AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1 Skrevet 17. april 2016 Jeg og typen fant ut at vi skulle ha pause etter flere års langt forhold. Grunnen til at vi tar pause er egentligt fordi ingen av oss er klare til å gjøre det helt slutt. Vi har ikke tid til hverandre mer, bor langt borte fra hverandre og vi har derfor glidd fra hverandre. Igår endte jeg opp med å ligge med en annen, og jeg har en utrolig skyldfølelse fordi jeg vet ikke om det egentlig er innafor. Vi har jo snakket om å ha sex med andre osv. Men tenker at det er noe som vil komme tungt på ham om jeg forteller det. Vet egentlig ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har skikkelig dårlig samvittighet, men samtidig ikke(?).. Hva tenker dere? Er det greit? Bør jeg fortelle "typen"? og isåtilfelle hvordan? Anonymkode: cca65...872
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #2 Skrevet 17. april 2016 Husker du Rachel and Ross..? Anonymkode: 7ea6b...dc6 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #3 Skrevet 17. april 2016 Dette er grunnen til at "pause" er bullshit. Man er enten sammen eller ikke. Dra ut pluggen av forholdet. Man er aldri "klar" for å slå opp samtidig, det vil alltid være litt vondt for en eller begge. Anonymkode: cbf7e...82d 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #4 Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husker du Rachel and Ross..? Anonymkode: 7ea6b...dc6 Den har jeg fått i fleisen litt for ofte i det siste, hehe ts Anonymkode: cca65...872
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5 Skrevet 17. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er grunnen til at "pause" er bullshit. Man er enten sammen eller ikke. Dra ut pluggen av forholdet. Man er aldri "klar" for å slå opp samtidig, det vil alltid være litt vondt for en eller begge. Anonymkode: cbf7e...82d Sant nok.. Er nok egentlig bare redd for å gi helt slipp Ts Anonymkode: cca65...872
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #6 Skrevet 17. april 2016 Se på det som et springbrett til singellivet. Anonymkode: 8d356...f13 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #7 Skrevet 17. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du Rachel and Ross..? Anonymkode: 7ea6b...dc6 Det var det jeg skulle si! Anonymkode: 9c195...da9
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 (endret) You were on a break! Så det er greit. Endret 17. april 2016 av Herr Heftig
Fiberhusk Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Synes du burde fortelle det til typen tross pause. Jeg og eksen hadde en pause. Jeg måtte tenke, og vi la spillereglene før vi trykket på pauseknappen. Jeg levde i fullstendig sølibat, og tenke bare på oss og hva jeg ville (som var planen), han dro ut og rotet med en masse jenter - brøt reglene vi begge var enige om. Han fortalte meg alt, men da kom jeg fort til konklusjonen om at å forlate han var best. Jeg hadde egentlig besluttet meg for at jeg definitivt ville bli, og gledet meg til pausen var over. Så klart det, han ødela jo for dét da han var ærlig, men han var i hvertfall ærlig! Og det er viktig. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #10 Skrevet 17. april 2016 29 minutter siden, Fiberhusk skrev: Synes du burde fortelle det til typen tross pause. Jeg og eksen hadde en pause. Jeg måtte tenke, og vi la spillereglene før vi trykket på pauseknappen. Jeg levde i fullstendig sølibat, og tenke bare på oss og hva jeg ville (som var planen), han dro ut og rotet med en masse jenter - brøt reglene vi begge var enige om. Han fortalte meg alt, men da kom jeg fort til konklusjonen om at å forlate han var best. Jeg hadde egentlig besluttet meg for at jeg definitivt ville bli, og gledet meg til pausen var over. Så klart det, han ødela jo for dét da han var ærlig, men han var i hvertfall ærlig! Og det er viktig. Ja tenker selv at jeg må være ærlig om det, men er så redd for å knuse ham.. Ts Anonymkode: cca65...872
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og typen fant ut at vi skulle ha pause etter flere års langt forhold. Grunnen til at vi tar pause er egentligt fordi ingen av oss er klare til å gjøre det helt slutt. Vi har ikke tid til hverandre mer, bor langt borte fra hverandre og vi har derfor glidd fra hverandre. Igår endte jeg opp med å ligge med en annen, og jeg har en utrolig skyldfølelse fordi jeg vet ikke om det egentlig er innafor. Vi har jo snakket om å ha sex med andre osv. Men tenker at det er noe som vil komme tungt på ham om jeg forteller det. Vet egentlig ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har skikkelig dårlig samvittighet, men samtidig ikke(?).. Hva tenker dere? Er det greit? Bør jeg fortelle "typen"? og isåtilfelle hvordan? Anonymkode: cca65...872 Det der er vanlig ...kvinnfolk er mye mer utro enn menn. (utenom mannfolk playerene) Dere hopper og spretter der gresset er grønnest..lurer på hvilken stein han typen din her har levd under hvis du mistenker at det skulle komme som et sjokk på han ? kanskje fra ei lita bygd eller noe ? Anonymkode: ef419...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #12 Skrevet 17. april 2016 Har du ikke sett den klassiske "Friends" sesongen? "But we were on a break"? Definitivt en dealbreaker det der. Det er nok bedre å gjøre det slutte enn å torturere hverandre med evige pauser. Det der er en klassiker mange kjenner seg igjen i og det har ingen happy ending. Anonymkode: 77924...ff9
Babylon4ever Skrevet 17. april 2016 #13 Skrevet 17. april 2016 Sånn går det når man på død og liv skal være i et fast forhold når man er for ung. Bedre å være fri og frank og så gå inn i et seriøst forhold når man føler seg moden nok for det.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #14 Skrevet 17. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja tenker selv at jeg må være ærlig om det, men er så redd for å knuse ham.. Ts Anonymkode: cca65...872 Hvorfor skal du fortelle det? Pause er pause. Han har ikke krav om å få vite dette. Anonymkode: 3fac0...936 2
super-s Skrevet 17. april 2016 #16 Skrevet 17. april 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker du Rachel and Ross..? Anonymkode: 7ea6b...dc6 Hahaha, det var det jeg skulle inn og si! Edit: Forresten så kan jeg si at jeg er på Ross sin side i den saken. I mine øyne har du ikke gjort noe galt, men det kan være greit å si det så kan han bestemme om det er en dealbreaker eller ikke. Jeg ser ikke poenget i en pause om det å ha sex med andre regnes som utroskap. Enten er man sammen, eller så er man ikke det. Endret 17. april 2016 av super-s
Gjest Juami Skrevet 17. april 2016 #17 Skrevet 17. april 2016 Pause er jo egentlig slutt, med muligheter til å gå tilbake til hverandre når pausen er over. Så da er det ikke noe stress om dere ligger med andre. Han gjør det sikkert han også. Det er vel poenget med pause, det å se hva som finnes der ute, og finner man ut at det likevel er bedre med han/hun man opprinnelig var sammen med så kan man gå tilbake. Også snakker man ikke om hva som skjedd under pausen, det skaper kun problemer om man velger å gå tilbake til hverandre
Gjest O.G. Skrevet 17. april 2016 #18 Skrevet 17. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er grunnen til at "pause" er bullshit. Man er enten sammen eller ikke. Dra ut pluggen av forholdet. Man er aldri "klar" for å slå opp samtidig, det vil alltid være litt vondt for en eller begge. Anonymkode: cbf7e...82d Som jeg skulle skrevet det selv.
chanbongelong Skrevet 17. april 2016 #19 Skrevet 17. april 2016 Seriøst folk bør se Friends oftere, man lærer om stuff 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #20 Skrevet 17. april 2016 Dater du alle som spør? Jeg har store problemer med å få en date på nettet så blir fort lei hele dritten. Men jeg er Mann så sikkert lett for deg som kvinne. Anonymkode: 3ff82...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå