, så man må vell bare følge reglene, for å ikke fremstå som desperat eller noe!? Anonymkode: 398c1...493 Det med å spille hard to get er å bagatallisere henne og ta henne mindre seriøst. Fra nå av håper jeg at du klarer å unngå det fremover, å gjøre bagatell av og se på hennes handlinger som sånt type spill. Det er nemlig fryktelig plagsomt å være sammen med noen og bli kjent med noen som tenker sånn om alt du gjør. Noen forelsker seg fort, andre forelsker seg sakte. Det ligger spesielt i jenters natur å være mer reservert, det er eldgammel visdom. Så bare slapp av, la henne få falle for deg i sitt eget tempo. Anonymkode: d2ce4...921
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #20 Skrevet 17. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok, men hvis jeg roern på sms fronten og hun faktisk er veldig interesser også, da kan jo man risikere at det dabber av....siden hun kanskje da tror at jeg har mistet litt interesse(fra å sende noen meldinger om dagen, til å slutte) Men sender som sagt ikke mye meldinger, 2-4 om dagen. Anonymkode: 398c1...493 2-4 meldinger om dagen anser jeg som mye. Det viktigste er jo at dere treffes. Det å sende 1 sms på tre dager som tar initiativ til en date synes jeg er langt bedre en 10 meldinger på tre dager som bare sier hei uten noe spesifikt. Så lenge du uttrykker at du vil se henne så viser du jo interesse. Anonymkode: 23dca...61b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå