Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 Snart er det kjolesesong og jeg vil ha glatte armer(fri for nupper). Er det best og bruke bare hampvott og dusj gele, eller en god skrubbekrem og ikke hampvott?
Gjest Ethereal Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Ingen av delene Skrubbehanskene fra Body Shop ( i en slags kunstfiber; jeg har turkise) er mye mer effektivt enn noen av de nevnte forslagene. Brukes sammen med en mild dusjsåpe, og masse bodylotion etterpå. Koster ca 50 kroner, og kan vaskes i maskin.
Gjest Étoile Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 Enig med Ethereal, skrubbehanskene fra Body Shop er knallbra!
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg bruker skrubbehanske OG en dusjsåpe med peelingkorn i jeg
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #6 Skrevet 26. oktober 2004 Hva med skrubbekremene fra vita da? De er også i kunstfiber... er de like gode som de fra bodyshop?
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 Hva med skrubbekremene fra vita da? De er også i kunstfiber... er de like gode som de fra bodyshop? eh jeg mente skrubbe-vottene
Gjest Cuddly Skrevet 26. oktober 2004 #8 Skrevet 26. oktober 2004 eh jeg mente skrubbe-vottene Jeg fikk et par fra Vita, men de kunne IKKE matche TBS sine! Utvidet seg og ble store, lange og slapsete. Det lønner seg å kjøpe TBS sine; de er nærmest uslitelige - selv etter ørti runder i vaskemaskin på 60 grader
Gjest Lilleulv Skrevet 26. oktober 2004 #9 Skrevet 26. oktober 2004 oj er de så bra altså? alltid holdt meg til peeling jeg, og synes skruppevotter virker litt ekkelt. men kanskje jeg skal prøve disse...
Gjest Ethereal Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 Er ikke ekle i det hele tatt; jeg har hatt slike i lange tider, og vasker dem bare i vaskemaskinen innimellom. Det funker selvsagt ekstremt bra sammen med en skrubbekrem, men også alene (og da holder det med ett produkt; en helt vanlig dusjsåpe).
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #12 Skrevet 27. oktober 2004 Hvor ofte bør disse vaskes da?? Ofte! Eldorado for bakterier. Jeg har begge, men synes hampvott av og til er bedre..den er mer masserende på en måte, mens skrubbehansker er mer eksofolierende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå