Helle mathiass Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Hei! Har bestilt varer på blivakker tidligere og er veldig fornøyd med det. Gikk inn på hjemmesiden nå og så at de har salg på Laura Mercier (et ganske dyrt merke), det er liksom 60-70 prosent avslag. Vil dere tro at det er ekte vare? det er jo så ufattelig billig. Takk for svar på forhånd, har lest litt rundt om at folk har erfaring med at det har vært fake varer..
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Kan ikke tenke meg at en så kjent side selger noe fake. Anonymkode: 7d60e...7b9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Både blivakker, blush og nordicfeel har noen timer inni mellom hvor de setter varer kraftig ned, for så å sette dem opp igjen til ordinær pris. Jeg har aldri fått noen varer fra noen av disse som jeg har misstenkt at har vært falske. Anonymkode: adc7e...00b 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #4 Skrevet 21. april 2016 de paralell importerer de fleste varene sine, så man kan ikke være sikker på hvor de er ifra annet enn at en del av merkene er frs "gråsone" markeder. de har iallefall tidligere solgt falske produkter og er ikke godkjente forhandlere for alle merkene de fører. jeg legger ikke igjen penger hos dem. når det gjelder store "kjente" nettsider, så har og en stor side som egentlig selger cd`r og dvd`r men som nå også har diverse annet solgt falske sminkeprodukter. dette var så åpenbart at det var sjokkerene å se, det var snakk om en mac palette som aldri har blitt laget, (akkuratt liek som selges fra kina på ebay). så man bør absolutt være oppmerksom på hvor man handler fra, og holde seg til butikker som er godkjente forhandlere for merket. Anonymkode: 48f99...299
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5 Skrevet 21. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: de paralell importerer de fleste varene sine, så man kan ikke være sikker på hvor de er ifra annet enn at en del av merkene er frs "gråsone" markeder. de har iallefall tidligere solgt falske produkter og er ikke godkjente forhandlere for alle merkene de fører. jeg legger ikke igjen penger hos dem. når det gjelder store "kjente" nettsider, så har og en stor side som egentlig selger cd`r og dvd`r men som nå også har diverse annet solgt falske sminkeprodukter. dette var så åpenbart at det var sjokkerene å se, det var snakk om en mac palette som aldri har blitt laget, (akkuratt liek som selges fra kina på ebay). så man bør absolutt være oppmerksom på hvor man handler fra, og holde seg til butikker som er godkjente forhandlere for merket. Anonymkode: 48f99...299 Dette er en drøy påstand. Kan du dokumentere den? Jobber du, eller har du andre økonomiske interesser i konkurerende salg? Anonymkode: bfe01...7fe 3
mm456 Skrevet 21. april 2016 #6 Skrevet 21. april 2016 Kjøpt mye sminke og hårprodukter derfra, og alltid fått ekte ting. Kjøpt mye fra The Balm der, og det var kjempebillig og bra 3
Poserose Skrevet 21. april 2016 #7 Skrevet 21. april 2016 Jeg har kjøpt mye derfra og mistenker ikke at noe har vært falskt. De gode tilbudene er nok lokketilbud for å skaffe gjenkjøp og mersalg 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #9 Skrevet 24. april 2016 De må være konkurransedyktige med andre nettbutikker. Dermed er lokkepriser på enkelte etterspurte merker en gunstig måte. Det er neppe fake. Bestiller ofte fra både Blush, Coverbrands og Blivakker. Har lagt merke til at Blush og Blivakker har de desidert beste tilbudene, og bestiller kun fra Coverbrands om det er noe som ikke er å finne andre steder. I tillegg sponser Coverbrands flere bloggere, så det trekker ned. Anonymkode: be7dc...4e2
Cuntzilla Skrevet 24. april 2016 #10 Skrevet 24. april 2016 Jeg tipper businessmodellen deres er veldig basert på lokketilbud og at de har funnet ut at veldig mange gjør som meg, går inn og handler den dingsen de skulle ha på salget, og så hiver de mye annet drit i handlekurven. Spesielt om det står -30% i hjørnet på varen. De bygger seg også opp en kundebase på det, det har vel faktisk blitt den første nettbutikken jeg besøker om jeg snart er tom for shampo, fordi det er veldig raskt og enkelt, all kundedataen min ligger inne og de leverer asap. Handlet kosmetikk på Strawberrynet eller eBay i mange år pga prisen, men nå har norske nettbutikker blitt konkurransedyktige. Blant annet pga disse salgene I tillegg tror jeg det er veldig høye marginer på mye kosmetikk, så jeg tror de kan sette prisen greit ned uten å gå med tap. Jeg bare synser og gjetter forøvrig, jeg kan ingenting om kosmetikk-retail på nett. Er bare ivrig kunde 1
Kristanna Skrevet 24. april 2016 #11 Skrevet 24. april 2016 Jeg har kjøpt mye derfra og ikke fått noe falskt. Har kun kjøpt produkter jeg tidligere har kjøpt til full pris andre steder. Eneste er at de kjøper opp store partier fra utlandet, så noe kan jo være nær å gå ut på dato kanskje? Tviler på en så stor side kunne solgt falske varer i stor skala uten at det fikk konsekvenser. 1
Salka Skrevet 24. april 2016 #12 Skrevet 24. april 2016 Handler masse der, aldri fått noe fake. Har fått en dyr foundation som gikk ut samme måned en gang, men da fikk jeg pengene igjen og fikk beholde foundationen. Så veldig fornøyd. Varer med dårlig dato har jeg fått andre steder også, så det kan skje alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå